Azalea Skrevet 3. januar 2010 #521 Skrevet 3. januar 2010 Heihei. Noen som har opplevd at simpanelet forsvinner? Jeg satt og spilte world adventures og da simmen kom hjem fra ferie fikk jeg ikke frem panelet som viser om simmen er sulten osv. Ønskene vises, men ikke den siste delen.. Jeg har spilt mye med denne fammen og har liiite lyst til å begynne med ny. Jeg ser hos de andre fam. jeg har laget er simpanelet der.
Gjest megvel Skrevet 3. januar 2010 #522 Skrevet 3. januar 2010 Jeg syns hårsveisene i sims 3 er så utrolig stygge og kjedelige, også får jeg ikke til å laste ned nye heller. Er det sånn at man må "betale" på sims siden for å få nye sveiser eller hvordan er det? Skjønner ikke helt det der Når du har kjøpt ts3 får du jo 1000 simpoints du kan kjøpe tng for på store. Om du ikke liker de du får der, eller vil ha mer så har jeg funnet masse på www.peggyzone.com. Fant også masse klær jeg likte på www.lianasims3.net. modthesims har et program som heter monkeyhelper som innstallerer programmene for deg. Du må registrere deg får å kunne laste det ned, men det er gratis.
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. januar 2010 #523 Skrevet 3. januar 2010 Heihei. Noen som har opplevd at simpanelet forsvinner? Jeg satt og spilte world adventures og da simmen kom hjem fra ferie fikk jeg ikke frem panelet som viser om simmen er sulten osv. Ønskene vises, men ikke den siste delen.. Jeg har spilt mye med denne fammen og har liiite lyst til å begynne med ny. Jeg ser hos de andre fam. jeg har laget er simpanelet der. Ser du en liten pil i den delen av panelet du ser, ved siden av ønskene? Hvis du gjør det, så prøv å trykk på den, da kommer det tilbake
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #524 Skrevet 5. januar 2010 hei holder på med et oppdrag i egypt nå på reiseliv, men står skikkelig fast har fått beskjed om å legge fra meg en pakke i en hemmelig database, databsen er hos familien Diab, men skjønner jo ikke hvor databasen er hos dem eller hva jeg skal gjøre hos dem jeg..?? eneste de gjør er å snakke og snakke og snakke med meg og spille høy slitsom sim-musikk noen som har tatt det oppdraget og som kan hjelpe meg med å komme videre??
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. januar 2010 #525 Skrevet 5. januar 2010 Databasen er i uthuset på tomta til Diab familien hvis jeg ikke husker helt feil nå. Skal være en sånn "hemmelig" hull på veggen med en knapp i som åpner en trapp ned til kjelleren. For å få tilgang til uthuset må du som vanlig besøke Diab familien, men jeg gadd ikke å snakke noe særlig med dem, og det gikk helt fint!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #526 Skrevet 5. januar 2010 Databasen er i uthuset på tomta til Diab familien hvis jeg ikke husker helt feil nå. Skal være en sånn "hemmelig" hull på veggen med en knapp i som åpner en trapp ned til kjelleren. For å få tilgang til uthuset må du som vanlig besøke Diab familien, men jeg gadd ikke å snakke noe særlig med dem, og det gikk helt fint! thanks! er det i det rommet med seng i førsteetasje? ser lissom skygge langs veggen der å trodde det måtte være der, har bare ikke klart å finne bryteren, får lete litt mer der
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. januar 2010 #527 Skrevet 5. januar 2010 Det er ikke i selve huset, men i det lille uthuset på eiendommen. Tror ikke det var noen seng eller noe der, og døra til uthuset er vendt bort fra selve huset, så derfor kan den være litt vanskelig å finne.
Gjest simsgalen Skrevet 5. januar 2010 #528 Skrevet 5. januar 2010 Spillet mitt fungerer akuratt som det skal, men det er bare at eg kan ikkje velge om simmene skal være feite eller ikkje. Fordi da Spretter overkroppen av, og eg kan heller ikkje velge øyenvipper de er liksom bare en svart strek over øyet.. Er det noen som har samme problem ? Vet dere hva som er feilen? tristbla.gif
Supramundane Skrevet 8. januar 2010 #529 Skrevet 8. januar 2010 Vet noen om det er flere expansion packs under planlegging? Syns World Adventures er fantastisk, og kjenner jeg bare gleder meg til det kommer flere...
