Gå til innhold

This is me...


Gjest Dolphina

Anbefalte innlegg

:D Hei Silje!

Håper du blir bra i foten snart!

Tusen takk for hilsenen i dagboken min!

Jeg var ikke innom KG før middag i går så jeg lagde kyllingsalat, raskt og enkelt. Men jeg fikk SÅ lyst på terteskjell med fiskesnadder etter tipset ditt... det er hundre år siden jeg spiste det sist!! Skal lage meg det snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolphina

Takk for hilsen!

Terteskjell er knallgodt!

Nå fikk jeg lyst på kylling da... Det er hvertfall snadder!

I går var jeg hos min venninne i Fredrikstad. Det var kjempekoselig! Og den lille jenta hennes er jo bare såååå nydelig da!

Etterpå var vi innom Ikea på Alnabru og kjøpe litt saker. Får dilla av å gå inne der, skulle hatt alt!

I dag skal jeg på sykehuset å ta røntgen og bytte gips. Det gleder jeg meg til!

Er lei gips så håper jo at jeg slipper å ha på igjen noe!

Vil bade og stå på vannski og finne på ting jeg!

Akkurat nå er jeg på jobb. Det er jo ikke så veldig gøy akkurat. Blir nok ikke her så lenge. Tenk dere det, jeg har ferie og er sykmeldt, men må jobbe!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Jammen er det godt med ferie!

Hadde det enda vært fint vær også...

Men har jo fått gjort litt forskjellig da.

Ryddet og vasket hele leiligheten + båten og bilen. Besøkt venner og hatt besøk, vært hos mormor og bestefar og på kino i dag! 2 Fast et eller anna! Var kjempebra! :)

Nå er min kjære på jobb, har jo egentlig ferie han også, men var for lite folk på jobb så han måtte jobbe i natt og i mårra natt... :(

I morgen skal jeg passe tanteungen min et par timer. Det skal bli digg! Han er såååå nydelig...

Men nå er det vel på tide å legge seg på senga og lese litt og sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Bor du på riktig eller feil side av Mjøsa da? :)

Æsj, så dum jeg er, bare å se på bosted det da :roll:

Hun er selvfølgelig fra riktige siden av Mjøsa. Det finnes bare en side som er riktig og det er den, uten tvil.

Koselig å lese i dagboka de. Viste ikke at du hadde før jeg begynte å leite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Takk for hilsner! :)

Kjempe koselig. Blir så glad når noen har lagt igjen en hilsen i dagboka mi!

I dag har jeg gjort svært lite. Hadde en dårlig natt med mareritt og greier. Det er heldigvis lenge siden sist, men var sikkert for jeg sov alene. Hele dagen blir ødelagt føler jeg. Men passet min lille nevø et par timer så da veier det opp igjen, selv om det er slitsomt.

Lillesøstra mi kom på middag, siden mor er på forretningsreise, så det var koselig. I morgen har storesøstra mi bursdag, så da skal vi ut å spise!

Har ingen planer for morgendagen, bare nyte siste feriedag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Titter innom for å se hvordan det går med deg.

Håper du snart er tilbake å skriver noen ord.

Klem :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Takk for hilsen!;)

Det var koselig.

Nå er det mandag og jeg er back on work! Ikke så veldig artig og komme tilbake til full pult, men det minker litt etter litt...

I helga har jeg vært på hytta med kjæresten min, søstra mi og kjæresten hennes. Koselig å komme unna litt! Vi spiste god mat, drakk vin og spilte kort og monopol!

I går var jeg å besøkte ei god venninne av meg, som jeg skal ha middagsdate med i mårra. Kjæresten min jobber kvelden og det gjør hennes også så da passer det fint og spise sammen!

I kveld skal jeg hjem til mor og spise middag. Regner med å jobbe til rundt 5 og så dra på biblioteket en tur før jeg drar hjem til mor. Låne meg ei hundebok eller no. Har så lyst på hund, men vet ikke om jeg har tid, derfor må jeg vente litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Nå har jeg skiftet avatar.

