Skrållan Skrevet 22. mai 2009 #21 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har den samme kjolen som TS (koster 299 på Cubus), og tenker å ha sølvsko til den når jeg skal i bryllup i sommer. Skal også ha diverse smykker i sølv og turkis, har bare ikke kjøpt enda Over skuldrene tror jeg at jeg skal ha en bolero i sølv, men har ikke bestemt meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 22. mai 2009 #22 Del Skrevet 22. mai 2009 Et annet tips er å gå innom en "dame-butikk" (butikk for damer på 50+) som selger litt finere klær og aftenkjoler. De pleier også å ha et ganske godt utvalg i skjerf og sjal. Ja, der har de sikkert mange fine sjal! Gullborlero er utelukket - blir for glorete for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. mai 2009 #23 Del Skrevet 22. mai 2009 Det går jo an å finne et sjal i samme fargenyanser som kjolen, og kanskje hvite sko og hvit eske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 22. mai 2009 #24 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, det går sikkert også! Så blir det ikke altfor mye hvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå