Gå til innhold

test:Er du avhengig av skjønnhetsprodukter?

myagi

Anbefalte innlegg

I faresonen - 63 pst.

Trodde jeg kom til å score mye høyere - innrømmer at jeg er avhengig av skjønnhetsprodukter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frigg

Ikke avhengig.

Score: 20% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.

(Det er Pulp Fiction på svensk tv1 akkurat nå! Og Uma og John danser twist!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Faresone.

Score: 37%

Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke avhengig.

Score: 25% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 37%

Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg.

...og jeg som trodde jeg var avhengig?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faresone.

Score: 50% Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg.

Joda kan nok stemme.. Meeeen, det er litt urettferdig også. Når samboeren min er frisør er det NATURLIG jeg har masse hårkurer og dill i dusjen.. Om ikke hadde jeg heller ikke hatt så mye, og det hadde kanskje blitt en annen score.. :D

Når det er sagt; Jeg er den første til å innrømme jeg er litt hekta på diverse produkter og handler gjerne mye rart.. Men men, liker det sånn jeg... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...