Gå til innhold

Snakke med folk fra nettet, uten flørt?

Gjest Gjest_oslojente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_oslojente_*

Tidligere meldte jeg meg inn i et nettsamfunn, og kom i kontakt med en fyr. Jeg var egentlig ikke interesert i han, var bare tidsfordriv å snakke med han der. Vi snakket kun om hverdagslige ting, og følte ikke noe flørt fra hans side heller. Etterhvert tok vi praten over msn, og nå snakker vi med hverandre hver dag. Fremdeles kun om hverdagslige ting. Aldri noen alvorlige temaer.. Og av en eller annen grunn har jeg plutselig blitt interessert i denne fyren. Jeg føler egentlig ikke at han er interessert i meg som noe annet enn samtalepartner, men betatt som jeg er håper jeg å finne noe som får meg til å tro at han kanskje liker meg litt og..

Hvor "normalt" er det å snakke daglig med folk fra nettet uten å en gang planlegge å møtes IRL? Er ikke bare jeg som tar kontakt, så han må jo like å prate med meg. Er det normalt å ha msn-venner, som aldri blir noe mer enn det? Hadde du giddet å snakke mye med noen du aldri kom til å møte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MissBella

Jeg har en fyr på msn som jeg aldri har møtt. Husker ikke hvor vi ble kjent men vet at det var et sted på nettet. Vi prater ikke så ofte. Men når vi først prater sammen, så prater vi mye og om alt. Han er veldig hyggelig. Tror vi snakket om det på beg. om å møtes men ble aldri noe av. Tror vi har vært "msn-venner" i et par år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt et annet medium enn msn, men har hatt "nettvenner" i over ti år, og flere av disse har jeg fått så mye informasjon om, og blitt så godt "kjent" med at de føles ut som ekte venner. Mange av disse bor i andre land enn meg. Noen av dem møtte jeg i virkeligheten etter mange år, og noen av dem har jeg enda ikke møtt og kommer sikkert ikke til å møte, med mindre det dukker opp noe spesielt som tar meg dit de er.

Så lenge vi har felles interesser, setter pris på hverandre som samtalepartnere og generelt ikke går lei av hverandre så ser jeg ikke noe problem med det. Litt som å ha en brevvenn slik jeg ser det ;) Vi har også lange perioder hvor vi ikke har kontakt fordi det skjer noe i livet vårt, og så begynner vi plutselig å snakke sammen igjen.

Men hvis du begynner å bli virkelig interessert i fyren så kan det jo hende at du burde ta initiativ til å møte ham. Kanskje han fortsatt prøver å bli bedre kjent med deg fordi du er interessant. Du kan jo bare foreslå at dere møtes til noe "ufarlig", og ikke foreslå date med en gang ;) Om du ikke får en kjæreste, så kanskje du får deg en god venn i "virkeligheten" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Om du legger opp til sex får du han garranert til sengs. Om du klarer å få et forhold utav det er uvisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...