Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #21 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg er så dum i pyjamas' date=' jeg... men grisetøff i frakk! [/quote'] :oops: ...uff, ikke si mer... - da ender plutselig hele tråden på seksualitet... "Nei, ikke gjør det, ikke gjør det nå som alle ser det..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #22 Del Skrevet 23. juli 2003 Er alle dine venner tilstede? Vi kan gå hjem til meg og vær´ alene? Hei du jeg elsker deg din jævel Du har så mye sensualitet Men snart skal du få deg en på trynet For stygge gutter er det verste som jeg vet :blunke: Men når du en gang kommer neste sommer, ja da skal jeg jaggu atter være her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. juli 2003 #23 Del Skrevet 23. juli 2003 For det er hva jeg kaller en smak av honning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. juli 2003 #24 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg og er: "deLillos Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #25 Del Skrevet 23. juli 2003 Lykkeliten: :oops: han gråter inni seg og føler at i denne verden er det altfor mange vellykkede menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #26 Del Skrevet 23. juli 2003 Lykkeliten: :oops: han gråter inni seg og føler at i denne verden er det altfor mange vellykkede menn Nei, det må du ikke! Skulle ikke vi dra til Køben sammen? Vi kunne hatt det fint der -ingen snø der og mildt i været! Dessuten er du så tøff i pyjamasen du har på deg! Her kommer jo tøffe tøffe tøffe tøff Wow wow yeah yeah (...og alle jenter plystrer og snur seg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #27 Del Skrevet 23. juli 2003 *og når hun tar av kjolen sin, da er det bare hatten igjen* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #28 Del Skrevet 23. juli 2003 For alt var slik det skulle være Da vi kysset som besatt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #29 Del Skrevet 23. juli 2003 For alt var slik det skulle være Da vi kysset som besatt :oops: To timer senere: Festen er ikke over, det er kake igjen! Under bordet ligger en jente, hun er full men pen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 23. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #31 Del Skrevet 23. juli 2003 Hun sank sammen i den grønne plysjstolen Det siste hun tenkte: jeg er våt under kjolen Så slokket lyset, som på ett sekund hun forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #32 Del Skrevet 23. juli 2003 Hun sank sammen i den grønne plysjstolen Det siste hun tenkte: jeg er våt under kjolen Så slokket lyset, som på ett sekund hun forsvant Jeg blir nok borte en fem, seks år, så skal jeg skrive boka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #33 Del Skrevet 23. juli 2003 Merker du ikke for hvert år som går At det snart er for sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #34 Del Skrevet 23. juli 2003 Er det sant, er det sant hva folk sier? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #35 Del Skrevet 23. juli 2003 Jokke & Valentinerne Hvis jeg var deg, ville jeg spandert en øl på meg. Du synes det blir alt for lite tid til uteliv og kulturelle sysler, men synes tingene går sånn passe bra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #36 Del Skrevet 23. juli 2003 Ja! Så du har altså hørt det? Kåre drepte nylig Nelly for å få litt fred! (Snart kom fler og fler til for å delta i festen. Du kan kanskje gjette deg til resten...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #37 Del Skrevet 23. juli 2003 Uff ja! De river ned trær og bygger parkanlegg her! (føler på ingen måte at vi sporer av tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 23. juli 2003 #38 Del Skrevet 23. juli 2003 Tungtvann Yo! Er det en vegg som ikke er tægga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. juli 2003 #39 Del Skrevet 23. juli 2003 Jokke & Valentinerne Hvis jeg var deg, ville jeg spandert en øl på meg. Du synes det blir alt for lite tid til uteliv og kulturelle sysler, men synes tingene går sånn passe bra uansett. Jepp!!! Ingen tvil om at jeg heller ville tatt meg en øl idag istedet for å dra på trening, men jeg har sånn ENORM!!! karakterstyrke at JEGjeglarmegikkefristenei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #40 Del Skrevet 23. juli 2003 Uff ja! De river ned trær og bygger parkanlegg her! Men: Kommer det en russer eller andre tusser Jeg stoler på deg, du kaster dem ut! (føler på ingen måte at vi sporer av tråden) Neida - overskriften "Hvem er du i norsk rock" passer jo perfekt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå