Gå til innhold

Hvor mange partnere er for mange? Og Hvorfor?

Gjest anonym

Hvor mange sex partnere er for mange? Hvor går grensen?  

1. 1. Hvor mange sex partnere er for mange? Hvor går grensen?

• 2 - 5
      9
    • 6 - 12
      11
    • 13 - 20
      7
    • 21 - 30
      9
    • 31 - 40 eller flere?
      16

Anbefalte innlegg

Gjest Northstar_

Selv har jeg hatt 14 stk og synes ikke det er altfor mye... men det er jo en del dømmende kommentarer i dette forumet, og jeg vil kartlegge dette en gang for alle.

HVOR MANGE ER FOR MANGE?

Det er det store spørsmålet. Noen snakker om at de har hatt en partner hele livet... og er stolte av det? Hvorfor er dere stolte av det? Jeg personlig hadde lurt på om gresset kunne bli grønnere på den andre siden av gjerdet resten av livet! Eller de som har hatt 50 partnere og er stolte av det!!

Hva med gutter og jenter? Er det noen forskjell? Skryter gutter fortsatt på seg jenter? og hvorfor er det kulere å ha hatt mange partnere for gutter enn for jenter? Er vi ikke kommet lenger enn det? Hvem har alle gutta sex med i så tilfelle?

:yy: Northy :yy:

Gi meg noen kloke svar!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Så lenge man selv kan stå inne for d en foretar seg finnes d ikke noe slikt som "for mange partnere".

D er bare når en lar andres ofte hyklerske holdninger og moral diktere en at man blir "billig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med SexySadie, gitt.

Så lenge man kan stå for hvor mange man har pult selv, så er det ikke noe som heter for mange eller for få. Enkelt og greit.

Hvor mange jeg har pult, hvor mange Northstar_ har pult, hvor mange Bush og Clinton har pult er temmelig uvesentlig så lenge alle sammen kan stå for det selv!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over hva som er for få eller for mange. Det får være hver enkelts private sak.

Har ikke grunnlag for å stemme, m.a.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes intet svar på dette, bare synsinger, tanker og meninger.

Enhver må følge sin egen moral og prinsipper (enkelte har så sterk moral og sterke meninger at de ser det som eneste universale løsning...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Enig med SexySadie, gitt.

Så lenge man kan stå for hvor mange man har pult selv, så er det ikke noe som heter for mange eller for få. Enkelt og greit.

Hvor mange jeg har pult, hvor mange Northstar_ har pult, hvor mange Bush og Clinton har pult er temmelig uvesentlig så lenge alle sammen kan stå for det selv!

Lillian

Mange er ganske dømmende om antallet. Og det jeg er nysgjerrig på er hvorfor man har gjort seg opp en mening i den retningen man har? Har det noe med samfunnets normer å gjøre?

Dere snakker om at dette er en privat sak og jeg er veldig enig. Men ofte har folk en mening om dette, og hvor kommer disse holdningene fra? Jeg husker en tid når jeg var i tidlig 20 årene, da syntes jeg at en som hadde hatt sex med 10 stykker var utrolig mye... men nå har jeg forandret mening, og synes vel ikke 10 er noe antall i det hele tatt. Det er alltid en grunn til at folk har gjort seg opp en mening!!! HVORFOR!!!

Les innlegget før dere svarer kanskje... :wink:

:yy: Northy :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stå for det selv...? Det indikerer at man må svare til noen, noe som vil si at man har en følelse av at samfunnet har en oppfatning... litt selvmotsigende Lillian. Alle mener dette er privat, men alle har som regel gjort seg opp en mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute av tellingen....husker ikke! Vet ikke helt om jeg kan stå for riktig alle heller, for å være helt ærlig....Uansett, d er kun du selv som avgjør dette.....

Hvis noen har hatt kun én partner hele livet, har de forhåpentligvis vært heldige.....men d skurrer allikevel litt i mine ører.... :-?

Åja, d er visst dessverre fortsatt slik at gutter skryter på seg, utrolig men sant.....men d hadde jeg driti glatt i!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen partnere er for mange så lenge du kan stå for de valgene du gjør.

Jeg har selv hatt en god del seksualpartnere og angrer nesten ikke en eneste en. Og om folk har lyst å se ned på meg for den del, vel, de er nok ikke såkalt perfekte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger meg ikke opp i hvor mange seksualpartnere andre har hatt, og har heller ikke noen grense for meg selv om hvor mange som er "for mange". Jeg har hatt nok seksualpartnere når jeg ikke har lyst på fler.

Derfor har jeg ingen valg som passer for meg i din undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har man hatt en seksualpartner utafor ekteskapet er dette en for mye synes jeg.

Men hvis du har vært gift med 30 menn, er det greit å ha hatt sex med 30 menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det noe som heter "for mange partnere" !

Men det som alt annet varierer med personlige oppfatninger. Og ofte går grensen på omtrent så mange som man selv har erobret.

Jeg selv har i løpet av de siste 17 årene hatt 6 partnere, hvor 4 av dem var i seriøst forhold.

Ergo er alt over 6-7 for mange! Så enkelt er det.

Når ei ungjente spør her på KG om 20 partnere er for mange, hvem er det da som svarer nei?!

Ikke så vanskelig å forstå hvor mange de selv har hatt da.

Mortie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Anonym, dette er ikke egentlig selvmotsigende om du hadde forstått hva jeg la i "stå for det selv". Det jeg mener er at så lenge jeg synes det er greit at jeg selv har pult de jeg har pult og kan stå for det overfor meg selv og ikke angre som en hund "ååå skulle ønske jeg hadde bare èn" osv, så er det greit. Litt vanskelig å forklare, men jeg trodde folk skjønte hva jeg mente.

Andre har ikke noe med det, men så lenge man synes det er ok selv å ha hatt det antallet sexpartnere som man har hatt, så er det det som teller.

Skjønner du hva jeg mener nå?

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det fint om dere kan stå for antallet selv, og dere må gjerne holde på, men da må dere risikere å bli "dømt" etter det også.

Jeg er kanskje forutinntatt og dømmende, men en persons antall sexpartnere forteller meg faktisk ekstremt mye nyttig om personen. Det er så godt som urelevant i vennskap, men i et kjærlighetsforhold betyr det mye, og kan så helt klart være avgjørende for min interesse overfor personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...