Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Er så misunnelig på alle som skal treffes hele tiden, derfor oppfordrer jeg alle Lørenskoginger til et treff før utgangen av august. Er du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 29. juli 2003 #2 Del Skrevet 29. juli 2003 Hvorfor ikke ta det i Oslo, så kan enda fler være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. juli 2003 #3 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg er med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 29. juli 2003 #4 Del Skrevet 29. juli 2003 Ja, selvfølgelig. Du bor jo i Lørenskog :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. juli 2003 #5 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg er med uansett jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. juli 2003 #6 Del Skrevet 29. juli 2003 Men lørenskog er jo verdens navle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. juli 2003 #7 Del Skrevet 29. juli 2003 Men lørenskog er jo verdens navle... Sjølvsagt :D Blir det bolle på Triaden da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 29. juli 2003 #8 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg regner med dere legger merke til at jeg ikke kommenterer det utsagnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. juli 2003 #9 Del Skrevet 29. juli 2003 Sjølvsagt :D Blir det bolle på Triaden da eller? Det er en date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. juli 2003 #10 Del Skrevet 29. juli 2003 Er det flere som er med og spiser boller? Jeg VET det er flere som bor rundt Lørenskog, ikke snik dere unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #11 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg er om ikke annet født på Lørenskog. Teller det eller? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. juli 2003 #12 Del Skrevet 29. juli 2003 Mmmm... Sånne mandel-sjokolade-nøtte-kaker på Favorit.. Teller det å ha vært på Triaden flere ganger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. juli 2003 #13 Del Skrevet 30. juli 2003 Mmmm... Sånne mandel-sjokolade-nøtte-kaker på Favorit.. NEI lea. Bolle. Du MÅ spise bolle!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. juli 2003 #14 Del Skrevet 30. juli 2003 Spør Gunnar, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 30. juli 2003 #15 Del Skrevet 30. juli 2003 Er oppvokst i Lørenskog, men er for pysete til å spise bolle med dere... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. juli 2003 #16 Del Skrevet 30. juli 2003 Spør Gunnar' date= kanskje? Eksisterer den uteplassen virkelig enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. juli 2003 #17 Del Skrevet 30. juli 2003 Er oppvokst i Lørenskog' date=' men er for pysete til å spise bolle med dere... :oops:[/quote'] Hvis du får litt (gjæret)saft til den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #18 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja da - men den heter Spør Gunnar igjen !...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #19 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har aldri spist bolle på Triaden, men jeg har lagt igjen desto flere kroner der.... Om noen år går jo faktisk Ellingsrudbanen helt til Metro senteret så vi burde kanskje vente til da....?? Ellers er Oslo City en bra bolleplass.... Og alle er selvsagt hjertelig velkomne, er`ke noen frimurerorden heller.... Noen som ha forslag til tidspunkt...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. juli 2003 #20 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg er med! Har aldri bodd i Lørenskog, men jeg er der rett som det er. Dessuten har jeg bodd på Karihaugen og det er jo praktisk talt Lørenskog, er det ikke Tex - er det sant at banen skal gå helt til Metro? Det er jo vanvittig bra i såfall! Hurra! *Vifter med flagg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå