Gå til innhold

Hvem bør lede Grand Prix?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Nei listen må jo være.

Thomas & Harald

Ikke Thomas og Harald....

De gjør seg bare i Norge hvor vi har referanser til alle ablegøyene fordi vi har sett Senkveld.

Thomas & Harald for hele Europa som ikke vet hvem de er??? Nei...

Og tenk om de kommer nakne inn på scenen som på Spellemannsprisen? ESC ville aldri blitt det samme igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NRK I know you can do it

Thomas og Harald er lokale bønder i by'n som er svært....harry. Og litt dumme.

Jeg ser for meg en standard ikke under Kåre Conradi og Jon Almaas.

Kan spare oss for kvinnene denne gangen: kjør full stil: storband, luksus, glamour, intelligens, snert, humor, vidd, eleganse og s t y l e: Conradi & Almaas.

Bring it to me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Thomas og Harald....

De gjør seg bare i Norge hvor vi har referanser til alle ablegøyene fordi vi har sett Senkveld.

Thomas & Harald for hele Europa som ikke vet hvem de er??? Nei...

Og tenk om de kommer nakne inn på scenen som på Spellemannsprisen? ESC ville aldri blitt det samme igjen.....

Det var derfor jeg satte dem under Nei listen. Men det kan sikkert misforstås siden det ble punktum etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåre Conradi, Mariann Ås Hansen, Jon Almås, Stian Bastesen (skrives det slik :fnise: )Tommy Steine, Øivind Mund,Alexander Rybak ............... kjærsten min og meg kanskje :-)))))))))

NEI LISTE: Solveig Kloppen! Thomas og Harald er for krampeaktige.....

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Grosvold og Torbjørn Jagland :)

Gro Harlem og Reiulf Steen :):ironi:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erna og Jens :hoppe:

Jaaaaaaaaaaaaa!!! :hoppe:Så kan Oddvar Nordlie og Kåre Valebrokk overta når de andre blir slitne....tjohooooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soyla

Jeg syns han hårete kisen i raske menn og han som vant skal-vi-danse(1gang) og er påskenøttmannen :P NEI til Dorthe Skappel. Eller kanskje ei med brae programleder-egenskaper-Triana Iglesias!!? :P hehe neida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg syns han hårete kisen i raske menn og han som vant skal-vi-danse(1gang) og er påskenøttmannen :P NEI til Dorthe Skappel. Eller kanskje ei med brae programleder-egenskaper-Triana Iglesias!!? :P hehe neida...

Jo, er enig i at han Kristian eller Christian kan lede dette! Påskenøtt, skal vi danse Nissene på loven mannen - han er flink og kjekk!:Nikke:

Saken er avgjort!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...