UnderCover Skrevet 28. november 2012 #2161 Skrevet 28. november 2012 Nei, fikk det til uten Registrerte med mail adressse, men lot det være blankt der den spurte om serial. Da kom det opp en advarsel om at ikke alt innhold ville være tilgjengelig, men har ikke merket noe til det. Hm... Gjelder det den som skal være vert også?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2162 Skrevet 28. november 2012 Hm... Gjelder det den som skal være vert også? Jeg vet ikke. Siden jeg fortsatt (HINT) ikke har noen venner som har godtatt venneforespørselen min har jeg ikke fått prøvd det ut noe. 2
Gjest Memories Skrevet 28. november 2012 #2163 Skrevet 28. november 2012 Mine failet aldri. Har du kjøpt den beste tryllestaven til rundt 1000 simeloner? Du kan gjøre masse annet når du går opp i skill men det tar lang tid. Beste måten å levle på et å lage et eple med magi (trykk på din egen sim) også drive og trylle det om til andre objekter om og om igjen. Kjøpte den beste tryllestaven etterhvert, men husker ikke om det var før eller etter drapsforsøkene Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg har hele tiden øvd på magi, ikke å trylle om epler osv. Kanskje derfor det tok så himla lang tid. Holdte jo på i flere dager uten fremgang.
UnderCover Skrevet 28. november 2012 #2164 Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg vet ikke. Siden jeg fortsatt (HINT) ikke har noen venner som har godtatt venneforespørselen min har jeg ikke fått prøvd det ut noe. Oppvaskkosten Men jeg får ikke registrert spill enda. Har kranglet med EA siden Seasons kom ut... Edit: Fikk visst sendt venneforespørsel selv Og forresten folkens, om dette er spaning så er det ikke akkurat vanskelig å legge merke til Endret 28. november 2012 av UnderCover 2
Gjest Memories Skrevet 28. november 2012 #2165 Skrevet 28. november 2012 Jeg vet ikke. Siden jeg fortsatt (HINT) ikke har noen venner som har godtatt venneforespørselen min har jeg ikke fått prøvd det ut noe. Jeg har ikke fått noen venneforespørsel. Prøvde å søke deg opp, men det gikk ikke. Prøvde også å gå inn på Kastanjee sin profil å se om jeg fant deg på vennelista hennes, men der var du heller ikke
Adele Skrevet 28. november 2012 #2166 Skrevet 28. november 2012 (endret) Ja, okey da du får sende deg i posten da Det var Samsung992! Nå har jeg lagt til deg, fort deg og godta så jeg kan dra på turne! Må spille litt nå! Eksamen går jo ingen steder den? Ååååh, finner deg ikke!! Og ingen forespørsler heller Det er sikkert ikke ment to be at vi skal være venner. Edit: Jeg ser at du har kommentert ene innlegget mitt. Men det er ingen forespørsler, og jeg får deg ikke opp når jeg søker. Dette er så rart! Endret 28. november 2012 av adele.bethune
Jordbæra Skrevet 29. november 2012 #2167 Skrevet 29. november 2012 Må jeg avinstallere alle spill og installere på nytt for at det skal fungere? Alt henger seg, er det noe mulighet for å få vekk siste spilloppdatering?
Chord Skrevet 29. november 2012 #2168 Skrevet 29. november 2012 Memories og dere andre som har nevnt brukernavnet deres her; er det greit om jeg legger dere til som venn?
Adele Skrevet 29. november 2012 #2170 Skrevet 29. november 2012 (endret) Memories og dere andre som har nevnt brukernavnet deres her; er det greit om jeg legger dere til som venn? Legg meg gjerne til! Ønsker flere venner som jeg forstår hva de poster Edit: kastanjee er meg Endret 29. november 2012 av adele.bethune
Adele Skrevet 29. november 2012 #2171 Skrevet 29. november 2012 Jeg vet ikke. Siden jeg fortsatt (HINT) ikke har noen venner som har godtatt venneforespørselen min har jeg ikke fått prøvd det ut noe. NÅ funka det!! vi er herved venner!
Minttu Skrevet 29. november 2012 #2172 Skrevet 29. november 2012 Hvordan er denne vennegreia egentlig? Er det for Overnaturlig og den der artist greia? For etter jeg fikk seasons lyser det greier rundt postkassa mi som foreslår at jeg kan sende gaver til venner.. Og er kallenavnet det man heter på Sims 3 sida, eller hur? Nysgjerrig jeg
UnderCover Skrevet 29. november 2012 #2173 Skrevet 29. november 2012 Seee den fine tapeten min hihi Men hvor simmen min ble av aner jeg ikke .... Jaa, legg meg til og!! 2
HedvigR Skrevet 29. november 2012 #2174 Skrevet 29. november 2012 (endret) Jeg vil også ha noen venner, selv om jeg ikke helt vet hva det går ut på. Hva gjør man med disse vennene? Brukernavnet mitt er hedvig_r Forresten, er det noen måte jeg kan få registrert spillene mine når jeg ikke har koden? Mange jeg ikke registrerte da jeg installerte dem, og jeg har dem ikke her for øyeblikket.. Endret 29. november 2012 av HedvigR
Adele Skrevet 29. november 2012 #2175 Skrevet 29. november 2012 Hvordan er denne vennegreia egentlig? Er det for Overnaturlig og den der artist greia? For etter jeg fikk seasons lyser det greier rundt postkassa mi som foreslår at jeg kan sende gaver til venner.. Og er kallenavnet det man heter på Sims 3 sida, eller hur? Nysgjerrig jeg Til venner kan man få og sende gaver Husker min postkasse også lyste opp i starten. Husker ikke hva jeg gjorde for å få det vekk. Og, for hver gave du sender til en venn, så får du litt belønningspoeng Når du logger inn på din konto på The Sims 3, kommer det opp øverst i venstre hjørne med ditt brukernavn Du kan gjerne legge til meg - kastanjee
Adele Skrevet 29. november 2012 #2176 Skrevet 29. november 2012 Seee den fine tapeten min hihi Men hvor simmen min ble av aner jeg ikke .... Jaa, legg meg til og!! Hehe, er simmen din blitt et spøkelse? Får slik i blant jeg også om jeg har brukt mye av hastighet 4
Minttu Skrevet 29. november 2012 #2177 Skrevet 29. november 2012 Til venner kan man få og sende gaver Husker min postkasse også lyste opp i starten. Husker ikke hva jeg gjorde for å få det vekk. Og, for hver gave du sender til en venn, så får du litt belønningspoeng Når du logger inn på din konto på The Sims 3, kommer det opp øverst i venstre hjørne med ditt brukernavn Du kan gjerne legge til meg - kastanjee Ah, okei, takk! Jeg heter IdaValo, så bare å legge meg til den som vil!
Adele Skrevet 29. november 2012 #2178 Skrevet 29. november 2012 Ah, okei, takk! Jeg heter IdaValo, så bare å legge meg til den som vil! Lagt deg til 1
Gjest Memories Skrevet 29. november 2012 #2179 Skrevet 29. november 2012 Memories og dere andre som har nevnt brukernavnet deres her; er det greit om jeg legger dere til som venn? Ja, er bare å legge til meg i alle fall. --------- Prøvde forresten det der med å bare bure de inne for å drepe de, men det fungerer bare halvveis. Halvparten dør, mens halvparten forsvinner plutselig. Utrolig kjedelig. Og en sim jeg sperret inne dreiv å skulle ringe hele tiden, guuud hvor irriterende å høre de tastelydene til telefonen hele tiden! Tror jeg heller bare legger de til i familien, og deretter drar ned sulten deres så dør de litt fortere.
Adele Skrevet 29. november 2012 #2180 Skrevet 29. november 2012 Ja, er bare å legge til meg i alle fall. --------- Prøvde forresten det der med å bare bure de inne for å drepe de, men det fungerer bare halvveis. Halvparten dør, mens halvparten forsvinner plutselig. Utrolig kjedelig. Og en sim jeg sperret inne dreiv å skulle ringe hele tiden, guuud hvor irriterende å høre de tastelydene til telefonen hele tiden! Tror jeg heller bare legger de til i familien, og deretter drar ned sulten deres så dør de litt fortere. Sykt Før jeg re-installerte alle spillene, hadde jeg et spøkelseskompleks i byen som fulgte med på Overnaturlig. Nede i kjelleren hadde jeg et torturkammer, der jeg satte inn de som skulket skolen/jobben. De drev å ringte rundt hele tiden, så skjønner hva du mener..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå