Adele Skrevet 28. november 2012 #2141 Skrevet 28. november 2012 Min første sim i Legacy vil bare ikke dø! Hun er 110 dager gammel nå. Var redd hun skulle dø før barnet hennes ble voksent, siden for hun var ganske gammel da hun fikk barn, men nå er barnebarna snart voksne, og hun holder ut. Begynner å bli ganske lei henne. Vet du.. Slik er min også! Hun er rundt 140 dager gammel nå, og jeg har satt simmenes levetid til normal (aka 90 dager). Ikke driver hun med noe slags sport heller.. Merkelig det der.
Adele Skrevet 28. november 2012 #2142 Skrevet 28. november 2012 Åja jeg har aldri brukt simport fordi jeg trodde dette var bare for folk som var logget inn med online bruker??? Er ikke alle som har betalt for spillet og dermed er online nemlig Fikk du det til, forresten?
Adele Skrevet 28. november 2012 #2143 Skrevet 28. november 2012 Prøver igjen : Vet noen hvordan jeg får tilgang til ting og verdener jeg har kjøpt tidligere? Har lastet ned spillene på ny data og får ikke opp noe av det som tidligere er kjøpt. Dataen jeg brukte då jeg kjøpte det er ødelagt Om de er kjøpt via Sim Store, så ligger de på profilen din.
Adele Skrevet 28. november 2012 #2144 Skrevet 28. november 2012 Du får drepe henne da vettu, stenge henne inne i et brennende rom eller noe?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2145 Skrevet 28. november 2012 (endret) Fikk du det til, forresten? Ja, jeg fant den simport greia og kunne registrere og lage en bruker selvom jeg ikke tastet inn serial, det stod at ikke alle funksjoner ville være tilgjengelig, men jeg fant send på turne knappen. Problemet var bare at da slang den virkeligheten i trynet på meg, helt uten grunn forøvrig. "YOU HAVE NO FRIENDS" Nei'hei liksom. Nå må jeg plutselig ha venner for å utnytte alle funksjonene i et spill jeg hittil har nytt for det fulle i min ensomhet i over et tiår! Men men, uansett om jeg hadde hatt venner så tror jeg ikke sjansen for å finne noen andre sims spillere hos voksne menn hadde vært særlig stor. Jeg vurderte å gå til den lokale barneskolen og spørre noen småjenter om jeg kunne være venner med dem så vi kunne leke med digitale dukker sammen, men konkluderte med at det var bedre at vi begge droppet å dra på turnet. Simmens superstjenre sang-turne og min turne igjennom det norske rettssystemet. Endret 28. november 2012 av Yellow Taxi 5
Adele Skrevet 28. november 2012 #2146 Skrevet 28. november 2012 Ja, jeg fant den simport greia og kunne registrere og lage en bruker selvom jeg ikke tastet inn serial, det stod at ikke alle funksjoner ville være tilgjengelig, men jeg fant send på turne knappen. Problemet var bare at da slang den virkeligheten i trynet på meg, helt uten grunn forøvrig. "YOU HAVE NO FRIENDS" Nei'hei liksom. Nå må jeg plutselig ha venner for å utnytte alle funksjonene i et spill jeg hittil har nytt for det fulle i min ensomhet i over et tiår! Men men, uansett om jeg hadde hatt venner så tror jeg ikke sjansen for å finne noen andre sims spillere hos voksne menn hadde vært særlig stor. Jeg vurderte å gå til den lokale barneskolen og spørre noen småjenter om jeg kunne være venner med dem så vi kunne leke med digitale dukker sammen, men konkluderte med at det var bedre at vi begge droppet å dra på turnet. Simmens superstjenre sang-turne og min turne igjennom det norske rettssystemet. Hahaha, du kan legge til meg altså.. Så har du iallefall en venn Mitt brukernavn er kastanjee
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2147 Skrevet 28. november 2012 (endret) Hahaha, du kan legge til meg altså.. Så har du iallefall en venn Mitt brukernavn er kastanjee Yey Jeg er samsung992 eller noe sånt tror jeg. Bare hamret noe i tastaturet uten å tenke. Har samsung pc, men jeg er ikke født i 92 bare så det er sagt. Men ikke forvent at jeg logger på med det første, jeg har eksamener på rad og rekke de neste dagene. Edit: Rekke og rad eller rad og rekke? Jeg har heldigvis ikke eksamen i norsk. Endret 28. november 2012 av Yellow Taxi 2
Adele Skrevet 28. november 2012 #2148 Skrevet 28. november 2012 (endret) Yey Jeg er samsung992 eller noe sånt tror jeg. Bare hamret noe i tastaturet uten å tenke. Har samsung pc, men jeg er ikke født i 92 bare så det er sagt. Men ikke forvent at jeg logger på med det første, jeg har eksamener på rad og rekke de neste dagene. Edit: Rekke og rad eller rad og rekke? Jeg har heldigvis ikke eksamen i norsk. Jeg legger deg til også, for å være på sikre siden. Fort gjort å glemme det Lykke til med eksamner da! Når er siste? Edit: det finnes ingen brukere med "samsung992", prøvde å fjerne ene 9-tallet. Men fant ingen da heller.. Endret 28. november 2012 av adele.bethune
Gjest Memories Skrevet 28. november 2012 #2149 Skrevet 28. november 2012 (endret) Yey Jeg er samsung992 eller noe sånt tror jeg. Bare hamret noe i tastaturet uten å tenke. Har samsung pc, men jeg er ikke født i 92 bare så det er sagt. Men ikke forvent at jeg logger på med det første, jeg har eksamener på rad og rekke de neste dagene. Edit: Rekke og rad eller rad og rekke? Jeg har heldigvis ikke eksamen i norsk. Skulle akkurat til å spørre om du var født i 92, haha. Legger deg til når jeg husker det. Heter rainmaker92. Edit: heter visst bare rainmaker Endret 28. november 2012 av Memories
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2150 Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg legger deg til også, for å være på sikre siden. Fort gjort å glemme det Lykke til med eksamner da! Når er siste? Edit: det finnes ingen brukere med "samsung992", prøvde å fjerne ene 9-tallet. Men fant ingen da heller.. Kanskje stor S? Takk for det Nå er vi jo praktisk talt venner (bare papirarbeidet som står igjen) så da må du jo nesten si det. Da får jeg vel ønske deg en god jul jeg da. Julegaver syns jeg vi kan droppe. Siste er 13 desember. Endret 28. november 2012 av Yellow Taxi
Gjest Memories Skrevet 28. november 2012 #2151 Skrevet 28. november 2012 Prøvde forresten å lage en mannlig sim som skulle drepe alle kvinnelige simmer han kom over. Brukte moveobjects koden og plasserte de inni et gjerde, men etter en stund så forsvant de bare. o.O Prøvde også å plassere de inni et rom uten dør og en kjeller uten trapp, men de forsvant bare da også. Noen som har løsninger?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2152 Skrevet 28. november 2012 Skulle akkurat til å spørre om du var født i 92, haha. Legger deg til når jeg husker det. Heter rainmaker92. Edit: heter visst bare rainmaker Gjøss jeg får jo masse venner!
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2153 Skrevet 28. november 2012 (endret) Prøvde forresten å lage en mannlig sim som skulle drepe alle kvinnelige simmer han kom over. Brukte moveobjects koden og plasserte de inni et gjerde, men etter en stund så forsvant de bare. o.O Prøvde også å plassere de inni et rom uten dør og en kjeller uten trapp, men de forsvant bare da også. Noen som har løsninger? Gjør han til heks og tren magic. Da kan du kaste fire blast spell på dem så de tar fyr og dør eller curse of hunger så de sulter ihjel. Om de er vampyrer så dør de instantly av curse of hunger! (Et vennelig tips til deg der altså, venn). Endret 28. november 2012 av Yellow Taxi
Gjest Tekola Skrevet 28. november 2012 #2154 Skrevet 28. november 2012 Prøvde forresten å lage en mannlig sim som skulle drepe alle kvinnelige simmer han kom over. Brukte moveobjects koden og plasserte de inni et gjerde, men etter en stund så forsvant de bare. o.O Prøvde også å plassere de inni et rom uten dør og en kjeller uten trapp, men de forsvant bare da også. Noen som har løsninger? Hvis planen din er å bare ta livet av dem så ville jeg bygget dem inne (om de står et sted, bare bygg vegger eller gjerde rundt dem) og så laget et baseng, ventet til de gikk ut i basenget og så bygget veggen helt inntil. Jeg kan dette med å kvitte meg med simmer Mulig at dette med å flytte dem inn gjør at noe bugger?
