Gå til innhold

Nettdating

Gjest Sprelleman

Anbefalte innlegg

Jeg tok senest i dag en kikk på bildene på en nettdatingside. Er ikke medlem, men får se bilder likevel. Må liksom følge med litt inne i mellom...men jeg så ingen kjekke menn der.

En var skallet, en annen så harry ut (sydenbilde med gullsmykke på hårete brystkasse), en tredje så ut som en mark, en fjerde liknet på Jan Høiland, en femte sa han var venstrevridd i sitt verdisyn (sosialister er bare uaktuelt), alle hadde barn som "bor der av og til". Barn må jeg nesten bare regne med at menn mellom 35 og 45 har, så det er helt i orden. Men røykere, skallede, sosialister, harryfaktorer og ikke-kjekke/uinteressante, si meg hva skal jeg med det?

Du fremstår i bunn og grunn ikke som særlig interessant. Virker heller som om du mentalt sett henger igjen på tenåringsstadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg!! Derfor sluttet jeg også å svare... Fikk bare sinte mld ellersutremld tilbake. Jeg var ikke interessert! Er ikke det svar godt nok? Noen sendte til og med flere brev, der de på en måte prøvde å "overtale" meg til å gi dem en sjanse. Er det mulig!

Synd at noen skal ødelegge for andre.

Men kan du ikke ignorere hvorfordet-meldingene da? Mange av de som har tatt kontakt er i stand til å ta et nei for et nei, det er jo synd at de ikke får et (ærlig) svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Du fremstår i bunn og grunn ikke som særlig interessant. Virker heller som om du mentalt sett henger igjen på tenåringsstadiet.

Greit at du synes det. Apropo det; du høres ikke spesielt kjekk ut.

Jeg synes det er helt i orden å være opptatt av utseendet også, uansett alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at du synes det. Apropo det; du høres ikke spesielt kjekk ut.

Jeg synes det er helt i orden å være opptatt av utseendet også, uansett alder.

Det er en ting å være opptatt av utseendet, det er alt dette andre tullet som får deg til å fremstå som en fjortis... Uansett, det å være over 35 år og være opptatt av utseende er den beste måten å forbli enslig, uavhengig av kjønn. Først og fremst blant menn av de jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det er en ting å være opptatt av utseendet, det er alt dette andre tullet som får deg til å fremstå som en fjortis... Uansett, det å være over 35 år og være opptatt av utseende er den beste måten å forbli enslig, uavhengig av kjønn. Først og fremst blant menn av de jeg kjenner.

Hva slags annet tull?

Jeg er ikke enig med deg i det du sier. Jeg står fast ved at uansett alder kan man fint finne en partner man liker utseendet til. Jeg har da hatt mange bekjentskaper der kriteriet er at mannen er, etter min smak, kjekk (da implisitt at fornuften og interessene hans er oppegående og harmonerer med hva jeg ser etter).

Jeg ser ingen grunn overhode til å sette aldersbetingede begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags annet tull?

Jeg er ikke enig med deg i det du sier. Jeg står fast ved at uansett alder kan man fint finne en partner man liker utseendet til. Jeg har da hatt mange bekjentskaper der kriteriet er at mannen er, etter min smak, kjekk (da implisitt at fornuften og interessene hans er oppegående og harmonerer med hva jeg ser etter).

Jeg ser ingen grunn overhode til å sette aldersbetingede begrensninger.

Det virker jo på det du skriver som om du mener at en mann må se ut som en 25 år filmstjerne, være medlem i DLF og tjene en million i året for å være noe tess...

Det er greit nok å kreve at man skal like utseende til en potensiell partner, men bare om ens krav tilpasser seg den alderen man selv og ens potensielle partner er i. Nå kjenner jeg heldigvis ingen slike kvinner, kommer jo ikke fra Oslo eller Bergen, men kjenner flere menn som er enslige fordi de ønsker en veltrent blondine som ser ut som om hun er 19 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Det virker jo på det du skriver som om du mener at en mann må se ut som en 25 år filmstjerne, være medlem i DLF og tjene en million i året for å være noe tess...

Det er greit nok å kreve at man skal like utseende til en potensiell partner, men bare om ens krav tilpasser seg den alderen man selv og ens potensielle partner er i. Nå kjenner jeg heldigvis ingen slike kvinner, kommer jo ikke fra Oslo eller Bergen, men kjenner flere menn som er enslige fordi de ønsker en veltrent blondine som ser ut som om hun er 19 år gammel.

Så det du sier er at det virker som om jeg mener noe. Det betyr at du spekulerer og danner din mening ut fra spekulasjon.

Jeg er 35. Yngre menn er for meg uaktuelle, så tallet 25 har du bare hentet ut fra din inntrykksverden.

At mannen må være "kjekk" er et ord med subjektiv mening: jeg kan jo synes at en mann er kjekk, mens en venninnne av meg ville synes han så kjedelig ut. Men du tenker umiddelbart på at "kjekk" = "filmstjerne".

DLF: Nei...det at man ikke vil date en sosialist, betyr ikke at man ser etter DLF'ere. Det er flere andre partier/verdier mellom DLF og SV.

Så sier du at det er greit å kreve at man skal like utseendet til en potensiell partner - vel, takk for det - - "men bare om kravene tilpasser seg alderen".

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...