Gå til innhold

Norges stemmer unde MGP kom ikke med!


Gjest JulieB

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg syns ikke juryen var gode representanter; de kom jo bare fra radio-bransjen.

Eh..alle der jobber ikke i radio.

Du er klar over at NRK radioens P2 har toppfolk innen musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh..alle der jobber ikke i radio.

Du er klar over at NRK radioens P2 har toppfolk innen musikk?

Du trenger ikke være enig med meg, men du kommer ikke til å få meg til å forandre meningen min. For min del - de viser ikke at de har disse toppfolka du snakker om når de gir 12 poeng til Azerbaijan og gir gode sanger til å få 0 poeng - det er derfor jeg er imot jury - for de kan velge å sabotere for land hvis de tror at deres interesser kan være i fare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestdeluxe
Betaler folk for å stemme ??????

Som i alle andre konkurranser på TV der en bruker SMS koster det å sende SMS. I MGP kostet en SMS 5 NOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som i alle andre konkurranser på TV der en bruker SMS koster det å sende SMS. I MGP kostet en SMS 5 NOK.

Det er mange som stemmer for over 50 kr - det er jo litt penger.. men jeg lurer på hvordan de skal tilbakebetale alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Du har misset hele poenget i tråden: Telenor har svindlet folk for å ta betalt for sms'er som aldri ble sendt. Det er saken her.

Og: for mange her til lands. og i Europa, er MGP er stor happening.

For meg er sports-VM, NM og OL ingenting...aner ikke når det er engang. Så når aviser og andre sier "sjokkerende" når en skiløper bæsjer i buksene, synes jeg kanskje de bør begrense ordbruken sin.

Nå er det faktisk ikke du som startet tråden, og således burde du kanskje være litt forsiktig med å hevde akkurat hva som er trådens "plot" (med mindre du klarer å lese TS' tanker post scriptum - noe jeg tviler på).

Dessuten: Å hevde at forbrukerne ble svindlet, indikerer vel at noen har sabotert stemmegivningen. Jeg tror du skal slite med å bevise det. Teknisk svikt er sjelden "sjokkerende". (Shit happens fra tid til annen.) Konspirasjonsteorien var dog på godt kjendis.no-nivå.

Vi får trøste oss med at vi (du og jeg), om ikke annet, er enige om at "sjokkerende" kanskje bør brukes med omhu, samt at folk som legger hele sjela si i sport og sangkonkurranser, gjerne kan få en påminnelse om at det er viktigere med krig og fred og sånn.

Nå rapporteres det også om at de som ble "svindlet" får igjen pengene sine. Hipp-hipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestdeluxe
Det er mange som stemmer for over 50 kr - det er jo litt penger.. men jeg lurer på hvordan de skal tilbakebetale alle sammen?

Sikkert bare for de som sendte sms og melde fra, så kobler teleselskapene dette opp mot sine registre, og vips så får de tilbake i form av ringetid tilgode eller overføring til sin bankkonto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare for de som sendte sms og melde fra, så kobler teleselskapene dette opp mot sine registre, og vips så får de tilbake i form av ringetid tilgode eller overføring til sin bankkonto?

Nei, jeg bare lurte.. det må jo være et prosjekt å gi pengene tilbake til alle - men at de må melde fra?.. Skulle trodd de har oversikt over hvem som har stemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala

Ærlig talt, hva slags folk gidder vel stemme i MGP hvis det koster penger ??? Det er jo arrangøren som trenger stemmer så de burde betale oss.

Regner med at det er samme typen mennesker som ringer spåkoner og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...