NoAngel Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2321 Del Skrevet 2. september 2010 kjeder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. september 2010 #2322 Del Skrevet 2. september 2010 Usj, pusen min sliter med en hårball tror jeg :klø: Har hold på å gulpe i 4 timer, sånn av og på. Han ser ikke ut til å slite noe nevneverdig, og har klart å spise våtfor. Han fikk influensasprøyta og ormekur for et par dager siden. Jeg er egentlig litt bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2010 #2323 Del Skrevet 3. september 2010 Uffda.. stakkars pus! Håper det går bra med han! Går det bra med deg da NoAngel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. september 2010 Forfatter #2324 Del Skrevet 10. september 2010 går bra med meg. var med på en fødsel i går.. barne hadde ikke puls da han kom ut. han hadde sittet fast med skuldrene veldig lenge de dro han ut med massiv makt. men de fikk liv i han igjen heldigvis.. var ganske grusomt syn å se de rive han ut med makt på den måten!! 5,3 kg stor var han! 2 uker på overtid.. etter å ha tryglet om å bli satt igang i to uker!"! ubrukelige sykehuset*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå