Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har et veldig godt og naturlig forhold til kroppen min. Jeg har onanert alene siden jeg var liten jente og har ingen problemer med aa faa orgasme paa den maaten. Men jeg har aldri faatt orgasme med en mann. Jeg har alltid hatt et aapent forhold til seksualitet og er avslappet, men samtidig aktiv under "akten". Jeg tenner lett paa min kjaere.. gjoer det bare ved aa tenke paa han naa. Og jeg har det utrolig bra med han selvom jeg ikke faar orgasme. Har hatt en del lange forhold foer og fikk det ikke da heller. Kanskje det er umulig for meg?? Er det noen som har noen gode tips? Jeg er ikke helt fan av dildoer og andre leketoy eller at jeg skal onanere meg selv... Fortell meg, hvordan klarer dere aa oppnaa det.. hvilke stillinger er best osv. Jeg har saa utrolig lyst til aa oppleve det med han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym i dag Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 Du er ikke alene... Har gitt opp å få orgasme for lenge siden :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #3 Del Skrevet 22. juli 2003 dama mi har heller aldri fått orgasme ved vanlig samleie , kun når hun gjør det selv, men det var inntil hun møtte meg . Jeg skriver ikke dette for å si at jeg er en vanvittig bra elsker , men den eneste grunnen for at hun ikke fikk orgasme før var tiden!!jeg bruker vanvittig lang tid på forspill , for å få henne tent, mye kyssing rundt på strategiske steder. Det liker hun , og sikker dei fleste andre kvinnene også. Jeg er av den oppfattning at menn skal bruke maksimalt med tid på å varme opp dama si , får man setter i gang men selve sex akten. En ting kan jeg si , det er at jeg får lønn for jobben jeg har gjordt..... hun blir tilfredstilt på beste evne og hun er jo helt enorm å leve med utenom sengen etter dette! Hun er bare helt fantaskisk!! Mye av det kommer av bra og tilfredstillene sex! Enkelt og greit!! Så bare bruke mer tid på forspill, det er svaret mitt iallfall............ hilsen GUTT28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #4 Del Skrevet 22. juli 2003 Så bare bruke mer tid på forspill' date=' det er svaret mitt iallfall............ hilsen GUTT28[/quote'] Ikke for å være negativ altså, men da sovner jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 22. juli 2003 #5 Del Skrevet 22. juli 2003 FY DEG TEX Her kommer det inn en mann og forteller hvordan han gjør sine ting. Og han gjør det akkurat sånn som 1000 vis av kvinner drømmer om. Åsså påstår du at du da vil sovne. Skammmmmmmmme seg Ja til flere som GUTT28 sier Cita Hahaha...nå vet jeg om to...Citamannen og GUTT28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #6 Del Skrevet 22. juli 2003 Dama mi har også problemer med å få orgasme under samleie. Vi prøvde en orgasmekrem som heter ViaCreme fra Secret.no og den fungerte overaskende bra. Verdt et forsøk iallefall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 22. juli 2003 #7 Del Skrevet 22. juli 2003 orgasmekrem!!!!! :o drar med hale å svinser en tur innom secret....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 22. juli 2003 #8 Del Skrevet 22. juli 2003 Noen orgasmekremer funker faktisk, men jeg tror det er like viktig å gi jenta et langt forspill. Her er det bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. juli 2003 #9 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg synes laaange forspill er kjedelig jeg.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Skrevet 23. juli 2003 #10 Del Skrevet 23. juli 2003 Hva med å la han onanere deg under forspillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #11 Del Skrevet 23. juli 2003 Du har ikke fått med oralsex heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBug Skrevet 24. juli 2003 #12 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg har også gitt opp.. kommer aldri til å få det til med gubben... jeg klarer det ikke alene engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linzi Skrevet 25. juli 2003 #13 Del Skrevet 25. juli 2003 Vi prøvde en orgasmekrem som heter ViaCreme fra Secret.no :D kor mykje koster den, og kan du kun få kjøpt den på nettet??? står det på pakningen korleis den skal brukes, eller ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 25. juli 2003 #14 Del Skrevet 25. juli 2003 Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur. Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå