Gå til innhold

klesbutikker i Miami

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Skal på ferie til Miami, og hadde ikke tenkt til å ta med meg så mye klær ned dit. (har ikke mye klær, og de klærene jeg har er etter ungdomsskolen.. Har jo kjøpt en topp eller slikt, men..) Tenkte egentlig å kjøpe meg nye klær og hive det meste av det jeg har fra før, som er slitt, ut av mote, og ikke serlig pent lenger. Vil ha en litt mere voksen stil enn da jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg er 19 år, og liker vanlige klær. Fine kjoler, shorts, skjørt og topper.

Trenger litt råd til hva jeg kan kjøpe som er litt stiligt, og som kan brukes til flere kombinasjoner. Liker ikke så mye den moten jeg ser i bladene nå for tiden, med vester utenpå kjoler, myyye blomstrer i merkelige farger og slikt. Vil ha noe som ser litt normalt ut. Noen med noen tips?

Så hadde det vert fint med råd om gode butikker der jeg kan shoppe litt i Miami.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

hehe vet ikke helt altså men jeg tror ikke du trenger å lete så lenge etter mange forskjellige butikker i miami:) men man finner jo masse kult når man går på butikk hopping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Vanskelig å komme med råd ut fra såpass vage spørsmål, jeg vet ikke hvor mye penger du har å shoppe for, eller hva du liker. Kommer helt an på hvor i Miami du ska ogsål. Men i noen butikker som heter Guess, har de veldig mye stilig, synes jeg! Guess-klær er dyrt i Norge, så jeg har spart masse på å handle det der. Spesielt Guess-jeansene er kule synes jeg.

Express har en del rimelige basisplagg i helt grei kvalitet. Macy's har alt! Masse designmerker til en ok penge. Om du har mulighet, bør du også dra til et Outlet-senter.

Sko kan du også kjøpe på Macy's (eller Bloomingdale's).

Jeg ville i alle fall kjøpt:

-Kule jeans

-Hvit blazer

-Lang kjole (hvis du ikke vil ha blomstrete, så kanskje en hvit?)

Designersolbriller og klokker er også billigere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miamiturist 2008

Slenger meg på vedkommende ovenfor. Jeg handlet masse på guess i Miami. Det er normale priser der, altfor dyrt i Norge. Express har mye forskjellig, også Armani Exchange har litt kule klær. Reis til det største senteret i miami (aventura mall), vi handlet masse der.

Ellers er det mye forskjellig i Lincoln Road på south beach. Jeg kjøpte blant annet kjole til å ha bryllup der.

Misunner deg som skal reise til Miami, vi var der i fjor, og jeg har lyst å reise tilbake!

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...