Gå til innhold

Hvor mange partnere er for mange? Og Hvorfor?

Gjest anonym

Hvor mange sex partnere er for mange? Hvor går grensen?  

1. 1. Hvor mange sex partnere er for mange? Hvor går grensen?

• 2 - 5
      9
    • 6 - 12
      11
    • 13 - 20
      7
    • 21 - 30
      9
    • 31 - 40 eller flere?
      16

Anbefalte innlegg

Gjest Jaheira

Jepp, folk dømmer.

Det gjør de alltid.

De dømmer om du har hatt 100, de dømmer deg om du ikke har hatt noen.

De dømmer om du er snill & grei, de dømmer deg om du er slem.

De dømmer deg om du er "for" stygg, de dømmer deg om du er "for" pen.

De dømmer deg om du er dårlig til noe, og de dømmer deg om du er ekstra god til noe.

Så, hvorfor bry seg?

Noen blir aldri fornøyd. Men jeg blåser i alle fall i om "noen" ikke er fornøyde med meg - alt jeg trenger, er at jeg selv har en god følelse, og at jeg kan gå god for alt jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe antall som svar på spørsmålet ditt, men mitt "tall" ligger uansett langt under det som mange andre har kommet med.

Jeg er vel en av de som blir sett på som "prippen" i del kretser (ja, man bir også dømt dersom man har få, debuterer sent osv). Sex er for meg noe som hører til mellom to som er glade i hverandre. Jeg skjønner ikke de som kan ha sex med tilfeldige, men de om det. De skjønner sikkert heller ikke at jeg kan gifte meg med den første jeg har hatt sex med.

Jeg klarer ikke være så intim og gi meg hen til en jeg ikke kjenner og stoler helt på. Sånn er jeg.

Jeg dømmer nok litt, mest fordi jeg ikke forstår.

Hvor mange venner og venninner har hatt er ikke viktig, men man har jo ofte venner med lignende verdier som en selv.

Samme med kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superfantomet
Jeg dømmer nok litt, mest fordi jeg ikke forstår.  

+

Hvor mange venner og venninner har hatt er ikke viktig, men man har jo ofte venner med lignende verdier som en selv.  

Samme med kjærester.

1. Er du ikke litt nysgjerrig på hvordan det vil være med andre gutter? Og om det vil være bedre eller verre, enn med han du skal gifte deg med? Jeg har nemlig vanskelig for å forstå at noen kan bare godta situasjonen slik den er og ikke vite med sikkerhet at det er det beste??? Dvs. du kan aldri vite at det du har er det beste, men i hvertfall ha noe å sammenligne med?

2. Og du sier at kjæresten din har samme verdier som deg... vil det si at han også var jomfru da dere møttes? at du er den eneste han har hatt sex med også?

Jeg har litt vanskelig for å se at dette kan holde, da mennesker er født nysgjerrige, og stadig vil ha mer og mer... Og det er derfor jeg spør, så JEG KAN FORSTÅ DEG, og hvor du kommer fra med dette inlegget?

Dømmer deg ikke, men er vel litt nysgjerrig... (prøver å ikke dømme)

:Hehe: Superfantomet :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Min kjære var ikke jomfru. Han har vært samboer tidligere.

Jeg mener med felles verdier at vi har noenlunde samme syn på sex, ikke at vi har ligget med like mange. Jeg mener ikke selv at man bare skal ha sex med den man er gift med, men for meg har det ikke passet før.

1. Om jeg har det beste?

Ja.

Totalpakken med kjæresten min der det beste for meg. Han er den jeg trenger. Det er avgjørende for om jeg har god sex. Etterhvert som vi blir bedre kjent slapper vi mere av, finner ut hva som fungerer og ikke, og ting blir bedre. Jeg er (foreløpig) ikke nysgjerrig på det jeg ikke har.

Sex er ikke avgjørende forholdet, men det er betydningsfullt.

Kjente en gang en som "heiv ut" samboeren fordi hun hadde hatt flere en ham, og han og ville ha seg litt. Vet ikke om han ble lykkeligere.

Det jeg ikke forstår er hvordan noen kan ha sex med folk de ikke kjenner. Jeg er altfor sjenert for det, og det er en intim sak for meg, ikke lek som en annen sa tidligere.

(har omformulert litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...