toyses Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #21 Skrevet 21. mai 2009 Lun rabarbrapai med is: yummi Lun eplepai med is Sjokoladeiskrem Sjokoladefondant Blåbærpai Så utrolig mye godt!!! Oppskrift på rabarbrapai?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #22 Skrevet 20. januar 2010 For tiden må jeg si jeg synes denne blåbærdesserten slår alt. Og den er triviell å lage. Kan godt klargjøres noen timer før om man setter glassene eller hva man velger å bruke i kjøleskapet. http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrif...r/Blåbærdessert Hvilken type blåbær bruker du? Regner med det er frosne, men er det noen som er bedre enn andre?
Fjonana Skrevet 21. januar 2010 #23 Skrevet 21. januar 2010 Har fått smaken på sviskekompott! Kjempe godt
Rufus Skrevet 21. januar 2010 #24 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Når vi først lager desserter hos oss går det gjerne i "gamle travere"...favoritten er nok rompudding med sjokoladebiter og rød saus(hjemmelaget - uten sukker!)... Ellers er både mandelkjernepudding, sjokoladepudding, kompotter(sviske og aprikose), rødgrøt og semulegrøt/-pudding godt mottatt! edit:skrivefeil Endret 21. januar 2010 av Rufus
orchid1988 Skrevet 21. januar 2010 #25 Skrevet 21. januar 2010 Min Hjemmelaget brownies til hjemmelaget vanilje is. Nammis :D Elegant og er en drøm av en smak.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 22. januar 2010 #26 Skrevet 22. januar 2010 (endret) Fromasj (Dronning Mauds f.eks). Riskrem. Moltekrem. Brownies med krem. Sjokolade mousse.. *sikle* Endret 22. januar 2010 av Syrin_Ulven
Xtra_lilje Skrevet 22. januar 2010 #27 Skrevet 22. januar 2010 Fått litt dilla på en veldig enkel, temmelig sunn dessert.. Jordbær( frosne som tines i romtemp) med en klatt lett vaniljekesam over. Stør litt revet mørk sjokolade på toppen og knuse litt valnøtter - nom nom!
nessi Skrevet 22. januar 2010 #28 Skrevet 22. januar 2010 Varme bær (gjerne skogsbærblanding) med vaniljesaus eller is. Lettvint og kjempegodt.
tineline Skrevet 22. januar 2010 #29 Skrevet 22. januar 2010 Fruktsalat av eksotiske frukter med en honning- og frisk ingefærdressing tilsmakt med sitrus (lime, sitron eller appelsinjuice - alle funker like godt). Tiramisu. Noe av det beste jeg vet er sjokolademousse, men det har jeg aldri egentlig prøvd å lage selv.
Gjest ♥B♥B♥ Skrevet 22. januar 2010 #30 Skrevet 22. januar 2010 (endret) * Brownies med Vaniljeis * DaimKake * Jordbær med smeltet sjokolade <3 Endret 22. januar 2010 av ♥B♥B♥
Gjest Frosk Skrevet 22. januar 2010 #31 Skrevet 22. januar 2010 Liker veldig godt fruktsalat! I morgen skal jeg lage smuldrepai (med mandler og havregryn i smuldredeigen) - serveres med vaniljeis - heller ikke dumt Tofusjokolademousse er også godt, og så blir jeg veldig glad når noen serverer meg karamellpudding
Solstorm Skrevet 23. januar 2010 #32 Skrevet 23. januar 2010 Semulegrynspudding med rød saus er verden beste dessert! (-men karamellpudding, blåbærpai, riskrem og brødpudding er heller ikke dumt)
Gjest brutal_mann Skrevet 23. januar 2010 #33 Skrevet 23. januar 2010 Jeg elsker å lage blåbærpai og servere den varm med is. Har dere noen andre forslag til gode desserter? Creme Brulé er jo også herlig da. Er ikke lov å legge ut navn her, så det får dere ikke vite Alle desserter er gode bare de er riktig laget!
Gjest ♥B♥B♥ Skrevet 28. januar 2010 #34 Skrevet 28. januar 2010 Eple pai,legge eplemos i bunnen og paideigen oppå i forskjellige mønster,stekes i ovn, og serveres med is. Mmh , den hørtes kjempe digg ut ! Kan du legge ut hele oppskriften ??
WhiteSwan Skrevet 1. mars 2019 #35 Skrevet 1. mars 2019 Fritert banan med is er en favoritt. sjokolade fondant med is er også himmelsk! Liker kombinasjonen av kaldt og varmt 😋 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå