Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre for å redde situasjonen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei:) Jeg har akkurat møtt en fyr som jeg liker utrolig godt. Vi har vært på et par dater, og jeg har fått inntrykk av at han liker meg også (hvorfor skulle han ellers bedt meg ut...). Jeg skal møte han på nytt til helga, og jeg tror det nærmer seg vårt første kyss (han hinta til det forrige gang, men da trakk jeg meg litt beskjeden unna).

Men problemet er bare at det også vil bli mitt første kyss (!). Jeg er veldig flau over at jeg ikke har kyssa/klina med noen før, når jeg tross alt er nesten 19 år. Veldig mange på min alder har jo gjort både det ene og det andre, uten at jeg har kyssa en gang :( Så hva om jeg er skikkelig dårlig? Det vil jo bli en major turn-off på han. Og jeg kan jo ikke si at jeg ikke har gjort det før heller, han kommer sikkert til å tro en masse teite ting om jeg da :(

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare gled deg til kysset. Det kommer sikkert til å gå helt fint. Jeg skjønner at du er nervøs, men bare slapp av. Blir det litt klønete første gangen får dere bare øve dere sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristian82
Hei:) Jeg har akkurat møtt en fyr som jeg liker utrolig godt. Vi har vært på et par dater, og jeg har fått inntrykk av at han liker meg også (hvorfor skulle han ellers bedt meg ut...). Jeg skal møte han på nytt til helga, og jeg tror det nærmer seg vårt første kyss (han hinta til det forrige gang, men da trakk jeg meg litt beskjeden unna).

Men problemet er bare at det også vil bli mitt første kyss (!). Jeg er veldig flau over at jeg ikke har kyssa/klina med noen før, når jeg tross alt er nesten 19 år. Veldig mange på min alder har jo gjort både det ene og det andre, uten at jeg har kyssa en gang :( Så hva om jeg er skikkelig dårlig? Det vil jo bli en major turn-off på han. Og jeg kan jo ikke si at jeg ikke har gjort det før heller, han kommer sikkert til å tro en masse teite ting om jeg da :(

Hva skal jeg gjøre?

Går garantert bra :) Første gang man kysser en man ikke har kysset før er uansett litt småstress, folk kysser jo forskjellig hehe..Å hvis settinga og kjemien er på plass så skjer det helt naturlig og trenger ingen øvelse..Har absolutt hatt svæært rare og dårlige kyss med jenter som har kyssa før pga mangel på kjemi og situasjonen, så liker du han og han liker deg har du ingenting å frykte :) Dessuten kysser dere nok mer enn 1 gang, må jo bli varm i trøya først heeh ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...