Gjest Zalomine Skrevet 3. september 2003 #41 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har fått ny jobb, jeg har fått ny jobb! Fikk den i går, men glemte å skrive det her. Jeg begynner på mandag, å er det bare TO dager igjen med vasking! Og, de leverer faktsik inn felles-lotto gjengen på jobb, i alle fall gjorde de det noen ganger, (jeg er ikke med, vi har vår egen lotto sambo og jeg) og det er i slike forbindelser, når de diskuterer trekningen på mandag, at dre ikke skjønner hvorfor 6+1 gir så lite, når det jo ER det samme som 7. To voksne mennesker som diskuterer dette og ikke skjønner det... Da begynner jeg å lure på om de noen gang besto grunnskolematematikken sin... Men, who cares? Jeg begynner i ny jobb som regnskapsmedarbeider jeg, på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opusmor Skrevet 4. september 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 4. september 2003 GRATTIS FREDAGSBARN!!! :D Det er jo bare helt genialt åssen verden kan snu med oss til tider!! *Hyller verdens mysterier* Kjempebra å høre med den nye jobben - la gammelt dritt være gammelt - nå er det full gass forover med masse positiv energi!!! Så kan de gamle MØKKASJEFENE sitte der med skjegget i postkassen og klø seg bak!!! JAH!!! Jeg har som sagt bare neste uke igjen, så begynner jeg i min nye jobb!! Advokatsekretær hos et festlig advokatkontor bare fem minutter unna der jeg bor!! Vi skal ut og feire bursdagen til sjefen på lørdag, så det blir nok morro tenker jeg... All verdens lykke til med ny jobb ihvertfall!! Jeg heier på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenore Skrevet 4. september 2003 #43 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg hadde en råsær sjef en gang, som utnyttet enhver sjanse til å rakke ned på sine ansatte - helst foran flest mulig kunder. Da jeg sa ifra til ham at jeg ikke ønsket å bli behandlet som et lemen, forbedret det seg betraktelig, og vi hadde hele resten av tiden en god tone - jeg fikk en god attest av ham, og jeg ville nok gitt det samme tilbake. Sjefen jeg har nå er super. Flink, snill og lytter når det er behov. Men, dere som har fandens tippoldefar til sjef: har dere noengang tatt det opp med vedkommende? Da mener jeg å si, direkte til personen det gjelder, at oppførselen ikke kan aksepteres - og ikke dulling milevis unna grøten. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppedilla Skrevet 7. september 2003 #44 Del Skrevet 7. september 2003 noe i det med å ta opp problemet med selve problemet... har nok hatt de dårlige sjefer ja... men ikke latt meg knekke og det har ordnet seg ved at jeg har latt det skinne igjennom at jeg er stolt, uknekkelig og alt annet enn dum... og de gangene selvtilliten har fått seg en knekk så har det tatt kort tid frem til jeg reiste meg opp igjen... Det hjelper en smule å være litt nedlatende og se fra hodet og ned på enkelte slike mennesker, fordi mange av de ikke er vant til det... dermed har jeg fått være litt ifred.. Drittsekker er ikke enerådende drittsekker, må jeg kan jeg være verre drittsekk mot drittsekkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå