Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #41 Del Skrevet 24. juli 2003 Og jeg sa: Skjønne mam'selle, tør jeg be om en ørliten dans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 24. juli 2003 #42 Del Skrevet 24. juli 2003 :oops: Tusen takk Men jeg vet jo ikke hva Jeg vet jo ikke hva jeg får (Og dessuten så har jeg videoapparat...) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #43 Del Skrevet 24. juli 2003 (Og dessuten så har jeg videoapparat...) :blunke: Kanskje er det det samme for deg, men ingen sjokkeres mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 24. juli 2003 #44 Del Skrevet 24. juli 2003 Du ville vel hatt det fint hvis du kunne Ligge oppi lia med en halv ku fordøyd :o For litt si'a, og cabinen godt fortøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #45 Del Skrevet 25. juli 2003 Nei... Må tjene kroner, må betale lånet... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #46 Del Skrevet 25. juli 2003 Bra! (For jeg skal bare spille gitar og det blir neppe noe å leve av) I byen der er du for å tjene penger Du steller spøkelser som egentlig lever :o Det er ikke særlig morsom jobb å ha Å se på gamle folk som dør litt dag for dag (ikke vær så sinna i dag, da - jeg blir redd for horna dine) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #47 Del Skrevet 25. juli 2003 Men noe som heter kjærlighet skal du få allikevel... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #48 Del Skrevet 25. juli 2003 :oops: Jeg æ'kke syk jeg ha'kke feber Du er den peneste jeg vet om nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #49 Del Skrevet 25. juli 2003 Alt er til mitt velbehag, nok en deilig dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #50 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har teppe og jeg har tatt med glass Og for meg er det romantikk Å sitte her i full fordragelighet Utenfor all snever folkeskikk! (vil du forresten høre hvordan det gikk med "ni-måneders-magen" du forårsaket her for et par dager siden?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #51 Del Skrevet 25. juli 2003 Er det sant, er det sant hva folk sier? (selvsagt har jeg lyst til å høre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #52 Del Skrevet 25. juli 2003 :o Ja! Han slo og slo og slo og slo og slo ham Og klarte nesten ikke å slutte med det! (Ok, her er den stakkars skjebne...: Jeg kom til verden på femte sal Min far var tussete min mor var normal (hehe) Men da de kjørte ham bort sa mor meg Hva gjør vi nu lille du? Jeg gikk i skole i mange år Røyk på fabrikk og fikk mavesår Men så en dag kastet bossen meg ut.. Og tiden gikk og jeg gikk med Jeg fløy avsted fra sted til sted Og gatens løse fugler de fløytet og sang Men så en dag gikk jeg opp til ministeren og sa: Få beina av bordet og ta hatten av Kan du ikke se at det går helt agurk Hva gjør vi nu din gamle skurk Men han lo og sa du kan gå faenivold Så det gjør vi nu lille du uffamegdagitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #53 Del Skrevet 25. juli 2003 genialt! Forstår det meste, og ikke en dritt! Like klok, like dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #54 Del Skrevet 25. juli 2003 Men ingen blir klok av skade Som ikke var klok fra før! (gammelt jungelord??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #55 Del Skrevet 25. juli 2003 Hvis dere tror at det er meg som er en dritt så er det faen ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #56 Del Skrevet 25. juli 2003 Denne gangen meg Neste gang deg! Jeg kan jo ikke si Jeg ble så veldig trist tross alt Du må ikke ta alt så bokstavelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #57 Del Skrevet 25. juli 2003 Og i seg selv har han ingen særlig god venn Han gråter inni seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #58 Del Skrevet 25. juli 2003 Stakkars stakkars stakkars stakkars stakkars Hare Krishna Hare Krishna Krishna Krishna Hare hare Hare Rama Hare Rama Rama Rama Hare hare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #59 Del Skrevet 25. juli 2003 *så du er heller ikke blant dem som tror at hare krishna er en indisk kaningryte?* Hva har du tenkt å gjøre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #60 Del Skrevet 25. juli 2003 *så du er heller ikke blant dem som tror at hare krishna er en indisk kaningryte?* skal vi se...skal jeg ha chicken tandoori masala eller hare krishna til middag i dag...? Hva har du tenkt å gjøre nå? Putte på en video! Slutte å tenke og si noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå