Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Asylum

You have been committed to a run down mental health facility against your will. In order to prove that you are f

(...)

Dette er vel for Sims2? Jeg googlet det da og det ser ut som om noen har skrevet den om til Sims3. Høres veldig gøy ut, tror jeg må prøve det:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet desverre ikke hvor mange oppdrag man må igjennom, men jeg mener at man må ha visumnivå 1 før man får oppdraget. Og det går jo ganske fort :smilorange:

Hm... Har vært i Kina en del ganger nå, og har visumnivå 3 :klo:

Ingen som vil være venn med meg?? :sukk:

Og tro det eller ei, men 2 (!!) spill har stått registrert på siden min i HELE dag :hakeslepp::forvirra:

Edit: Men jeg får fortsatt ikke lastet opp. Det står i startprogrammet at simmer er lastet opp, men de finnes ikke på siden.. Noen som kan hjelpe meg?

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Skrevet

Hvis jeg har registrert bare et av spillene mine hos EA men det nyeste jeg spiller med er pirat, kan jeg likevel ha venner og sende ting osv? (Har som sagt registrert et av de jeg har kjøpt, registrerte originalen)

Skrevet (endret)

Hvis jeg har registrert bare et av spillene mine hos EA men det nyeste jeg spiller med er pirat, kan jeg likevel ha venner og sende ting osv? (Har som sagt registrert et av de jeg har kjøpt, registrerte originalen)

Ja. Meg feks :nigo:

Registrering av hovedspillet that is...

Endret av UnderCover
Skrevet

Dette er vel for Sims2? Jeg googlet det da og det ser ut som om noen har skrevet den om til Sims3. Høres veldig gøy ut, tror jeg må prøve det:D

Jeg søkte på "asylum challenge" og the sims 3 og denne poppet opp. Om den er skrevet om, aner jeg ikke. Har ikke gjort noen utfordringer enda.

Skrevet

Ja. Meg feks :nigo:

Registrering av hovedspillet that is...

Jeg har registrert hovedspillet:)

Ok, jeg vil ha venner! Kom med brukernavn^^ Mitt er craftycatlady

Skrevet

Jeg har registrert hovedspillet:)

Ok, jeg vil ha venner! Kom med brukernavn^^ Mitt er craftycatlady

Godtatt deg, tror jeg er din første og eneste venn nå :fnise:

Skrevet

Jeg la til de jeg fant her, men YellowTaxi fant jeg ikke når jeg søkte.

Godtatt deg, tror jeg er din første og eneste venn nå :fnise:

Wee, en hel venn, takk :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg la til de jeg fant her, men YellowTaxi fant jeg ikke når jeg søkte.

Wee, en hel venn, takk :D

Yellow Taxi er litt hard to get. Er så kostbar vett :fnise: Neida. Bare tuller.

Men her er brukerprofilen ;)

Skrevet (endret)

er vel mitt Sims-navn tror jeg! Litt eksamensopptatt, men plutselig MÅ jeg bare spille litt! :jepp:

Endret av Tekola
Skrevet (endret)

er vel mitt Sims-navn tror jeg! Litt eksamensopptatt, men plutselig MÅ jeg bare spille litt! :jepp:

Da har du fått en forespørsel iallefall :biggrin:

Kjenner jeg har sååå lyst til å spille nå. Men det er snart frostrøyk oppe på rommet som pcen med TS3 er lagret på. :(

Endret av Tekola
Skrevet

Den ville ikke la meg legge til, så da får jeg fikse det senere :fnise:

Gjest Memories
Skrevet

Tenkte å prøve den der asylum challengen. Meeen hva betyr disse to trekkene?

- Mooch trait

-Absent minded

Skrevet

Den ville ikke la meg legge til, så da får jeg fikse det senere :fnise:

Merker at jeg må vente en dag eller noe før den blir registrert. Irriterende da jeg får mail og notifikasjon om at jeg har en ny venneforespørsel, men ikke får sett den :fnise:

Skrevet (endret)

Så at asylum er ganske godt forklart nå. Memories, absent minded er fjern på norsk tror jeg, og mooch er muligens snylter?

Det er kjempeartig å spille slike utfordringer :D Så langt ikke flere som har dødd, men det brenner nesten hver eneste dag! Sukk..

Edit: Mooch heter bommer på norsk! :)

Endret av HedvigR
Skrevet

Sorry jeg leste feil jeg, mooch og absent minded er såklart på Sims 3! Men ja vet ikke hva det er på norsk..

Skrevet

Noen som har funnet Pangus øks? Leste om cheats og sånn, men venter heller på oppdraget tenker jeg. Noen som vet hvor mange små oppdrag man må gjennom, (i Kina), før man får det?

Pangus øks befinner seg i Himmeltempelet. Du trenger et oppdrag fra en lokalsim som ønsker hjelp til steinknusing for å få nøkkelen inn dit, om jeg husker riktig er første oppdrag å overbevise tre lokalsimmer, deretter svare på spørsmål fra spesialkjøpmannen og så er det straka vegen til Himmeltempelet. Når du har øksen vil du få et oppdrag om å hente noe i gravkammeret ved de varme kildene (øksen er nødvendig for å komme inn dit) og det er jeg temmelig sikker på at er det hele :)

Det ser ut til å være helt tilfeldig når dette oppdraget dukker opp (visumnivå har ingen betydning), så det er bare å sjekke gjennom oppslagstavla daglig til du finner det. Dersom du reker rundt i Kina uten å være på oppdrag kan du også få spørsmål via telefon.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg en ny venn, og lagt til et par her! ^^

Hvis fler vil bli venn med meg, finn gjerne IdaValo inne der :)

Yes da, jeg heter Ida og var meget stor fan av Ville Valo før..

Er det fortsatt og da men :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...