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. januar 2010 #530 Skrevet 8. januar 2010 Foreløpig ser det bare ut at det er en sånn "utstyrspakke" som er under planlegging. Ifølge nettsiden skal den hete "High-end loft"
Mermaid Blues Skrevet 8. januar 2010 #531 Skrevet 8. januar 2010 hei holder på med et oppdrag i egypt nå på reiseliv, men står skikkelig fast har fått beskjed om å legge fra meg en pakke i en hemmelig database, databsen er hos familien Diab, men skjønner jo ikke hvor databasen er hos dem eller hva jeg skal gjøre hos dem jeg..?? eneste de gjør er å snakke og snakke og snakke med meg og spille høy slitsom sim-musikk noen som har tatt det oppdraget og som kan hjelpe meg med å komme videre?? Det er ikke i selve huset, men i det lille uthuset på eiendommen. Tror ikke det var noen seng eller noe der, og døra til uthuset er vendt bort fra selve huset, så derfor kan den være litt vanskelig å finne. Dere snakker om to forskjellige oppdrag Gjest: trappen du leter etter er i det rommet med sengen i 1.etg, ja. Det du må gjøre for å åpne trappen er å slå på stereoanlegget i stua/kjøkkenet. Dersom det spiller fra før, slår du det først av og deretter på igjen. Så er det bare å gå ned trappa
Supramundane Skrevet 10. januar 2010 #532 Skrevet 10. januar 2010 Er det noen av dere andre som driver og tar bilder til disse fotosamlingene? Jeg har en komplett liste over hva jeg skal ta, men det er litt av en jobb.. Kan legge ut listen dersom noen trenger den forresten.
krem Skrevet 3. februar 2010 #533 Skrevet 3. februar 2010 Hei! Jeg får ikke til å oppdatere spillet, har fremdeles versjonen fra jeg kjøpte spillet. Noen som kan hjelpe? Har prøvd å laste ned oppdatering, men det kommer bare opp feilmelding når den er nesten ferdig nedlastet!
Gjest stillness Skrevet 3. februar 2010 #534 Skrevet 3. februar 2010 Er det noen av dere andre som driver og tar bilder til disse fotosamlingene? Jeg har en komplett liste over hva jeg skal ta, men det er litt av en jobb.. Kan legge ut listen dersom noen trenger den forresten. Ja,jeg holder på med det Kan du legge ut listen?
henine Skrevet 3. februar 2010 #535 Skrevet 3. februar 2010 Er det noen av dere andre som driver og tar bilder til disse fotosamlingene? Jeg har en komplett liste over hva jeg skal ta, men det er litt av en jobb.. Kan legge ut listen dersom noen trenger den forresten. Ja, takk Hadde vært fint om du kunne legge den ut.
Gjest Gjest_T.k_* Skrevet 4. februar 2010 #536 Skrevet 4. februar 2010 Hei. Vet ikke om denne tråden fortsatt brukes, men jeg prøver Jeg har lastet ned et par møbler fra sims3 store, men nå finner jeg de ikke igjen. Jeg har også lastet ned den gratis byen, men finner ikke den igjen på spillet heller... Det står at jeg har lastet det ned, men skal det ikke være inne på kjøpekatalogen på sims da? Noen andre som har det samme problemet, eller har noe svar til meg
Gjest Gjest_mammamia_* Skrevet 4. februar 2010 #537 Skrevet 4. februar 2010 Hei, har flere enn meg kjøpt "The sims 3, luksus og design - stæsj" som kom ut i dag? what a waste...
Gjest megvel Skrevet 4. februar 2010 #538 Skrevet 4. februar 2010 Hei. Vet ikke om denne tråden fortsatt brukes, men jeg prøver Jeg har lastet ned et par møbler fra sims3 store, men nå finner jeg de ikke igjen. Jeg har også lastet ned den gratis byen, men finner ikke den igjen på spillet heller... Det står at jeg har lastet det ned, men skal det ikke være inne på kjøpekatalogen på sims da? Noen andre som har det samme problemet, eller har noe svar til meg I startprogrammet til spillet trykker du der det står nedlastinger. Der kommer det opp alt du har kjøpt fra store. Ved siden av alle objektene er det et symbol som viser om det er lastet inn i spillet. Hvis det ikke er det, hukker du av i boksen og velger innstaller. Hvis du ikke finner tingene i oversikten der, gå inn på sims3 sine sider, logg deg inn, gå inn på kontoen din via store og velg se over kjøp. Der kan du laste det ned igjen. Når byen er riktig lagt til i spillet finner du den når du velger nytt spill, så er den i en drop-down meny der
Gjest Cupcakes Skrevet 5. februar 2010 #539 Skrevet 5. februar 2010 er det noen som vet om det går ann å kun styre en sim men samtidig bo sammen med flere? sånn som man kunne når man var student eller bodde i blokk/leiligheter og hadde naboer og slikt? savner det veldig med spillet av en eller annen grunn hehe, eller om man kan foreslå det noe sted for de som lager tilleggspakkene??
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. februar 2010 #540 Skrevet 5. februar 2010 Kan nok ikke det nei. Men det hadde vært genialt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå