Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg er 20 år gammel og sliter med å finne ut hva jeg vil bli, hvilken utdanning jeg vil ta. Men tror jeg vil drive med noe praktisk og kreativt, problemet er bare hva?? Jeg er ikke flink til en spesiell ting liksom...noen som kan foreslå noen kreative yrker (bortsett fra de 'vanlige' kunstneryrkene?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 Noen forslag som dukket opp i hodet mitt: Møbelsnekker Interiørarkitekt Blomsterdekoratør Klesdesigner/smykkedesigner Dekoratør (i butikker etc) Fotograf Journalist AD (Art Director) Jobber mye med layout og design i feks magasiner, aviser etc Webdesigner Tekstforfatter og andre yrker i reklamebyrå I tillegg til alle tradisjonelle kunstretninger som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #3 Del Skrevet 22. juli 2003 Takk for tips! Interiørarkitekt eller dekoratør er yrker jeg godt kunne ha tenkt meg, men er det ikke bare BI og Idefagskolen som har disse fagene?? (det er jo svinedyrt!). Art Director hørtes interessant ut, hvor kan jeg finne mer informasjon om det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. juli 2003 #4 Del Skrevet 22. juli 2003 Westerdahls reklameskole gir AD-utdanning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golosa Skrevet 22. juli 2003 #5 Del Skrevet 22. juli 2003 Et godt raad: Studer i utlandet!! Der har de mange utrolig bra universiteter og du laerer spraak + ny kultur i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå