Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg rådigger den blomsterkransen du skaffa deg i San Fransisco!! :Peace: :Love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 *hvisker forsiktig til Revetispa* Det skrives San Francisco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #3 Del Skrevet 22. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 22. juli 2003 #4 Del Skrevet 22. juli 2003 ...så erkeforsiktige vi var her da... *prøve ny variant* DET SKRIVES FOR FAEN SAN FRANCISCO, SEXY TISPE!!! :o :o :o :o hehe!!!qlt å tøffe seg litt!!! Eplekjekk i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 22. juli 2003 #5 Del Skrevet 22. juli 2003 Nå har det seg slik at jeg har lært at jeg ikke skal avspore tråder med diskusjoner om staving og norsk gramatikk! Noe jeg forøvrig tydeligvis har klart.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 22. juli 2003 #6 Del Skrevet 22. juli 2003 GRAMMATIKK...MED TO M'ER din....ku!!! *fnise* ikke meningen å spore av, nei. Uff...dårlig samvittighet allerede før jeg trykker "send" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. juli 2003 #7 Del Skrevet 22. juli 2003 Høh.....? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 23. juli 2003 #8 Del Skrevet 23. juli 2003 :oops: Dette er det flaueste jeg har opplevd på KG...... :oops: Hei Bertha! Vi bare diskuterer hvor godt vi liker den nye sveisen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #9 Del Skrevet 23. juli 2003 ....og den er skikkelig d...stilig!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 23. juli 2003 #10 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvilken festival har du vært på nå da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. juli 2003 #11 Del Skrevet 23. juli 2003 Bare for å avkrefte en gang for alle: Jeg har ikke vært på trekkspillfestival. Jeg har ikke vært på trekkspillfestival. Jeg har ikke vært på trekkspillfestival. Det er bare det at når det grønne håret mitt blir litt for langt, så vokser det ut blomster i tuppene. Og frisøren er på ferie..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #12 Del Skrevet 23. juli 2003 Grønske. Men Bertha, når er det nattåpne senteret skal komme? Jeg sitter alene i mørket og bare rett og slett venter jeg, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. juli 2003 #13 Del Skrevet 23. juli 2003 Grønske. :evil: Æ'kke grønske, vel.... :evil: Men Bertha' date=' når er det nattåpne senteret skal komme? Jeg sitter alene i mørket og bare rett og slett venter jeg, altså.[/quote'] Det er L@dy som styrer den butikken, Kira. Jeg bare snylter på godene, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #14 Del Skrevet 23. juli 2003 *hyle etter L@dy* Tilbud, tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #15 Del Skrevet 23. juli 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco San Francisco Det skulle bli 100 Nå er det din tur Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #16 Del Skrevet 23. juli 2003 :oops: Dette er det flaueste jeg har opplevd på KG...... :oops: Og det sier du, som ikke en gang tør å rope ut at jeg er ei sexy tispe slik som Maiken???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 23. juli 2003 #17 Del Skrevet 23. juli 2003 Og det sier du, som ikke en gang tør å rope ut at jeg er ei sexy tispe slik som Maiken???? Jøss, visste ikke at du og Maiken kjente hverandre såååååå godt! Men som den veloppdragne kua jeg er så ser jeg jo at følgende er nødvendig: Grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk, grammatikk! Kan vi nå glemme hele denne pinlige affæren og konsentre oss om Berthas blomsterkrans som denne tråden eeeeeegentlig handlet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå