Gjest lurer.... Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei! Håper noen kan hjelpe meg! Heter det krympe-, krype- eller krybbelag? Dvs den dagen (gjerne dagen barnet blir født) hvor far går ut og feirer med gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 Har aldri hørt om noe sånt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har hørt krympefest, men kan ikke fatte hvorfor det heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. juli 2003 #4 Del Skrevet 23. juli 2003 :o Trodde far skulle holde seg ved sin kvinnes side på det tidspunktet jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #5 Del Skrevet 23. juli 2003 Trodde far skulle holde seg ved sin kvinnes side på det tidspunktet jeg.... Det er svært vanlig at far blir hyllet av kompisene med cocnac eller annen god drikke kvelden etter fødselen. Hovedsaklig på førstefødte, men mange praktiserer dette på hvert barn. Synes det er flott at kompisene feirer den nybakte pappan jeg. :D Men jeg vet ikke hva det kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 23. juli 2003 #6 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg ville tippet krybbelag - men har egentlig ikke peiling. Har aldri hørt om dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 23. juli 2003 #7 Del Skrevet 23. juli 2003 Hørte om dette først etter at Milla ble født, og da ble det kalt Krympelag. Det hører også til historien at Milla skrek så fært at mannen ikke fikk lov til å forlate meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå