Gjest Tanita Skrevet 20. mai 2009 #1 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har en turkis kjole i tyll og trenger bolero sko og tilbehør til den. Hvilke farver syns du er best til? Hvit, kitt, grå, sort, andre farver? Kan man ha hvitt tilbehør når man er i bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Del Skrevet 20. mai 2009 sølv. ja du kan ha hvitt, men jeg tror kanskje sølv er finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #3 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har en turkis kjole i tyll og trenger bolero sko og tilbehør til den. Hvilke farver syns du er best til? Hvit, kitt, grå, sort, andre farver? Kan man ha hvitt tilbehør når man er i bryllup? Det avhenger helt av dine farger (hår, øyne, hud). Lys eller mørk turkis? Jeg har turkis (mørk) kjole, jeg foretrekker å ha hvitt tilbehør. Ingenting i veien for å ha hvitt tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. mai 2009 #4 Del Skrevet 20. mai 2009 Den er både mørk og lys turkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. mai 2009 #5 Del Skrevet 20. mai 2009 http://www.vgtv.no/?id=21869&category=5 kjolen henger i bakgrunnen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #6 Del Skrevet 20. mai 2009 Kjempefin kjole Du kan jo også ha tilbehør i andre turkis/grønn nyanser, ellers så tror jeg at jeg ville gått for hvitt (hvis jeg skal tenke på hva jeg ville kledd). Når jeg har sånne dilemmaer pleier jeg å ta med kjolen og prøve meg frem, det er litt lettere når man ser det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #7 Del Skrevet 21. mai 2009 Dødsfin kjole! Men jeg ville holdt meg langt unna hvitt, blir litt for sommerslig bryggefest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 21. mai 2009 #8 Del Skrevet 21. mai 2009 Så hva ville du ha foreslått til da, gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lune Skrevet 21. mai 2009 #9 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvor er den kjolen fra? Kunne tenkt med den som hang i korall der, nydelig! Ellers sliter jeg med akkurat det samme, bare til denne kjolen : Aner ikke hva jeg kan kombiner med av verken sko eller jakke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. mai 2009 #10 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvor er den kjolen fra? Kunne tenkt med den som hang i korall der, nydelig! Ellers sliter jeg med akkurat det samme, bare til denne kjolen : Aner ikke hva jeg kan kombiner med av verken sko eller jakke... ÅÅ, den var fin! Er den fra Matthew Williamson kolleksjonen fra HM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lune Skrevet 21. mai 2009 #11 Del Skrevet 21. mai 2009 Jaaaaa! Jeg elsker den! Den er virkelig finer i virkeligheten, men umulig og kombinere med noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. mai 2009 #12 Del Skrevet 21. mai 2009 Jaaaaa! Jeg elsker den! Den er virkelig finer i virkeligheten, men umulig og kombinere med noe Hva kostet den, og er den normal i str? Jeg ser ei på finn.no vil ha 1500 for den, men jeg syns det var litt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lune Skrevet 21. mai 2009 #13 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hva kostet den, og er den normal i str? Jeg ser ei på finn.no vil ha 1500 for den, men jeg syns det var litt dyrt. Den kostet 998kr, og er helt normal i størrelsen. Jeg tror nok at jeg hadde betalt 1500kr for den. Er jo ikke så mangen som har den. I tillegg kan du bruke den både til fest og til finer anledninger. Jeg skal bruke den i bryllup, men skal også ha den med meg på ferie i sommer. Da kan jeg dresse den ned med galdiator sandaler og jeansjakke. I tillegg kan du velge om du vil knyte belte lav eller under brystene.. Til bryllup sliter jeg litt verre, vurdere en litt kort dressjakke fra H&M med 3/4 armer. Det kan jo være noe til TS også. Jeg vet til blir litt hardt, men er foreløpig mitt beste alternativ... (Sorry for trådkupping...) Endret 21. mai 2009 av Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anida Skrevet 21. mai 2009 #14 Del Skrevet 21. mai 2009 GULL GULL GULL! Eventuelt med smykker/øredobber i tre. Jeg ville gått for gullbolero/sjal og gullsko. Det er SÅ fint, spesielt hvis man er litt brun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 21. mai 2009 #15 Del Skrevet 21. mai 2009 Og hvor kan man få kjøpt gullbolero/sjal? Noen gode tips? Jeg tenkte å ha gullsmykker med smaragder til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lune Skrevet 21. mai 2009 #16 Del Skrevet 21. mai 2009 Og hvor kan man få kjøpt gullbolero/sjal? Noen gode tips? Jeg tenkte å ha gullsmykker med smaragder til. H&M har i hvertfall hat. En som henger litt bak med korte armer, den hadde vært kjempe fin til. Gull sandaler med høye heler. Gullsjal er veldig lett å strikke selv, om du ikke skulle finne det. Spør igjen jeg, vet du hvor de har filmet i den linken du la ut. Kunne som sagt tenkt meg den kjolen i korall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 21. mai 2009 #17 Del Skrevet 21. mai 2009 Nei jeg aner ikke hvor de filma. Får ta en runde på H&M igjen, sist jeg titta hadde de ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 21. mai 2009 #18 Del Skrevet 21. mai 2009 Accesorize(?) har en del forskjellige sjal. Det kan hende at de har noe som passer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 21. mai 2009 #19 Del Skrevet 21. mai 2009 Da må jeg innom Accesorize! Har ikke tenkt på at de kanskje ha noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 21. mai 2009 #20 Del Skrevet 21. mai 2009 Et annet tips er å gå innom en "dame-butikk" (butikk for damer på 50+) som selger litt finere klær og aftenkjoler. De pleier også å ha et ganske godt utvalg i skjerf og sjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå