Gå til innhold

tror dere at homofile er født med "knekk i håndleddet"?

Gjest Gjest_Lulu_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lulu_*

Jeg spør siden jeg har merket at det er mange som ser ut til å tro det. Jeg henger meg på det med opplærte roller og opprør mot machosamfunnet. Jeg har møtt alle slags homser. Feminine og maskuline. Akkurat som alle slags hetroer.

Jeg tror at folk er født homofile men jeg tror ikke femininitet er en del av genpakken. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en følelse av at det er medfødt. At homofile menn generelt har mindre testosteron/er mer feminine enn andre menn, helt fra fødselen. Men så tror jeg også at det finnes en annen gruppe: de som forelsker seg i mennesker og ikke kjønn, og da går det vel gjerne på litt andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lulu_*
Jeg har en følelse av at det er medfødt. At homofile menn generelt har mindre testosteron/er mer feminine enn andre menn, helt fra fødselen. Men så tror jeg også at det finnes en annen gruppe: de som forelsker seg i mennesker og ikke kjønn, og da går det vel gjerne på litt andre ting.

Det har blitt forsket på opptil flere ganger og de har ikke funnet noe forskjell i testosteronnivået til homofile og hetrofile menn. Så denne tror jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lulu_*

Jeg er en hetrofil jente og hormonene mine er helt normale (som hos andre kvinner). Jeg har mange maskuline interesser og er ikke så mye pyntejente. Jeg tror kjønnsroller har mye med opplæring og ikke fullt så mye med hormoner å gjøre. Det er mye mer akseptert at en jente spiller fotball eller bokser enn at en gutt danser ballett eller shopper. Men videre til homofili og kjønnsroller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...