Adele Skrevet 28. november 2012 #2155 Skrevet 28. november 2012 Kanskje stor S? Takk for det Nå er vi jo praktisk talt venner (bare papirarbeidet som står igjen) så da må du jo nesten si det. Da får jeg vel ønske deg en god jul jeg da. Julegaver syns jeg vi kan droppe. Siste er 13 desember. Filler'n! Jeg har jo alt kjøpt til deg!!! Kom forresten ikke opp noe med stor S heller. Du får legge til meg
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2156 Skrevet 28. november 2012 Filler'n! Jeg har jo alt kjøpt til deg!!! Kom forresten ikke opp noe med stor S heller. Du får legge til meg Ja, okey da du får sende deg i posten da Det var Samsung992! Nå har jeg lagt til deg, fort deg og godta så jeg kan dra på turne! Må spille litt nå! Eksamen går jo ingen steder den?
UnderCover Skrevet 28. november 2012 #2157 Skrevet 28. november 2012 Ikke for å være kjip, men SIMPORT krever at et spill er registrert...
Gjest Memories Skrevet 28. november 2012 #2158 Skrevet 28. november 2012 Gjør han til heks og tren magic. Da kan du kaste fire blast spell på dem så de tar fyr og dør eller curse of hunger så de sulter ihjel. Om de er vampyrer så dør de instantly av curse of hunger! (Et vennelig tips til deg der altså, venn). Han jeg prøvde det med var en heks. Prøvde å kaste sånn ildkuler på de, men de traff liksom aldri Fungerte kun på moren og en annen person. Og uansett hvor mye han øvde på magiske greier fikk han kun opp ildkuler og iskuler som alternativ, aldri noe annet. Kjedelig. Hvis planen din er å bare ta livet av dem så ville jeg bygget dem inne (om de står et sted, bare bygg vegger eller gjerde rundt dem) og så laget et baseng, ventet til de gikk ut i basenget og så bygget veggen helt inntil. Jeg kan dette med å kvitte meg med simmer Mulig at dette med å flytte dem inn gjør at noe bugger? Åh, da skal jeg prøve det i steden for å flytte de inn via koder. Det er helt sikkert en bug eller noe slikt ja.
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2159 Skrevet 28. november 2012 Ikke for å være kjip, men SIMPORT krever at et spill er registrert... Nei, fikk det til uten Registrerte med mail adressse, men lot det være blankt der den spurte om serial. Da kom det opp en advarsel om at ikke alt innhold ville være tilgjengelig, men har ikke merket noe til det.
Gjest Yellow Taxi Skrevet 28. november 2012 #2160 Skrevet 28. november 2012 Han jeg prøvde det med var en heks. Prøvde å kaste sånn ildkuler på de, men de traff liksom aldri Fungerte kun på moren og en annen person. Og uansett hvor mye han øvde på magiske greier fikk han kun opp ildkuler og iskuler som alternativ, aldri noe annet. Kjedelig. Mine failet aldri. Har du kjøpt den beste tryllestaven til rundt 1000 simeloner? Du kan gjøre masse annet når du går opp i skill men det tar lang tid. Beste måten å levle på et å lage et eple med magi (trykk på din egen sim) også drive og trylle det om til andre objekter om og om igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå