Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er teit at simmene mine hele tiden blir flørtet med og bedt på date av random npc-simmer... de er gift, hallo! La familien min være :P

Jeg liker at de blir bedt med ut, hyggeligere enn at mine simmer alltid må be med andre ut, men de kunne jo blitt bedt med ut av noen single som de faktisk har møtt før, f.eks. Slik det er nå, så blir det litt for mye.

Hmprf, butleren min er sååå gira på mannen i huset. Driver å ber han med på date hele tiden! Altså. Han er gift, og han tre barn. Og han er visst skapt for henne, og hun for han.

(Skal sant sies at han var sammen med moren hennes før han ble sammen med henne. Men Kasper og Emilie April var full klaff - nå er mora og dattera fiender pga dette)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man henge opp flere typer lys? Mine ønsker stadig å henge opp lys, men jeg har jo gjort det 2 ganger allerede... :P Forsvinner lysene etter en stund?

Tar du rett type da? Husker ikke hva de to heter nå, men..

Skrevet

Jeg har enda en ny bug jeg lurer på om noen har funnet en løsning på! Jeg fikk innbruddstyv når den ene simmen var tenåring. Da reiste han seg opp å snek seg rundt som en tyv pga at tyven var i huset. Etter dette går han alltid snikende overalt. Utrolig irriterende fordi det går skikkelig sakte og værst av alt er at han kjører ikke bil eller taxi han bare sniker seg hele veien til byen :fnise:

Har prøvd resetsim OG han har vokst opp til voksen uten at det har fikset det. Han er superstjerne da, med skjelletdrakt alla jan teigen og scene navnet sneaking bones, så det har jo en viss sjarm :fnise:

Det skjedde med min tenåring også, jeg sendte henne til boardingschool etter å ha googlet problemet,og når hun kom hjem gikk hun som normalt.. :) Det går jo ikke med en voksen da..hm.

Prøv å sende simmen på turne, kanskje det fungerer?

Ellers må jeg si at jeg lo veldig høyt av din illustrasjon av simmen, Yellow!

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Prøv å sende simmen på turne, kanskje det fungerer?

Ellers må jeg si at jeg lo veldig høyt av din illustrasjon av simmen, Yellow!

Sende på turne? Høøøø har jeg gått glipp av noe her? Hvordan gjør man det?

Skrevet

Sende på turne? Høøøø har jeg gått glipp av noe her? Hvordan gjør man det?

Nå har ikke jeg sendt simmene mine på turne siden "I Rampelyset" kom ut, men du må ha simmen i sangerkarrieren.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Nå har ikke jeg sendt simmene mine på turne siden "I Rampelyset" kom ut, men du må ha simmen i sangerkarrieren.

Ja jeg har det, men ante ikke at det gikk ann!!!! Skal sjekke det ut i morgen, går utifra at man gjør det med telefonen.

Skrevet (endret)

Ja jeg har det, men ante ikke at det gikk ann!!!! Skal sjekke det ut i morgen, går utifra at man gjør det med telefonen.

Vet ikke om du har sett funksjonen som heter "SimPort"? Du sender de på turne fra der iallefall ;) Skal se om jeg finner en link som beskriver litt bedre enn jeg gjør på ren hukommelse..

Edit: Finner ingen gode sider. Men du trykker på den "..." nederst i hjørnet, også kommer valget SimPort opp. Da kommer dette bildet frem. Derifra skjønner du nok hva du skal gjøre :)

Endret av adele.bethune
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Vet ikke om du har sett funksjonen som heter "SimPort"? Du sender de på turne fra der iallefall ;) Skal se om jeg finner en link som beskriver litt bedre enn jeg gjør på ren hukommelse..

Edit: Finner ingen gode sider. Men du trykker på den "..." nederst i hjørnet, også kommer valget SimPort opp. Da kommer dette bildet frem. Derifra skjønner du nok hva du skal gjøre :)

Åja jeg har aldri brukt simport fordi jeg trodde dette var bare for folk som var logget inn med online bruker??? Er ikke alle som har betalt for spillet og dermed er online nemlig :gullengel:

Skrevet

Åja jeg har aldri brukt simport fordi jeg trodde dette var bare for folk som var logget inn med online bruker??? Er ikke alle som har betalt for spillet og dermed er online nemlig :gullengel:

Er du pirat? ;)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Er du pirat? ;)

Som sagt, jeg har betalt for alle sims spillene 2 ganger, og jeg har ikke tenkt til å betale for de samme utvidelsespakkene enda en gang :fnise: Men jeg betalte en gang for grunnspillet og reiseliv-pakken da, men mer stress å lete frem cden enn å bare laste ned. Ikke at jeg har innstalert reisepakken nå da, for den syns jeg sugde. Jeg er da for faen ikke interessert i å trykke meg rundt i 4 timer nede i en labyrint på hver bidige familie kun for å få lov til å kjøpe et fordømt feriehus. Men det var offtopic, bleklager.

Skrevet

Ser ut som om du kan få fikset snikingen hvis du sender personen ut av huset til utklipstavlen, og så merger ham med husholdningen igjen fra "Edit Town". Ifølge google :P

Skrevet

Min første sim i Legacy vil bare ikke dø! Hun er 110 dager gammel nå. Var redd hun skulle dø før barnet hennes ble voksent, siden for hun var ganske gammel da hun fikk barn, men nå er barnebarna snart voksne, og hun holder ut. Begynner å bli ganske lei henne.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det med at de overlever veldig lenge, kan det ha sammenheng med hvor mye de trener/har trent?

Hos meg virker det som om de som trener mye lever veldig lenge sammenlignet med andre, men det er mulig det bare er tilfeldig?

Skrevet

Det med at de overlever veldig lenge, kan det ha sammenheng med hvor mye de trener/har trent?

Hos meg virker det som om de som trener mye lever veldig lenge sammenlignet med andre, men det er mulig det bare er tilfeldig?

Jeg tror det faktisk er slik at om du trener mye/mestrer trening/jobber med sport, så lever du lenger :)

Mener jeg har lest det på spillet..

Gjest Månestøv
Skrevet

Prøver igjen : Vet noen hvordan jeg får tilgang til ting og verdener jeg har kjøpt tidligere? Har lastet ned spillene på ny data og får ikke opp noe av det som tidligere er kjøpt. Dataen jeg brukte då jeg kjøpte det er ødelagt :(

Skrevet

Prøver igjen : Vet noen hvordan jeg får tilgang til ting og verdener jeg har kjøpt tidligere? Har lastet ned spillene på ny data og får ikke opp noe av det som tidligere er kjøpt. Dataen jeg brukte då jeg kjøpte det er ødelagt :(

Du kan gå inn på kjøpshistorie på sims 3 siden på internett og der kan du laste ned alt på nytt igjen. Jeg har gjort dette et par ganger og jeg har fått tilgang til verdener og sånt.

Gjest Månestøv
Skrevet

Du kan gå inn på kjøpshistorie på sims 3 siden på internett og der kan du laste ned alt på nytt igjen. Jeg har gjort dette et par ganger og jeg har fått tilgang til verdener og sånt.

Tuuusen takk! :)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Hvis du trykker inn på atletisk ferdigheten så er det en achivement man får om man har holdt på med x-antall timer kondisjonstrening at man lever lenger.

Skrevet

Ja, de lever vel lenger av både kondisjonstrening og av å få oppfylt livstidsønsket?

Synes det er irriterende at feer, vampyrer og slikt lever lengre, jeg. Simmene mine får jo aldri andre valgmuligheter i partnere enn de foreldregenerasjonen hadde jo :ler:

Noen som vet om man kan endre dette? Sånn at alle alltid har 90 dager som standard?

Skrevet

Du får drepe henne da vettu, stenge henne inne i et brennende rom eller noe?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...