Adele Skrevet 25. november 2012 #2101 Skrevet 25. november 2012 Klikk på ytterdøren din Nei, tuller du med meg eller? Svaret har bokstavelig talt vært rett foran nesen min?
Gjest EryMax Skrevet 25. november 2012 #2102 Skrevet 25. november 2012 Nei, tuller du med meg eller? Svaret har bokstavelig talt vært rett foran nesen min? Nei jeg tuller ikke 1
Gjest Tekola Skrevet 25. november 2012 #2103 Skrevet 25. november 2012 Jeg fant det ut da jeg skulle endre hvilken dør som var hoved-inngangsdør! Ferielys, heter det vel.
Adele Skrevet 25. november 2012 #2104 Skrevet 25. november 2012 (endret) Nei jeg tuller ikke Jeg fant det ut da jeg skulle endre hvilken dør som var hoved-inngangsdør! Ferielys, heter det vel. Haha, dette må jeg sjekke ut neste gang jeg spiller Tusen takk for raskt svar! Endret 25. november 2012 av adele.bethune
Chord Skrevet 25. november 2012 #2105 Skrevet 25. november 2012 Synd det ikke er mer juleting, som f eks juletre. Det finnes sånn man kan kjøpe, men det ligger ikke mye inni spillet. Det er vel bare julelys og den svære stjernen? Jeg tenkte jeg skulle begynne som stylist, så jeg kjøpte en sånn stylistgreie man kan ha hjemme. Deretter lot jeg butleren min være forsøkskanin, noe som ikke gikk bra - at all. Han er jo normalt kledd i svart og hvitt, med pent, ryddig hår. Jeg forandret bare litt på håret hans, endret til en annen kort frisyre. Da han kom ut hadde han noe som så ut som en godt farget nattdrakt, og livlig månehår. Ble seg selv igjen morgenen etter da, bare med briller... Lurer litt på hva de romvesene gjør rundt huset mitt? Har bare sett de om nettene, to ganger, og de tar ingenting, men kan de gjøre noe?
Minttu Skrevet 25. november 2012 #2106 Skrevet 25. november 2012 HVOR finner du julelys? Tror jeg snart har lett igjennom kjøpsmodus og butikkene i byen x antall ganger.. Ser du har fått svar, og ja, det var faktisk ikke vanskeligere Men jeg googla altså, så plutselig at naboen hadde lys og det ville jo selvsagt jeg og! 1
Gjest Memories Skrevet 26. november 2012 #2107 Skrevet 26. november 2012 Kom det ikke før da? Mente jeg kunne bade i sjøen før jeg kjøpte Årstider, altså.. Mener å huske at det kom med den siste oppdateringen, og ikke en utvidelsespakke. 1
SoftKitty Skrevet 26. november 2012 #2108 Skrevet 26. november 2012 Kan man henge opp flere typer lys? Mine ønsker stadig å henge opp lys, men jeg har jo gjort det 2 ganger allerede... Forsvinner lysene etter en stund?
Adele Skrevet 26. november 2012 #2109 Skrevet 26. november 2012 Noen som har fått med seg at denne stæsjpakken kommer i januar?
SoftKitty Skrevet 26. november 2012 #2110 Skrevet 26. november 2012 Synes det er teit at simmene mine hele tiden blir flørtet med og bedt på date av random npc-simmer... de er gift, hallo! La familien min være
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. november 2012 #2111 Skrevet 26. november 2012 Synes det er teit at simmene mine hele tiden blir flørtet med og bedt på date av random npc-simmer... de er gift, hallo! La familien min være Jeg liker at de blir bedt med ut, hyggeligere enn at mine simmer alltid må be med andre ut, men de kunne jo blitt bedt med ut av noen single som de faktisk har møtt før, f.eks. Slik det er nå, så blir det litt for mye.
Gjest Tekola Skrevet 26. november 2012 #2112 Skrevet 26. november 2012 Alle folka som ber ut mine simmer er jo gift fra før av! Og så er det nesten bare de gifte simmene mine som blir bedt ut. Irriterende Synes det er litt frustrerende at nesten alle innbyggerne har blitt overnaturlige vesner. Skulle vært enklere å fjerne de evnene selv når de kommer inn i husstanden.
Gjest Månestøv Skrevet 26. november 2012 #2113 Skrevet 26. november 2012 Vet noen hvordan jeg får tilgang til ting og verdener jeg har kjøpt tidligere? Har lastet ned spillene på n data og får ikke opp noe av det som tidligere er kjøpt.
SoftKitty Skrevet 26. november 2012 #2114 Skrevet 26. november 2012 Det ligger i Dokumenter på pcn der du kjøpte det.. Users/Dokumenter/Electronic Arts/Dowloads eller noe.
Gjest Månestøv Skrevet 26. november 2012 #2115 Skrevet 26. november 2012 Vel, den dataen er ødelagt har jeg mistet alt da?
UnderCover Skrevet 26. november 2012 #2116 Skrevet 26. november 2012 Er det bare jeg som har konstante problemer med at butleren forsvinner? Det står at en butler er ansatt, men personen er ikke på tomten og kommer ikke tilbake. Jeg trykker resetsim og da kan jeg ansette en ny, men tar maks 2-3 dager før den klikker igjen Gjelder mine butlere også. (de nye er forøvrig akkurat samme butler som forsvant) Veldig irriterende! Bare vent til de begynner å dø for deg... Har hatt opptil 4 gravstøtter i hagen med butler-navn på..
Jordbæra Skrevet 26. november 2012 #2117 Skrevet 26. november 2012 Hver gang jeg prøver å flytte en sim ut eller inn på en tomt/hus så klikker spillet og jeg må skru av og på uten å få lagret. Noen som vet hva jeg kan får gjort med dette?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 26. november 2012 #2118 Skrevet 26. november 2012 Jeg har enda en ny bug jeg lurer på om noen har funnet en løsning på! Jeg fikk innbruddstyv når den ene simmen var tenåring. Da reiste han seg opp å snek seg rundt som en tyv pga at tyven var i huset. Etter dette går han alltid snikende overalt. Utrolig irriterende fordi det går skikkelig sakte og værst av alt er at han kjører ikke bil eller taxi han bare sniker seg hele veien til byen Har prøvd resetsim OG han har vokst opp til voksen uten at det har fikset det. Han er superstjerne da, med skjelletdrakt alla jan teigen og scene navnet sneaking bones, så det har jo en viss sjarm 3
Minttu Skrevet 26. november 2012 #2119 Skrevet 26. november 2012 Yellow Taxi; Jeg har ingen løsning, men det hørtes utrolig irriterende ut.. men, du har hvert fall gjort det beste ut av det!
SoftKitty Skrevet 26. november 2012 #2120 Skrevet 26. november 2012 Jeg har enda en ny bug jeg lurer på om noen har funnet en løsning på! Jeg fikk innbruddstyv når den ene simmen var tenåring. Da reiste han seg opp å snek seg rundt som en tyv pga at tyven var i huset. Etter dette går han alltid snikende overalt. Utrolig irriterende fordi det går skikkelig sakte og værst av alt er at han kjører ikke bil eller taxi han bare sniker seg hele veien til byen Har prøvd resetsim OG han har vokst opp til voksen uten at det har fikset det. Han er superstjerne da, med skjelletdrakt alla jan teigen og scene navnet sneaking bones, så det har jo en viss sjarm Det skjedde med min tenåring også, jeg sendte henne til boardingschool etter å ha googlet problemet,og når hun kom hjem gikk hun som normalt.. Det går jo ikke med en voksen da..hm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå