Gå til innhold

Nettdating

Gjest Sprelleman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjestdeluxe
Jeg tenker da på folk jeg har kjent tidligere, og som ikke ser så bra ut som de gjorde tidligere. Hvis du ikke har funnet en slik kjekk man tidligere, så kanskje du rett og slett ikke er bra nok for de kjekke mannfolka?

Pussig antakelse du serverer.

Eh...jeg har truffet og vært sammen med flere kjekke menn. For øyeblikket er jeg single. De jeg har kjent tidligere, som i dag er 35, eller eldre, de tar seg da ganske bra ut, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke fatter, er hvorfor man ikke bare kan skrive et kort og greit svar om at man ikke er intressert. I stede for å ignorere totalt.

Det andre jeg ikke fatter er hvorfor dere jenter i det heletatt gidder å betale for slike tjenester når dere er totalt uinteressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det jeg ikke fatter, er hvorfor man ikke bare kan skrive et kort og greit svar om at man ikke er intressert. I stede for å ignorere totalt.

Det andre jeg ikke fatter er hvorfor dere jenter i det heletatt gidder å betale for slike tjenester når dere er totalt uinteressert.

Vi er ikke totalt uinteressert. Jeg har tilsammen møtt 3-4 stykker fra ulike nettsider, og et par av de hadde jeg noe på gang en stund. Så selv om vi ikke tar den første og beste så betyr ikke det at vi ikke er interessert i å møte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig antakelse du serverer.

Eh...jeg har truffet og vært sammen med flere kjekke menn. For øyeblikket er jeg single. De jeg har kjent tidligere, som i dag er 35, eller eldre, de tar seg da ganske bra ut, synes jeg.

Nå ser jo de som er på Sukker på den alderen ut som et ganske vanlig tverrsnitt av norske menn på den alderen. Flyr du i et slikt typisk Oslo vest miljø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestdeluxe

Da jeg var med i et par slike, var jeg bare innom for å teste ut, jeg betalte ikke for tjenesten. Dermed verken kunne eller ville jeg svare på meldinger som kom. Ble ikke medlem heller, det så ikke så interessant ut. Men er man betalende medlem kan man vel trykke på en "ikke interessert"-knapp, og da sendes en melding? Det holder å se på bildet, og da gidder man sikkert ikke å svare. Men forstår at det føles kjipt for den som sender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestdeluxe
Nå ser jo de som er på Sukker på den alderen ut som et ganske vanlig tverrsnitt av norske menn på den alderen. Flyr du i et slikt typisk Oslo vest miljø?

Jeg visste ikke at det var ålreite og kjekke menn på Sukker. Dette er bare en vill gjetning, men kan det hende, at de menn du mener ser normale og kjekke

ut kanskje ikke er det i mine øyne? Vet ikke jeg. Får ta en titt.

Endret av Gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg visste ikke at det var ålreite og kjekke menn på Sukker. Dette er bare en vill gjetning, men kan det hende, at de menn du mener ser normale og kjekke

Jeg synes det er noen ganske kjekke gutter på sukker, likevel har jeg ikke møtt noen der det har klaffet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare andre sossejenter som har likt gutta på Sukker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestdeluxe
Er bare andre sossejenter som har likt gutta på Sukker best.

Ja vel. Du kjenner mange sossejenter? Og du mener det optimale for en sossejente er Sukker?

Merkelig, men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel. Du kjenner mange sossejenter? Og du mener det optimale for en sossejente er Sukker?

Merkelig, men ok.

Jeg kommer heldigvis ikke fra Oslo eller Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

PeeWee: Først sier du at gutta på sukker representerer gjennomsnittet av norske menn. Deretter sier du at det bare er sossejenter som liker mennene der.

Det viser vel bare at sossejenter er åpne og fordomsfrie, mens de andre damene er noen kresne bitcher?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PeeWee: Først sier du at gutta på sukker representerer gjennomsnittet av norske menn. Deretter sier du at det bare er sossejenter som liker mennene der.

Det viser vel bare at sossejenter er åpne og fordomsfrie, mens de andre damene er noen kresne bitcher?

Sukker er på mange måter snittet, men de har flere "klyser" og "bimboer" enn de andre sidene også. Skal man ha en klyse eller bimbo er Sukker uten tvil stedet. Ellers er vel ofte den store mengden meldinger damer på de stedene en faktor som gjør det veldig vanskelig å få svar. Vet om en dame som forsøkte å svare og chatte med alle som skrev melding og var okei, og det ble jo bare rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har sluttet å svare at jeg ikke er interessert. Gjorde det før, men ble lei av å få sutresvar tilbake! "Hvorfor ikke?" "Hva er galt med meg?" osv.

Ikke noe svar er jo i og for seg en grei indikasjon på at vedkommende ikke er interessert i deg?!!

For at en mann skal fange min interesse inne på nettet, må JEG synes HAN er tiltalende også! (- det går begge veier, vettu!). MEN jeg mister fort "gløden" om det bare er jeg som må finne på ting å spørre/snakke om, og han svarer (uten å stille spm. tilbake). Jeg tolker det som manglende interesse fra hans side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nettdating er for de fleste damer, og for noen veldig få menn.

Dvs. mange damer sender meldinger og har kontakt med noen få prosent av mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

tja mulig. Jeg liker best de som skriver. Og ikke nevner sex ganske raskt. Jeg er heller ikke så hypp på å møte folk så fort, men vil bli bedre kjent først. Da faller mange menn i fra. Jeg er i midten av 30 årene (altså i min beste alder :gjeiper: ). De jeg er interessert i er rundt 40 +- Utseende er mindre viktig, men jeg strever likevel med å finne noen interessante. Om han har litt mage og det er glissent på toppen spiller da ingen rolle. Han kan være utrolig flott likevel!

Mange finner en partner på nett. Mange gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder å se på bildet, og da gidder man sikkert ikke å svare. Men forstår at det føles kjipt for den som sender.

Hvis du er så overfladisk, er jeg egentlig bare glad du ikke svarer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Hvis du er så overfladisk, er jeg egentlig bare glad du ikke svarer meg.

Jeg tok senest i dag en kikk på bildene på en nettdatingside. Er ikke medlem, men får se bilder likevel. Må liksom følge med litt inne i mellom...men jeg så ingen kjekke menn der.

En var skallet, en annen så harry ut (sydenbilde med gullsmykke på hårete brystkasse), en tredje så ut som en mark, en fjerde liknet på Jan Høiland, en femte sa han var venstrevridd i sitt verdisyn (sosialister er bare uaktuelt), alle hadde barn som "bor der av og til". Barn må jeg nesten bare regne med at menn mellom 35 og 45 har, så det er helt i orden. Men røykere, skallede, sosialister, harryfaktorer og ikke-kjekke/uinteressante, si meg hva skal jeg med det?

Det er da helt i orden å være overfladisk, det er faktisk nødvendig å være det når man siler ut virtuelle inntrykk.

Det motiverer bare ytterligere til å se bedre rundt med IRL, så i så måte virker nettdatingsbildene motiverende for å handle mer der ute.

Dermed har de jo sin positive funksjon. :)

Ps! Det skal sies at jeg faktisk har møtt 1 veldig kjekk og svært oppegående og solid mann via nettet. Men det var uplanlagt og ingen av oss var medlem noe sted, vi bare deiset over hverandre. Han var selvsagt nyskilt, så der ble det ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å svare at jeg ikke er interessert. Gjorde det før, men ble lei av å få sutresvar tilbake! "Hvorfor ikke?" "Hva er galt med meg?" osv.

Helt enig med deg!! Derfor sluttet jeg også å svare... Fikk bare sinte mld ellersutremld tilbake. Jeg var ikke interessert! Er ikke det svar godt nok? Noen sendte til og med flere brev, der de på en måte prøvde å "overtale" meg til å gi dem en sjanse. Er det mulig!

Synd at noen skal ødelegge for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...