Fant ut at noen hadde lik som min gamle og det var ikke noe stas synes jeg.

Så nå håper jeg ingen har lik og hvis de har det så får jeg bare skifte igjen!:)

Har vært hos mor på middag i dag og skulle egnetlig være med ei venninne på håndballkamp, men fikk ikke tak i henne da vi skulle dra. Muffens!

Men tror jeg skal legge meg snart. Lese litt og se litt på tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje,

Tenkte jeg bare ville stikke innom å ønske deg en riktig god helg jeg. Det er alltid deilig når den første uken etter ferie er overstått, og forøvrig er det alltid deilig med helg!

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Takk for hilsen, Livets datter!:)

Og VIPS så er det mandag igjen!

I dag har jeg vært på skolen. Første dagen etter ferien. Skal bare ta 2 fag, så jeg skal ikke være så mye på skolen, jobbe mest!

Men var godt å komme på skolen igjen, lære litt nytt og vri hjernen litt.

Nå har jeg i tillegg fag som interesserer og det er positivt.

I helga var vi på bursdagsfest til venninna mi. Det var kjempegøy. I går var jeg på avskjedssammenkomst til kusina mi, for hun skal 7 mnd til Australia. Det vil jeg å!!!!

Etterpå var vi ute å spiste med søs og noen felles venner.

Helga går alt for fort!!!

I morgen er det jobb igjen og det er det jo hele uka. Jippi!

Men nå begynner Farmen! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Jeg har egentlig lyst til å skifte nick. Det er ingen bruker jeg kjenner uansett, så ingen som merker det. Synes det er litt dumt å ha mitt eget navn som nick!

Men vi får se.

I dag er det onsdag og jeg trodde det var torsdag. Det betyr at det er fortsatt 2 arbeisdager igjen før helga!!

Hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Jeg har egentlig lyst til å skifte nick. Det er ingen bruker jeg kjenner uansett, så ingen som merker det. Synes det er litt dumt å ha mitt eget navn som nick!

Men vi får se.

I dag er det onsdag og jeg trodde det var torsdag. Det betyr at det er fortsatt 2 arbeisdager igjen før helga!!

Hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du har et fint nick/navn jeg :D

Takk for hilsen i dagboka mi! Jeg har også ferie nå.. Forrige uke var jeg i Hellas og denne uken skal kun brukes til å surre rundt og gjøre sånne kose ting jeg aldri får gjort ellers. Det er bare sååååå deilig! Hi hi.. Godt du er fra riktig side av Mjøsa!!!

Hva jobber du med og hva slags fag tar du? Bare litt nyskjerrig jeg :roll:

Håpe foten blir fort bra da.

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Hei XSILJEX!

Så koselig at du stakk innom!

Jeg jobber som kontormedarbeider 3 dager i uka + at jeg tar logistikk og spesialisering på skolen. Synes det er greit å gjøre begge deler. Blir så lei hvis jeg bare jobber eller bare går på skolen!

I dag er det fredag. Under 2 timer til helga!

JIPPI!

Men jeg får jobbe og slite videre jeg... Hvis ikke må jeg jobbe i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei Silje,

Det var nesten så jeg trodde at du hadde skiftet nick jeg, eller slettet dagboken din for jeg måtte laaaangt ned i rekken for å finne den. Har du mistet lysten til å skrive dagbok? Har hatt det sånn i perioder selv jeg, men som oftest er jeg innom hver dag å rabler ned noen ord.

Vel, jeg ville bare si hei jeg, så... "hei!"

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så koselig med hilsner! :)

Nå er det jo fredag, så blir ikke mye jeg skriver i dag.

Har fått ny pult så får ikke sittet på internett på jobb! :(

Skal prøve å skrive litt i helga!

Ha en fin helg alle sammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...