Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Uff, jeg har en superstjerne med en butler. Butleren nyser og virker forkjølet (?) men jobber likevel iherdig med å rake løvet fra 4 store trær. Synes så synd på han..

Er det bare jeg som har konstante problemer med at butleren forsvinner? Det står at en butler er ansatt, men personen er ikke på tomten og kommer ikke tilbake. Jeg trykker resetsim og da kan jeg ansette en ny, men tar maks 2-3 dager før den klikker igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må bare ha paraplyen i utstyrslisten, så bruker de den :)

Okei :)

Har nå funnet ut at de kan kjøpe paraply ved å løse inn festivalbilletter, men er det den eneste måten å få tak i paraply på? :klo:

Skrevet

Neida! De ligger under en av kategoriene i kjøpskatalogen også! Underholdning og så diverse underholdning. Sørg bare for å kjøpe den som er laget for regn og ikke sol :fnise:

Skrevet

Aah! Jeg prøvde å finne noe istad, men da vet jeg hvor jeg skal lete, takk for hjelp :jepp:

Ja,er nok bedre å ha den for regn :ler:

Skrevet

Hvis du sorterer etter rom og velger ute, så kan du så velge "outdoor activities" så ligger det paraply der:) Bare putt den i inventory så bruker de den hvis det regner. De blir fort ødelagt i vind osv da:/

Og jeg har heller ikke dårlig samvittighet for å laste ned feks byer.. synes EA tar hårreisende mye betalt for utvidelsespakker og stæsjpakker iforhold til hvor mye innhold det er, liker ikke den forretningsmodellen deres i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Kan du finne andre ting en byer der? Klær, hår, interiør?

Anonym poster: 2c1bf3482ddcab6ab43bb7b6e9894e7c

Søk på Sims 3 der så finner du mye, er en person som legger ut alt fra sim-shoppen hver måned i 1 download:)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Hvis du sorterer etter rom og velger ute, så kan du så velge "outdoor activities" så ligger det paraply der:) Bare putt den i inventory så bruker de den hvis det regner. De blir fort ødelagt i vind osv da:/

Og jeg har heller ikke dårlig samvittighet for å laste ned feks byer.. synes EA tar hårreisende mye betalt for utvidelsespakker og stæsjpakker iforhold til hvor mye innhold det er, liker ikke den forretningsmodellen deres i det hele tatt.

Ja jeg vet! Altså en ting er at de tar betalt for helt nytt innhold, altså feks supernatural til sims 2. - Det fantes ikke til sims 1. Men når jeg allerede har betalt for sims 2 og tilleggspakken hot date, supernatural, årstider til sims 2 så forventer jeg at sims 3 kommer med disse tingene innkludert i grunnspillet. Siden jeg nå har betalt for tilsvarende tilleggspakker to ganger allerede (jeg lastet ikke ned til sims 1 og 2), syns jeg det er greit og laste ned disse til sims 3.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes også det er sleipt at de for eksempel utgir Årstider uten noen ny by, men de legger en ny by ut i butikken sin som man kan kjøpe... Den burde vært inkludert i utvidelsespakken også. Ja, mange sånne ting som irriterer meg :P Føler at andre spill jeg har kjøpt (Skyrim, WoW feks) har gitt mer innhold for pengene.

Endret av SoftKitty
  • Liker 1
Skrevet

Kjøpte Sunlit Tides i dag, og wow! For et fantastisk sted. Paradis! :biggrin: Piratbukta har den sikkert også, men shit au. Synes det var verdt 2500 simpoints.

Utsikten fra huset "mitt":

post-64121-0-21531500-1353798619_thumb.j

Det er kritthvite stender overalt:

post-64121-0-82134000-1353798648_thumb.j

Simmen min kan bade i sjøen! Er det noe helt nytt?

post-64121-0-33211400-1353799321_thumb.j

Jepp, ble mulig med Årstider ;)

Hvordan får man brukt paraply?? :klo:

Jeg hadde håpet på at det var med mer uteklær, ordentlig regntøy bl.a så ikke de simmene hadde blitt så våte om de gikk ut en tur i regnet...

Kom det ikke før da? Mente jeg kunne bade i sjøen før jeg kjøpte Årstider, altså..

Skrevet

De må bare ha paraplyen i utstyrslisten, så bruker de den :)

Legacy-mannen min fant plutselig ut at han skulle anklage kona for å være utro og nå har de skilt seg! Godt at de har voksne barn, men, hva skjedde med å gi meg noen som helst form for kontroll før han bare går hen og gjør sånt? :bond:

Det er så frusterende også om ene maken dør - da er man utro liksom om man finner kjærligheten på ny leeeeeenge etterpå. Det er så trøblete å få tilbake den simmen som spøkelse, få en til å slå opp, også sitter gjerne den levende igjen med kjærlighetssorg i to dager etterpå..

Skrevet

Okei :)

Har nå funnet ut at de kan kjøpe paraply ved å løse inn festivalbilletter, men er det den eneste måten å få tak i paraply på? :klo:

Du finner de under hobbyartikler i kjøpsmodus :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har ikke prøvd å bade i sjøen, men jeg kan bade i elva, og jeg har ikke årstider.

Skrevet

Jeg fant bigfoot i Appaloosa Plains :ler:

Driver å går rundt og leter etter frø, plutselig sto den mellom noen trær.. Men er plakat da :fnise:

Litt artig siden jeg aldri har sett den før :)

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

O-M-G! Prøvde overwatch nå, den er jo helt sykt bra! Trodde jeg hadde dårlig pc jeg, men nå går det faktisk fort når den står på hastighet 3 og ingen kræsj i hele dag. :danse:

Thank you kvinneguiden!

• Liker 1
Skrevet

O-M-G! Prøvde overwatch nå, den er jo helt sykt bra! Trodde jeg hadde dårlig pc jeg, men nå går det faktisk fort når den står på hastighet 3 og ingen kræsj i hele dag. :danse:

Thank you kvinneguiden!

Hva er overwatch? :o

Spillet mitt går faktisk kjempebra etter at jeg installerte Årstider, fryser ikke omtrent, bare bittebittelitt hvis det blir litt for mye som skjer og jeg beveger for mye på pila/bildet.

Men må nok prøve å laste ned div.ting som blir foreslått her..

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Hva er overwatch? :o

Spillet mitt går faktisk kjempebra etter at jeg installerte Årstider, fryser ikke omtrent, bare bittebittelitt hvis det blir litt for mye som skjer og jeg beveger for mye på pila/bildet.

Men må nok prøve å laste ned div.ting som blir foreslått her..

Et par sider tilbake så står det beskrevet. Bare google overwatch the sims 3, er en slik mod-pakke man kan laste ned gratis. Vet ikke nøyaktig hva den gjør men virker som den fjerner biler og simmer som har hengt seg opp rundt i nabolaget automatisk slik at spillet ikke får så mye å tenke på på en gang.

Skrevet (endret)

Smart! Detmå jeg sjekke! :jepp:

Men akkurat nå spiller jeg :fnise:

Endret av Minttu
Skrevet

Screenshot-7555.jpg

Hei julestemning :fnise:

HVOR finner du julelys? Tror jeg snart har lett igjennom kjøpsmodus og butikkene i byen x antall ganger..

Skrevet

HVOR finner du julelys? Tror jeg snart har lett igjennom kjøpsmodus og butikkene i byen x antall ganger..

Klikk på ytterdøren din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...