Gå til innhold

This is me...


Gjest Dolphina

Anbefalte innlegg

Gjest Dolphina

Hei alle sammen!

Tenkte jeg skulle skrive en liten dagbok også...

Er ikke så flink til dette jeg da, men er jo så koselig med alle disse dagbøkene!

Nå skinner jo sola også så nå er jo livet herlig!

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolphina

Jeg vil ha ferie...

Alle andre har ferie og koser seg og sover lenge og kan dra bort på ting mens jeg må jobbe i 1 1/2 uke til! :evil:

Skulle egentlig håpe at det var dårlig vær, men er jo bedre å jobbe i fint vær enn i dårlig uansett. Tror jeg...

I dag har vi vært hos mor på middag.

Kyllingfilét, ris og den spesielle sausen hennes som er såååå god! Nam nam...

Skulle egentlig vært på treningssenteret og trent også, men kan ikke drive å trene inn på sommeren!

Ikke har jeg tid heller...

Lurer på hvordan "ALLE" andre får tid til å trene alltid. Noen som har et bra svar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Takk for hilsen i dagboka mi :)

hmm hvordan man klarer å trene om sommeren? Vel, jeg har ikke vært så flink akkurat den siste uka, men å komme seg ut på blades er litt enklere enn å trene inne på treningsstudio. Det er gøy, samtidig som det er sabla god trening. Bare huske på å bruke beskyttelse, det fant jeg ut the hard way i fjor sommer :( Betennelse i knærne et år etterpå er IKKE gøy. Ellers kan du jo dra på badestranda og svømme et stykke :) Viktig å finne litt alternative måter å trene på om sommeren, ellers er det vanskelig å finne motivasjon :)

Tid er det selvfølgelig litt værre med.....jeg er student, så jeg kan være veldig fleksibel og trene tidlig om morgenen, midt på dagen når jeg ikke har forelesning eller på kvelden. Har ikke treningssenteret oppe på lørdager og søndager? Bedre å trene 1-2 dager i uka enn ingen :) Ellers er det vel det å prioritere da, det er jo det kjipeste. Å prioritere alt det du helst vil gjøre til fordel for trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

I dag er det onsdag, det vil si at det er igjen bare 2 morgener til å stå opp før helga!

Forsov meg som vanlig i dag. Hehe...

Gjør det 4 av 5 dager! Men slik er det å være B-menneske.

I dag er det fint vær også. Helt stille på Mjøsa. Skulle nok hatt fri og dratt på båttur. Men får håpe det blir hyttetur i dag på åsen så kommer jeg meg litt unna...

Er skikkelig irriterende å jobbe mens andre har ferie... Mens *T* ligger hjemme og kan sove og finne på ting må jeg tidlig opp og på jobb.

Men tjener jo penger da! :)

Nei jeg får vel prøve å jobbe litt... Telefonen er stille nå på morgenen, men kommer seg vel etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Endelig snart ferdig på jobb.

Tenkte å dra litt før i dag siden jeg skal treffe ei vennine som er på besøk her om dagen.

Gidder ikke gjøre så mye på jobb uansett så da kan jeg liksågodt dra hjem. Alle telefonene jeg har er stille også så da er jo ikke det noe problem heller!

Sola skinner jo også fra nesten klar himmel...

Sommeren er herlig! :)

Da er det bare igjen 2 arbeidsdager.

Blir jo ikke hel dag i mårra heller for jeg skal til soneterapi og det tar en times tid + 20 minutters kjøring til sammen. Gleder meg skikkelig. Har ikke vært der siden i midten av juni... Men vet desverre at jeg har hatt tilbakegang så hun blir vel ikke særlig fornøyd med meg.

Har akkurat spist frokost/lunsj. *T* kom med baguette til meg på jobb!

Snill gutt det... :hjerte:

Nå er det jo snart helga også. Byr vel ikke på så mye avslapping da jeg skal være barnevakt, men det er jo så gøy så det gjør ikke noe! ;)

Har jo igrunnen ikke så mye å skrive... så får prøve å gjøre litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Bor så klart på riktig side av Mjøsa! ;)

I dag har jeg vært på soneterpi/akupunktur/koppemasasje. Hun sa jeg var bedre enn på lenge og det er jo knall!:)

Ellers har jeg ikke fått gjort så mye på jobb i dag som vanlig. Hehe...

Har gjort en del da. Det er jo så gøy å fakturere!

Nå er det jo bare 1 arbeidsdag igjen før helga!

Håper egentlig å få ferie neste uke, da *T* og noen venner av oss skal på tur, mens jeg må være igjen hjemme å jobbe... :cry:

Men får håpe jeg får det til. Trenger virkelig ferie nå!

I kveld tenkte jeg at jeg skulle vaske vinduer. Er kjedelig å drive med det når det er fint vær, men er dumt å vaske vinduene ute når det regner! :)

Men hvis det er noen som vil være vaskehjelp hos meg, så er det bare å si ifra! Kunne virkelig trengt det!

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

I går var en dårlig dag.

Jeg hoppet ned fra en trapp(LITEN) og det endte med brudd i foten og gips og krykker i 6 uker!!!!! :evil:

Får ikke badet eller stått på vannski eller spilt volleyball eller fotball eller syklet eller gått på rollerblades.

Det eneste jeg får gjort er å sitte stille!!!

Eller kjøre bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra 5 dagers ferie. Er godt å komme seg litt bort.

Var i Stavanger sammen med 2 vennepar. Kom på overraskelsebesøk, og gjett om de ble glade! :)

De kjørte bil da, mens vi tok fly. Vi fikk billetter tur/retur til kr 1600,- tilsammen for 2, så da var jo det mye billigere.

Fikk heldigvis vært med på det meste, bortsett fra turen opp til Preikestolen. Litt langt å hoppe på krykker. Ble ganske kjei av å hoppe på krykker i by`n bare så det hadde nok blitt tungt.

Men fikk låne rullestol på Kvadrat og Ikea så der gikk det greit.

Måtte en tur på sykehuset i dag og få på litt med gips. Går litt for mye på det, noe jeg ikke har lov til, også har den blitt våt når jeg har dusjet så den var helt myk under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

I dag er det mandag, og egentlig den første dagen i ferien min. Men er jo sykmeldt så begynte jo på en måte ferien for en uke siden. Men det skal sies at det er ikke mye ferie med gips på beinet! Fysj!

Er lei den gipsen alt og det er igjen 4 1/5 uke!

I dag skinner jo sola og det er jo bare sååå godt!

Men jeg får jo hverken badet eller kjørt vannski eller noe!

Kommer til å bli deprimert tror jeg...

Har hatt en fin helg da, var på konsert og greier!

Men nå får jeg vel rydde vekk frokosten og komme meg i dusjen så jeg kanskje kommer meg ut i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dolphina

Kom på en ting;

hvis noen vet hvem jeg er så hadde jeg blitt glad for å få en pm om det. Synes det er greit å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje,

Takk for hilsen i daboken min. Alltid hyggelig med besøk! :P Kan godt forstå at det er kjedelig å ha brukket fot når det er sommer og du har ferie, men du får trøste deg med at det alltid kunne vært enda værre. Vet ikke om det hjelper så mye da men... Du kan i allefall trøste deg med at det ikke er særlig kult å være tilbake på jobb etter ferien heller. Jeg prøver å holde motet oppe og tenke positivt, men det er ikke så lett. Foreløpig går det ok da...

Håper du klarer å nyte ferien din uansett!

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Så kjipt med brukket fot når man har ferie da. Typisk at sånne ting skal skje akkurat når man helst vil være litt aktiv og ha det gøy. Selv har jeg blitt klin sprø de gangene jeg har skada meg så jeg ikke kan gjøre alt jeg vil. Tror jeg vet hvordan du har det.

Du får ha fortsatt god ferie likevel da. Passe på å kose deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

I dag har jeg vært på jobb en tur. Selv om jeg har både ferie og er sykmeldt... Var der bare et par timer men må dit igjen før jeg skal på sykehuset på torsdag! Litt kjipt igrunnen nå som jeg har ferie...

I morgen skal jeg til Fredrikstad med ei venninne og besøke ei vennine! Det skal bli gøy!

Har hatt mine 2 søstre på middag i dag. I går kveld hadde vi 2 vennepar her på pizza! Det er koselig med besøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...