Gå til innhold

...og jeg kom ikke inn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

står på ca 20 plass på sykepl i haugesund.. noen som vet hvordan muligheten min er da?!?!?! :-?

OG GRATULERER TIL ALLE SOM KOM INN :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

nei det er kanskje ikke det?!?!?!?

Kommer vel an på hvilke karrakterer man har så like lett for aller er det jo desverre ikke.

Tenkte å ta noen vekttall eventuelt og prøve igjen til neste år visst det ikke ordner seg i år. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er snittet da? Det er da under 4.5, mener det er sånn 4.2 og noen steder nede på 3-tallet. Det setter da ikke så overvelmende krav til innsats på videregående? Krever ikke spes studiekompetanse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

i haugesund var det 46,1 i fjor.. ligger på det i år også. jeg har desverre bare 44,8.... Men noen vekttall vil vel gjøre susen.. snitte på sykepl varierer nok fra plass til plass..

men jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke var for ivrig i russetiden og de 2 åra før.. desverre!!

Men men.. det ordne seg alltids på et vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stakkars deg som ikke kom inn :(

Jeg kom inn på UIB som jeg ville, så jeg er glad selv om jeg føler med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
står på ca 20 plass på sykepl i haugesund.. noen som vet hvordan muligheten min er da?!?!?! :-?

Du kan jo fortsatt komme inn, er jo ikke sikkert alle som har fått plass takker ja. Veldig ofte holder de av noen plasser til andre inntaket også ikke spørr meg hvorfor, men har hørt det.

En venninne av meg sto på 98 plass en gang og fikk plass så det går.

Vent i spenning litt til du kanskje du er heldig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Du kommer sikkert inn på 2. inntaket. Tenk hvor mange som heller vil jobbe ett år, som har søkt (og kommet inn) flere steder, etc. En del av de 19 før deg på venteliste vil sikkert også backe ut. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med samordna opptak så er vel poenget å redusere de evindelige ventelistene? Når alle tvinges til å velge helt i starten, mener jeg. Det kan jo være at noen som har kommet inn der, har et høyere ønske som de så får tilbud om og backer ut selvfølgelig. Det er vel den kjedereaksjonen som kalles andre opptak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...