NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 1. desember 2009 haha aner ikke. høres feil ut begge deler kitten, ja, han gjør nok dette mer i sin egen interesse enn min, men det driter jeg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #42 Del Skrevet 1. desember 2009 Og jeg er vanligvis ganske så god på norsk. Kanskje vi skulle kuppe språkunderforumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 1. desember 2009 det er jeg og.. men det ordet ble liksom bare rart.. bestikket bestukket... begge er riktige ifølge ordlisten min altså den greia som lager røde streker under ordene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #44 Del Skrevet 1. desember 2009 Skal ikke være enkelt kl elleve på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #45 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #46 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 #47 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg viste ikke om at du hadde dagbok før nå jeg. grays anatomy er ganske trist i dag Hva skjedde? Kanskje vi skulle kuppe språkunderforumet? Det kan vi gjøre. Lage masse tråder om alt og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #48 Del Skrevet 2. desember 2009 Trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #49 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke sett denne før nå. Den dukket opp under "siste innlegg" Håper ingen blir sure for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #50 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke sett denne før nå. Den dukket opp under "siste innlegg" Håper ingen blir sure for det Jeg la på "kristian82" før lille rosa dagbok, bare så jeg er sikker på at alle får med seg navnet kristian82 på siste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #51 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjempefin hjemmeside NoAngel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 2. desember 2009 takk takk kristian bahiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #53 Del Skrevet 2. desember 2009 NoAngellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 2. desember 2009 ja som alltid nesten hvertfall! du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #55 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har hatt en fin dag Har fått gjort litt her hjemme og besøkt pappa Har dere fått papirene nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 2. desember 2009 nope!! ingen papirer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #57 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det mulig?? :dåne: Blir det ikke noe bryllup før jul nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 2. desember 2009 ser dårlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #59 Del Skrevet 2. desember 2009 Så utrolig kjedelig!! Er det lenge siden dere sendte inn papirene til de da? Har de noe svar på når dere kan vente de i retur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 2. desember 2009 nei. vi lever i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå