Gå til innhold

Hvem bør lede Grand Prix?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvem ønsker dere som programledere i den internasjonale finalen neste år? Og hvem er på NEI-lista? Jeg ønsker inderlig at man går bort fra den typen programledere som står og hyler HELLOOO EUROOOOPE!! på gebrokkent engelsk. Selv om de sikkert er enormt populære i sitt hjemland, som Jostein Pedersen ville sagt. Jeg ønsker seriøse, voksne programledere som kan språk. Kåre Conradi og Benedicte Adrian ville gjort seg godt. Nadia Hasna-etellerannet kunne også gjort en god jobb.

På NEI-lista står Synnøve Svabø øverst. Hun bør vel for sikkerhets skyld sendes ut av landet den uka. Og vær så snill å holde Alex Rosén også på god avstand til dette arrangementet. Hvis vi forsøker å gjøre dette til en komikveld er vi dømt til å dumme oss ut for hele Europa. Dorte må heller ikke få kloa i dette. Skavlan er nevnt, men jeg synes han stotrer for mye i engelsken, og passer ikke inn i et sånt konsept som dette. Samme gjelder Thomas og Harald.

Kanskje de egentlig burde hatt audition, og satt noen helt ukjente til programlederjobben. Hva synes dere, hvem er på JA og NEI-lista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jan Thomas, Solveig Kloppen, Thomas Numme og Harald Rønneberg (?) er på min liste. Men jeg tror ikke noen av de vil få rollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil at Jon Almaas og Kåre Conradi leder den sendingen - i Operaen.

Jeg vil ha stil, anstendighet, eleganse og integritet. Jeg vil påvirke GP og sette standarden for videre utvikling. Og det gjør man ved å sette et eksempel.

Jeg vil ha varme, intelligent humor og kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vil at Jon Almaas og Kåre Conradi leder den sendingen - i Operaen.

Jeg vil ha stil, anstendighet, eleganse og integritet. Jeg vil påvirke GP og sette standarden for videre utvikling. Og det gjør man ved å sette et eksempel.

Jeg vil ha varme, intelligent humor og kvalitet.

Operaen er nok for liten, dessverre. Dessuten skal den etterlengtede og lenge utsatte Jorden rundt på 80 dager ha premiere den uken. Men ellers enig i at man bør satse på kvalitet og intelligent humor. Tror dog ikke at det vil skje. På norsk fjernsyn har det blitt sånn at programlederne MÅ lire av seg en haug platte "morsomheter". Ser liksom for meg at vaktmestern og Flettfrid skal avbryte sendingen midt i :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Kåre Conradi og Jon Almaas.

Ja, det hadde faktisk vært kult. To kjekke menn i smoking, litt sånn James Bond-aktig...

For en gangs skyld burde Norge skilte med litt stil og eleganse, og ikke den vanlige sjarmerende-norsk-engelsk-født-med-ski-på-beina-greia. Vi trenger ikke vise fram det typisk norske hver eneste gang, liksom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hold for guds skyld Dorthe Skappel unna! Takler ikke den dama! Men gode forslag til hvem som burde lede dette var det dårlig på fra min side... Men uansett hvem det blir som skal lede showet: vær så snill og ikke legg opp til pinlige "artigheter"! Så alt for mange ganger har jeg sittet foran skjermen og rett og slett skjemtes på programledernes vegner for de utrolig dårlige "vitsene" de må komme med under showet!

Og få Jostein Pedersen tilbake som MGP kommentator! Ingen over, ingen ved siden! Synnøve Svabø var jo bare en total fiasko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg noen som kan engelsk sier no jeg! Det er grusomt pinlig med disse som snakker og stotrer ser frem på engelsk, og så er det nesten ingen som forstår dem! Det burde vært et krav å ha studert eller bodd i et engelsktalende land eller noe sånt noe. I hvertfall kunne prate forståelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold Dorthe Skappel unna!! Jeg forstår ikke hvorfor folk mener hun er så utrolig bra! hehe..

Men Kåre Conradi hadde vært bra! Sammen med en kvinnelig elegant makker.. Kommer ikke på noen i farten dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Almaas og Guri Solberg står på min ja liste.

På NEI lista er det flere navn:

Tommy Steine

Thomas & Harald

Dorthe Skappel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må være tradisjonen tro og ha noen som er skikkelig dårlig i engelsk. Petter Solberg kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så tråden, tenkte jeg med en gang på Kåre Conradi og Martha Louise, så disse får min stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja liste

Dorthe Skappel

Anne Rimmen

Charlotte Thorstvedt

Vibeke Klemetsen

Jon Almås

Kåre Conradi

Nei liste

Hanne Krogh og Bettan, URRRRGHHHHHHHHHH :nocomment:

Jahn Teigen

Guri Skanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fått veldig sansen for de to mennene i Wipeout på TvNorge. Det hadde vært artig!

Absolutt NEI: Jan Erik Larsen fra Autofil. *Grøss*

Endret av Cumulus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_HEIA_*
Hold Dorthe Skappel unna!! Jeg forstår ikke hvorfor folk mener hun er så utrolig bra! hehe..

Men Kåre Conradi hadde vært bra! Sammen med en kvinnelig elegant makker.. Kommer ikke på noen i farten dessverre!

Kåre Conradi og Mona Grudt!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicte Adrian og Espen Lind :jepp:

De eneste jeg tenker på.

Nei listen må jo være:

Thomas & Harald

Endret av morticia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jadda_*

Jeg har ikke noen problemer med å finne kandidater til nei-lista mi men større problemer med å finne noen til ja-lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...