Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2009 #81 Del Skrevet 25. mai 2009 Min profil er tydeligvis ganske orginal, for jeg har ikke skrevet de tingene der Ikke jeg, heller . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. mai 2009 #82 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har aldri lange, utmalende tekster om meg selv i sånne profiler. En gang skrev jeg bare; "Her kunne jeg ha skrevet at jeg er søt, snill og alt det der vaset, men de kalde fakta er at jeg er av den kjølige, selvstendige typen damer som menn er litt redde. Jeg fikser det meste selv, bortsett fra å skifte lyspærer. Så. Dersom du kan skifte lyspærer, er det mulig du er Mannen. Ønsker du kontakt, vennligst henvend Dem i skranken der borte." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. mai 2009 #83 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg pleide en periode å lage profiler på slike steder når jeg kjedet meg. "Hva ER disse kravlistene her inne? Man skal klaffe 100% på alle måter. Hva gjør du dersom du treffer drømmedamen og så viser det seg at hun ikke svarer deg, fordi det i profilen står at hun MÅ like båtliv? Selv har jeg ingen grunnleggende krav. Bortsett fra at du må like marsvin. Det er nemlig godt mulig jeg har min egen marsvinfarm." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. mai 2009 #84 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det ingen som vil diskutere de spesifikke flosklene jeg uthever i startinnlegget? Hvilke tanker/oppfatninger ligger til grunn for alle de som velger å bruke disse klisjeene? Det må da være noen uselvhøytidelige, glade, fornøyde, sprudlende, selvironiske, høyt utdannede, søte, pene og/eller sjarmerende mennesker som leser denne tråden og som kan forklare meg hvorfor de 1) oppfatter seg på denne måten, 2) er av dette kaliber og 3) absolutt må skrive det samme som alle andre gjør. For min egen del synes jeg det er flott å lese profiler der folk definerer seg selv som gjennomsnittlige og normale. Da viser man ihvertfall at man er ydmyk og har såpass selvinnsikt til å innse at man sannsynligvis er like spennende/kjedelig som de aller fleste av oss. Det er i mine øyne en bra start (men man bør selvsagt skrive mer enn bare det). Uffda. Jeg mangler sikkert et eller annet. Tror jeg. Siden jeg er i stand til å skrive spesielle profiltekster, samtidig som jeg er søt og fornøyd. Mulig jeg er selvhøytidelig. I alle fall selvhøytidelig nok til å ikke legge ut en dønn kjedelig profil på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. mai 2009 #85 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva er målet med nettdatingen? Å finne "den rette", eller å motta flest mulig mail? Skriv en "særere" tekst, og du vil antakeligvis motta færre mail fra menn, men du vil kanskje motta mail fra akkurat den du ser etter. Nei. Dette stemmer ikke. Jeg har hatt mange, veldig forskjellige profiler. Dustene er der uansett. Enkelte menn har til og med en standardåpning. De skriver et langt åpningsbrev, som de lagrer og sender til mange damer. Men man kan oppleve mye gøy på slike steder. Veldig mye gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 25. mai 2009 #86 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har vært på noen slike steder og har skrevet mangt og mye på profilen. Har fått mange rare og noen ok henvendelser. Fra det andre kjønn som har vært laaangt eldre enn meg, eller laaangt yngre. Ikke så mye min alder liksom. Veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. mai 2009 #87 Del Skrevet 25. mai 2009 Jah. Det der med alder er et pussig fenomen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestdeluxe Skrevet 25. mai 2009 #88 Del Skrevet 25. mai 2009 I størst grad feiler alle på ærlighet. Da er det din oppgave å stille de riktige spørsmålene slik at du kan feie unna de som ikke er så brutalt ærlig som deg? Det er ikke alle som er komfortable med å gå bardust inn på den harde sannheten. Det kan bli for raskt og voldsomt å skulle redegjøre for hva man egentlig synes om alt, tidlig i relasjoner. Det kan også oppfattes som stressende og masete at en andre skal ha "sannheten" for enhver pris. Løgn er uanstendig, men der er en balanse mellom sannhet og løgn: diplomati. Så styr unna diplomatene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestdeluxe Skrevet 25. mai 2009 #89 Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke nå lenger Å plukke FF'er er MYE letter enn å finne livspartner. Dog, skal finne FF som kan oppgraderes til partner når de økonomiske rammene er på plass. Slik at du kan servere de frokost, men ikke forhold. Det har du jo sagt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. mai 2009 #90 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har ikke finlest innleggene her, så jeg spør bare, hva betyr FF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. mai 2009 #91 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har ikke finlest innleggene her, så jeg spør bare, hva betyr FF? Fuckfriend eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 31. mai 2009 #92 Del Skrevet 31. mai 2009 Nei. Dette stemmer ikke. Jeg har hatt mange, veldig forskjellige profiler. Dustene er der uansett. Enkelte menn har til og med en standardåpning. De skriver et langt åpningsbrev, som de lagrer og sender til mange damer. Men man kan oppleve mye gøy på slike steder. Veldig mye gøy. Haha, kan tenke meg hva du mener... Du finner ikke slike standardbrev fra meg ihvertfall. Men det kan noen ganger være vanskelig å vite hva man skal skrive til en jente. Hvis hun ikke har skrevet noe i profilen som man kan "ta tak i", blir det jo fort til at brevet høres ut som et standardbrev... Men vanligvis, i mitt tilfelle, skriver jeg jo til jenter som har nogenlunde like interesser, og da går det jo av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #93 Del Skrevet 1. juni 2009 Men det kan noen ganger være vanskelig å vite hva man skal skrive til en jente. Hvis hun ikke har skrevet noe i profilen som man kan "ta tak i", blir det jo fort til at brevet høres ut som et standardbrev... Da har jeg skrevet som sant er at hun har en kjedelig og intetsigende profil. Ber henne så komme frem med noe somskal fange interesen min. Disse blir bare furtne over å få høre sannheten... Nei, ærlighet varer IKKE lengst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 1. juni 2009 #94 Del Skrevet 1. juni 2009 Da har jeg skrevet som sant er at hun har en kjedelig og intetsigende profil. Ber henne så komme frem med noe somskal fange interesen min. Disse blir bare furtne over å få høre sannheten... Nei, ærlighet varer IKKE lengst! Hvis det er "cocky & funny"-tilnærmingen du forsøker med dette, så har du glemt "funny"-delen. Da er det ikke rart det funker dårlig... Ærlighet kan vare lengst, hvis den presenteres på en humoristisk måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #95 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis det er "cocky & funny"-tilnærmingen du forsøker med dette, så har du glemt "funny"-delen. Da er det ikke rart det funker dårlig... Ærlighet kan vare lengst, hvis den presenteres på en humoristisk måte. Funny er bevisst droppet da undertegnede er drit lei av at det er kun menn som skal underholde. _Litt_ krav måen kunne stille til det svake kjønn. De fleste datingprofiler fra kvinnre er så hinsides intetsigende at forfatterne bak profilene ikke fortjener positiv oppmerksomhet. Dessverre så er naturen skrudd sammen aslik at menn puler hv som helst når som helst og gjør hva som helst for å få seg ett nummer. At noen av oss ikke gidder å være med på dette narrespillet fra naturens side får nå bare være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 1. juni 2009 #96 Del Skrevet 1. juni 2009 Funny er bevisst droppet da undertegnede er drit lei av at det er kun menn som skal underholde. _Litt_ krav måen kunne stille til det svake kjønn. De fleste datingprofiler fra kvinnre er så hinsides intetsigende at forfatterne bak profilene ikke fortjener positiv oppmerksomhet. Dessverre så er naturen skrudd sammen aslik at menn puler hv som helst når som helst og gjør hva som helst for å få seg ett nummer. At noen av oss ikke gidder å være med på dette narrespillet fra naturens side får nå bare være slik. Det jeg ikke skjønner er at du bruker tid på en tilnærmingsmåte som garanterer deg avslag. Det finnes mer fornuftige ting å bruke tiden på, for eksempel å sitte foran vaskemaskinen og studere vasken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. juni 2009 #97 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er i grunnen ikke så mye som skal til for at menn skal ta kontakt, man må bare tilpasse ordlyden etter hva slags type menn man ønsker skal ta kontakt, så følger man opp de interessante, og vips så har man dates på gang, selv uten å gi bilde av seg selv. Det er kjekt med litt tidsfordriv mens man går rundt og venter på at Mr. Right skal plutselig dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #98 Del Skrevet 1. juni 2009 Funny er bevisst droppet da undertegnede er drit lei av at det er kun menn som skal underholde. _Litt_ krav måen kunne stille til det svake kjønn. De fleste datingprofiler fra kvinnre er så hinsides intetsigende at forfatterne bak profilene ikke fortjener positiv oppmerksomhet. Dessverre så er naturen skrudd sammen aslik at menn puler hv som helst når som helst og gjør hva som helst for å få seg ett nummer. At noen av oss ikke gidder å være med på dette narrespillet fra naturens side får nå bare være slik. Du trenger ikke å gjøre noe som helst ut. Du kan bruke tiden til å sende kritiske meldinger om brukeres profiler. Det er helt ok, men da blir det heller ingenting på deg. Du klager på at jentene ikke jobber hardt nok for å få din oppmerksomhet, men hvorfor skal de det når de mest sannsynlig ikke er interessert i deg og får masse brev fra andre. Jeg synes det blir for dumt å forlange at jentene gjør om på profilene sine, når problemt i virkeligheten er at du ikke får nok oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #99 Del Skrevet 1. juni 2009 Det jeg ikke skjønner er at du bruker tid på en tilnærmingsmåte som garanterer deg avslag. Det finnes mer fornuftige ting å bruke tiden på, for eksempel å sitte foran vaskemaskinen og studere vasken... En kan ha hvilken tilnærming en vil, resultatet er på sikt det samme. Derfor kutter jeg ørkenvandringen rundt grøten og går rett til poenget. Om kvinner ikke takler kritikk så er det deres problem. Generelt så er nettdating preget av desperate menn som godtar hva som helst av kvinnelige proiler. Noe som gjør kvinnener som dater på nett både late og arrogante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #100 Del Skrevet 1. juni 2009 Du trenger ikke å gjøre noe som helst ut. Du kan bruke tiden til å sende kritiske meldinger om brukeres profiler. Det er helt ok, men da blir det heller ingenting på deg. Du klager på at jentene ikke jobber hardt nok for å få din oppmerksomhet, men hvorfor skal de det når de mest sannsynlig ikke er interessert i deg og får masse brev fra andre. Jeg synes det blir for dumt å forlange at jentene gjør om på profilene sine, når problemt i virkeligheten er at du ikke får nok oppmerksomhet. Det er her menn svikter toalt innen nettdating. Kvinner kan ha så håpløse profiler de bare vil og menn vil løpe etter dem som futen etter pengene dine. Fordi andre menn godtar hva som helst så trenger ikke jeg gjøre det samme. Kvinner som godtar menn som godtar hva som helst er ikke spesielt spennede uansett. Å kreve at kvinner gidder å bruke hodet sitt og vise at de har et gjennomtenkt og jordnært forhold til seg selv er ikke for mye forlangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå