Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #61 Del Skrevet 4. august 2003 Lørdag 23.august på Gunnar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. august 2003 #62 Del Skrevet 4. august 2003 Er ikke det 24 års aldersgrense der da? Jeg er ikke gammel nok :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. august 2003 #63 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg er bare 19, jeg... Have phun.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #64 Del Skrevet 4. august 2003 24??? ER det sant??? hmmm......... Lenge siden jeg tenkte på aldersgrenser... :oops: DET må vi gjøre noe med.... Andre forslag, da? Roots på Strømmen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. august 2003 #65 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg vet det ikke sikkert altså. Men det burde vel gå an å finne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. august 2003 #66 Del Skrevet 5. august 2003 Andre forslag' date=' da? Roots på Strømmen ?[/quote'] Hvis jeg noengang vurderte å bli med på treffet, gjør jeg det iallefall ikke nå hvis det blir på Roots... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 5. august 2003 #67 Del Skrevet 5. august 2003 Er ikke det 24 års aldersgrense der da? Før var det i hvertfall 24- el 25-års grense, men det kan ha endret seg. Kommer vel kanskje også litt an på hvor mange mennesker som er der ift hvor strenge de er. Men man har jo alltids puben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. august 2003 #68 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg vil i hvertfall at vi drar til ett sted hvor vi kan prate og sånt. Lite hyggelig å sitte og skrike til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #69 Del Skrevet 5. august 2003 Enig med Starie, er ikke noe vits i å gå på en danseplass i Oslo der vi bare kan sitte og se på hverandre... Vi kunne jo ta en tur på den pizzaplassen ved Maxi....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. august 2003 #70 Del Skrevet 5. august 2003 Er det den Italienske du mener? På andre siden av veien der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. august 2003 #71 Del Skrevet 5. august 2003 Hvis jeg skulle ha vært med måtte jeg hatt veivisning. :o Aldersgrense på pizza-ting også, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. august 2003 #72 Del Skrevet 6. august 2003 Hvis jeg skulle ha vært med måtte jeg hatt veivisning. :o Aldersgrense på pizza-ting også, eller? Du vet at meg og sambo er mobile og at vi kan hente og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. august 2003 #73 Del Skrevet 6. august 2003 Ja jeg mener den italienske. Hadde ikke det vært hyggelig, da?? De har kjempegod mat og god service, og ikke minst, det er på Lørenskog..... *Tex bestille bord...?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. august 2003 #74 Del Skrevet 7. august 2003 Ingen som vil ha Pizza...????!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. august 2003 #75 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg vil ha pizza!! :D Jeg spiser der hele tiden jeg, de har kjempegod pizza der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. august 2003 #76 Del Skrevet 7. august 2003 OK!! Når passer det for deg da? Noen må jo få satt en dato her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 7. august 2003 #77 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg antar det er "Roma" dere mener? Greit å ha et navn på "pizzastedet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. august 2003 #78 Del Skrevet 7. august 2003 Jess vi mener Roma. har du forslag til tidspunkt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 8. august 2003 #79 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg vil også ha pizza, tid og dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #80 Del Skrevet 8. august 2003 Neimen hei nabo! Tenkte på at jeg skulle sende deg en pm når vi hadde fått fastsatt tid!!! DU må jo selvsagt være med!!! Grattis med lille Ida, kom på besøk, da..... Jeg foreslår lørdag 23. august, vi bestiller bord og stapper pizza og vin (brus til ammende kvinns...) Sånn for eksempel klokka 18.00? Hvem hiver seg på? *lager liste her* Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå