Adele Skrevet 30. januar 2014 #3081 Skrevet 30. januar 2014 Hvorfor kan du ikke spille Sims 2 eller 3 da? Har flyttet, så har gått fra stasjonær til bærbar. Også grunnpakka i en pappeske hjemme hos pappa, mens jeg har kjøpt de fleste tilleggspakkene online..
Yme Skrevet 30. januar 2014 #3082 Skrevet 30. januar 2014 Har flyttet, så har gått fra stasjonær til bærbar. Også grunnpakka i en pappeske hjemme hos pappa, mens jeg har kjøpt de fleste tilleggspakkene online.. Er du sikker på at laptoppen ikke kan kjøre Sims da? Når man spiller Sims 3 må man lage origin-konto, så vidt jeg veit. Det betyr at EA veit at du eier spillene, og derfor kan laste det ned, om du installerer origin og logger inn der.
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. januar 2014 #3083 Skrevet 30. januar 2014 Min hang seg opp Fikk den glitchen som gjør at simmene ikke blir eldre, så må vel flytte dem ut av nabolaget og inn i et nytt et. Men da mister jeg de øvrige generasjonene (var på 3.generasjon). Drit!
LempikasPromise Skrevet 31. januar 2014 #3084 Skrevet 31. januar 2014 Begynte sånn delvis på et Legacy spill i dag, så får vi se hvor lenge jeg holder ut uten å jukse
Adele Skrevet 31. januar 2014 #3085 Skrevet 31. januar 2014 Er du sikker på at laptoppen ikke kan kjøre Sims da? Når man spiller Sims 3 må man lage origin-konto, så vidt jeg veit. Det betyr at EA veit at du eier spillene, og derfor kan laste det ned, om du installerer origin og logger inn der. Haha, jeg har seriøst vært old school og trodd at bærbare ikke kan kjøre spill Skal så absolutt sjekke det ut nå.
Adele Skrevet 31. januar 2014 #3086 Skrevet 31. januar 2014 Faen, kødder du med meg???!!! Gått et halvt jævla år å lengta etter å spille, så ligger det faen meg på Origin!! Lastes ned nå, og skal spilles asap! 2
Yme Skrevet 31. januar 2014 #3087 Skrevet 31. januar 2014 Faen, kødder du med meg???!!! Gått et halvt jævla år å lengta etter å spille, så ligger det faen meg på Origin!! Lastes ned nå, og skal spilles asap! Vi lever i framtiden nå, Adele, der ting er trådløse, og internett og sånt 3
Gjest Tekola Skrevet 1. februar 2014 #3088 Skrevet 1. februar 2014 Jeg ble sååå glad da jeg oppdaget det der selv! Grunnpakka ligger innerst, nederst et eller annet sted!
Adele Skrevet 1. februar 2014 #3089 Skrevet 1. februar 2014 Vi lever i framtiden nå, Adele, der ting er trådløse, og internett og sånt Teknologi er tydeligvis et nytt fenomen for meg! Ikke rart de maser så jævlig på å registrere spillene! Trodde man bare skulle gjøre det for å få free stuff. Jeg ble sååå glad da jeg oppdaget det der selv! Grunnpakka ligger innerst, nederst et eller annet sted! Fant det som nr to på lista inne på Origin over Mine spill. Nå skal det endelig spilles! 1
Mermaid Blues Skrevet 1. februar 2014 #3090 Skrevet 1. februar 2014 (endret) har en venninne som spiller sims og hun dro på ferie til verdenen som følgte med Island paradise.. så det skjønner jeg ikke da.. Det følger en ny by med Island Paradise, Isla Paradiso. Det er ikke en ferieby man reiser til (som Shang Simla, Champs les Sims og Al Simhara) men en vanlig by man bor i på fulltid. Man kan derimot styre/eie hoteller i den byen, mulig det er der venninna di blander. Jeg har også begynt å spille igjen etter mye pause, men oppdaget fort at noe var nytt: Simmen min går noen ganger på jobb naken. Ikke med sladd, men med pupper og underliv og alt som er Jeg husker ikke om dette er en cheat jeg har lastet ned for lenge siden, men steike som jeg skvatt da dama dro på politistasjonen kliss naken. Mannen har forøvrig også vært naken på jobb, skulle ha kalt ham Jamie Oliver (the naked chef) Har kjøpt seasons nå! Streaking kom med University Life (evt patchen som kom samtidig), og av en eller annen grunn finner simmene det nå for godt å dra nakne på jobb i tide og utide Jeg gjetter at det er en eller annen form for glitch som gjør at de kler av seg istedet for å skifte til jobbuniform - det ser jo ekstra herlig ut når de gjør det midt på vinteren og løper nakne ut i snøen. Syke, syke simmer. Edit: haha, som jeg nekroposter Beklager hvis jeg bare forteller dere ting dere allerede vet Endret 1. februar 2014 av Mermaid Blues
Monstrum Skrevet 1. februar 2014 #3091 Skrevet 1. februar 2014 Sims 3 - tråd! Hvorfor har ikke jeg funnet denne før nå? Heihei felles Simsentusiaster! Nå fikk jeg akkutt lyst til å spille litt - meeeen... Burde kanskje heller sove? Skal - skal ikke... 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. februar 2014 #3092 Skrevet 2. februar 2014 Jeg skal spille nå, mange timer igjen av døgnet her i USA :D Har lastet ned den byen man får gratis på sims3.com; Riverview. Nå skal jeg lage en tøsedame som skal ha som mål å ha 8 kjærester. Og bli gravid med iallefall 4 av dem 1
LempikasPromise Skrevet 2. februar 2014 #3093 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Streaking kom med University Life (evt patchen som kom samtidig), og av en eller annen grunn finner simmene det nå for godt å dra nakne på jobb i tide og utide Jeg gjetter at det er en eller annen form for glitch som gjør at de kler av seg istedet for å skifte til jobbuniform - det ser jo ekstra herlig ut når de gjør det midt på vinteren og løper nakne ut i snøen. Syke, syke simmer. Edit: haha, som jeg nekroposter Beklager hvis jeg bare forteller dere ting dere allerede vet Aha, da var det kanskje derfor min eldre sim dro på jobben i bare nettoen her om dagen Jeg skjønte ingenting, og trodde spillet drev og hang seg opp. Lagret som en gal gjennom hele kvelden, så jeg ikke skulle miste noe. Endret 2. februar 2014 av LempikasPromise 1
Juvel Skrevet 2. februar 2014 #3094 Skrevet 2. februar 2014 Har lastet ned fra Mod the sims iallefall, det er null problem. Den siden du linket til har jeg ikke vært inne på før, men skal sjekke den nå. Simmene trenger jo alltids flere ting :-p Huff og huff, jeg har lastet ned så mange ting nå. Finner så utrolig mye fint! Nå skal jeg prøve meg på å lage en versjon av vinterpalasset Tar nok noen måneder å gjøre det skikkelig
Monstrum Skrevet 2. februar 2014 #3095 Skrevet 2. februar 2014 Mannen min gikk nettopp inn i dusjen med hår, men må ha lagt det igjen der, for når han kom ut var han skalla 4
maia_02 Skrevet 3. februar 2014 #3096 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har en dame som har en mann som er skikkelig pingle, hun stikker over til naboen og koser med ham mens mannen hennes er på jobb, sist ble hun gravid og han reagerer ikke på det selv om de ikke har hatt sex en eneste gang. Smart type. 3
LempikasPromise Skrevet 3. februar 2014 #3097 Skrevet 3. februar 2014 Ene simmen min giftet seg med en dame som hadde trekket ond. Det morsomste hun visste var å "stjele godteri fra barn" (jada, det kommer opp som en mulighet ) I tillegg så gikk humørbarometeret hennes opp når en av de andre simmene i husstanden hadde skikkelig dårlig humør, siden hun ble glad for å se folk lide. 3
Adele Skrevet 3. februar 2014 #3098 Skrevet 3. februar 2014 Hater når spillet henger seg opp og avslutter seg automatisk uten forvarsel. Jeg må huske å lagre oftere!! 3
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. februar 2014 #3099 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Har en gammel sim nå som har vært sammen med kjæresten sin siden de gikk på videregående Skikkelig koselig når de feirer mange års bryllupsdag! Og mora hans levde til hun var 110 sim-dager, ville jo aldri dø! Jeg tenkte faren skulle gifte seg på nytt siden han er yngre, men hun ville jo aldri krepere! Så lot jeg spillet stå på i maks 1 minutt mens jeg gikk på do, og da jeg kom tilbake sto alle rundt graven hennes og gråt mens eldstesønnen digga at hadde snakka til mannen med ljåen...typisk. Så synd jeg har mid-terms denne uka, blir ikke noe spilling før tidligst til helga Endret 4. februar 2014 av Emmanuelle 1
Anciol Skrevet 4. februar 2014 #3100 Skrevet 4. februar 2014 Nå har veslejenta mi på 5 startet en familie med feer som har en hest:) Hun har begynt med sims 3! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå