LilleLola Skrevet 22. november 2012 #2061 Del Skrevet 22. november 2012 KAN NOEN HJELPE MEG? Jeg har bare installert The Sims 3 og The Sims 3 Kjæledyr på PC'en min. Jeg har en laptop og den er egentlig ikke laget for å bli spilt på, men den har kjørt TS3 ganske bra. Det har vært LITT hakking innimellom og grafikken kan ikke skrytes av, men det går helt fint. Plutselig i går kveld begynte spillet å fryse. For hvert 15 sekund (eller minutt?) på spillet, fryser det og det tar en hel stund før det begynner igjen. Så går det 15 sekunder igjen og det fryser. Slik holder det på. Jeg får ikke beveget på pilen og simmene går ikke, men for eksempel om simmen ligger å sover, så beveger likevel ZzZz'ene over hodet deres seg. Jeg har to simmer og en katt... Jeg har spilt med en større familie før, altså to simmer og en unge + et akvarium. Men jeg forstår ikke hvorfor det plutselig begynner å fryse!? Jeg har ikke lastet ned noe nytt, ikke bygget på huset eller noe. Alt er som det var for to dager siden, eneste er at begge simmene har blitt forfremmet og fått seg nye venner. Det er det. Jeg har heller ingen andre lagrede spill i byene. Det er bare denne familien jeg spiller med. Herregud, så irriterende.. Har prøvd å starte maskinen på nytt og det fungerer ikke. Installere spillet på nytt kan jeg ikke, for jeg vil ikke slette familien jeg spiller med og jeg har dessuten greid å knust TS3 CD'en (ikke den kjæledyr, er den jeg bruker for å spille)... HJELP? Anonym poster: df79692d5878eacd41e87b0f134ccb38 Det samme skjedde med meg når jeg hadde kjæledyr installert, har avinstallert det nå. Forklaringen jeg kom fram til var at en sim eller et dyr i byen har hengt seg opp, og da fryser spillet. Brukte resetsim * for å fikse det hver gang det skjedde, står mer om dette hvis du googler på engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #2062 Del Skrevet 22. november 2012 KAN NOEN HJELPE MEG? Jeg har bare installert The Sims 3 og The Sims 3 Kjæledyr på PC'en min. Jeg har en laptop og den er egentlig ikke laget for å bli spilt på, men den har kjørt TS3 ganske bra. Det har vært LITT hakking innimellom og grafikken kan ikke skrytes av, men det går helt fint. Plutselig i går kveld begynte spillet å fryse. For hvert 15 sekund (eller minutt?) på spillet, fryser det og det tar en hel stund før det begynner igjen. Så går det 15 sekunder igjen og det fryser. Slik holder det på. Jeg får ikke beveget på pilen og simmene går ikke, men for eksempel om simmen ligger å sover, så beveger likevel ZzZz'ene over hodet deres seg. Jeg har to simmer og en katt... Jeg har spilt med en større familie før, altså to simmer og en unge + et akvarium. Men jeg forstår ikke hvorfor det plutselig begynner å fryse!? Jeg har ikke lastet ned noe nytt, ikke bygget på huset eller noe. Alt er som det var for to dager siden, eneste er at begge simmene har blitt forfremmet og fått seg nye venner. Det er det. Jeg har heller ingen andre lagrede spill i byene. Det er bare denne familien jeg spiller med. Herregud, så irriterende.. Har prøvd å starte maskinen på nytt og det fungerer ikke. Installere spillet på nytt kan jeg ikke, for jeg vil ikke slette familien jeg spiller med og jeg har dessuten greid å knust TS3 CD'en (ikke den kjæledyr, er den jeg bruker for å spille)... HJELP? Anonym poster: df79692d5878eacd41e87b0f134ccb38 Det kan være pcen din som gjør det. Ellers slettet og avinstallerte jeg alt jeg hadde etter gjentagende problem. Men dette var jo på en stasjonær pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #2063 Del Skrevet 22. november 2012 Det samme skjedde med meg når jeg hadde kjæledyr installert, har avinstallert det nå. Forklaringen jeg kom fram til var at en sim eller et dyr i byen har hengt seg opp, og da fryser spillet. Brukte resetsim * for å fikse det hver gang det skjedde, står mer om dette hvis du googler på engelsk Hvordan vet du HVEM som har fryst seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLola Skrevet 22. november 2012 #2064 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Hvordan vet du HVEM som har fryst seg? Det vet du ikke, derfor bruker du stjernen, tror den resetter alle i spillet. Jeg merket det spesielt på kjæledyrpakken. så tror det er dyrene som gjør det. http://www.neoseeker...details-solved/ Her er en video, og et annet forum om samme problemet. Endret 22. november 2012 av LilleLola 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. november 2012 #2065 Del Skrevet 22. november 2012 Gah, jeg prøver å ha gavefest (har hatt det en gang før) men får bare beskjed om at det ikke er plass! Og jeg har maaasse plass! Laget til og med en helt tom kjeller, men neida, det var ikke plass. Noen som vet hva som må til? Finner ikke noe når jeg søker på det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. november 2012 #2066 Del Skrevet 22. november 2012 Hvis lagging skyldes simmer som henger seg (det hørtes groteskt ut), så tror jeg rett og slett jeg hadde gått for Twallans modder. De rydder opp både i biler som blir stående igjen, og i simmer som er stuck. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 23. november 2012 #2067 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) De er nå litt søt simmene og da Og så drømmer hun om ham om natten Endret 23. november 2012 av UnderCover 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. november 2012 #2068 Del Skrevet 24. november 2012 Så kjedelig at det ikke er med ny by på Årstider.. Hadde jeg håpa på.. Men men, jeg liker godt den som fulgte med Kjæledyr Og jeg gleder meg til å endelig få prøvd Årstider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. november 2012 #2069 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hvis du vil ha flere byer, sjekk piratbukta! Der kan man laste ned alle de som selges på simshoppen, kjempelett å installere dem og så lenge du har det vanlige spillet oppdatert er det ikke noen problemer Den nyeste strandbyen er innmari pen. Spiller i den gratisbyen man får der (fra simshoppen) akkurat nå da, Riverview, liker den også:D Også har jeg fått Supernatural nå så tenkte å teste den byen, den så veldig fin ut:) Skulle ønske jeg fikk til å redigere byene men jeg får aldri til å plassere tomter osv, er aldri plass eller så er det for mye terreng osv...mulig jeg ikke helt forstår åssen ting funker ^^ Endret 24. november 2012 av SoftKitty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. november 2012 #2070 Del Skrevet 24. november 2012 Hvis lagging skyldes simmer som henger seg (det hørtes groteskt ut), så tror jeg rett og slett jeg hadde gått for Twallans modder. De rydder opp både i biler som blir stående igjen, og i simmer som er stuck. Twallan = NRAAS? Jeg installerte iallfall Overwatch og har MYE mindre problemer med lag og frysing nå! Anbefales:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 24. november 2012 #2071 Del Skrevet 24. november 2012 Syns nesten ikke det var noe nytt på årstider jeg, - bortsett fra, ja, årstidene. Mulig jeg foventer litt mye altså, men men. Jeg kan i alle fal si at jeg har god samvittighet for å ha lastet den ned ulovlig da jeg føler jeg allerede har betalt for dette ene spillet (sims) 10 ganger før (ref alle tilleggspakker til sims 1 og 2). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 24. november 2012 #2072 Del Skrevet 24. november 2012 Elsker Årstider så langt, kjempeartig! Gjør meg ikke at det ikke er med så mye nytt av hår, møbler og sånt, synes årstidene og de nye interaksjonene forandrer såpass mye :D Wohoo. Er en stund siden jeg har spilt Sims 3 nå, så mye jeg ikke har fått med meg. Hva er dette med venner og slikt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2073 Del Skrevet 24. november 2012 Syns nesten ikke det var noe nytt på årstider jeg, - bortsett fra, ja, årstidene. Mulig jeg foventer litt mye altså, men men. Jeg kan i alle fal si at jeg har god samvittighet for å ha lastet den ned ulovlig da jeg føler jeg allerede har betalt for dette ene spillet (sims) 10 ganger før (ref alle tilleggspakker til sims 1 og 2). enig. jeg trodde det skulle være mer klær,eller møbler eller noe. Anonym poster: aa2e5c3deb0c0ec3173dddb861582ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. november 2012 #2074 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Twallan = NRAAS? Jeg installerte iallfall Overwatch og har MYE mindre problemer med lag og frysing nå! Anbefales:) Stemmer det Jeg liker forøvrig storyprogression mod'en hans bedre enn jeg liker EA sin også. Anbefales hvis du ønsker at byen skal endres og "spilles", uten at du spiller de forskjellige husstandene. Endret 24. november 2012 av Wolfmoon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. november 2012 #2075 Del Skrevet 24. november 2012 Elsker Årstider,har spilt i hele dag Men i svarte å det regner.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2076 Del Skrevet 24. november 2012 Hvis du vil ha flere byer, sjekk piratbukta! Der kan man laste ned alle de som selges på simshoppen, kjempelett å installere dem og så lenge du har det vanlige spillet oppdatert er det ikke noen problemer Den nyeste strandbyen er innmari pen. Spiller i den gratisbyen man får der (fra simshoppen) akkurat nå da, Riverview, liker den også:D Også har jeg fått Supernatural nå så tenkte å teste den byen, den så veldig fin ut:) Skulle ønske jeg fikk til å redigere byene men jeg får aldri til å plassere tomter osv, er aldri plass eller så er det for mye terreng osv...mulig jeg ikke helt forstår åssen ting funker ^^ Kan du finne andre ting en byer der? Klær, hår, interiør? Anonym poster: 2c1bf3482ddcab6ab43bb7b6e9894e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 24. november 2012 #2077 Del Skrevet 24. november 2012 Uff, jeg har en superstjerne med en butler. Butleren nyser og virker forkjølet (?) men jobber likevel iherdig med å rake løvet fra 4 store trær. Synes så synd på han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 24. november 2012 #2078 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Kjøpte Sunlit Tides i dag, og wow! For et fantastisk sted. Paradis! Piratbukta har den sikkert også, men shit au. Synes det var verdt 2500 simpoints. Utsikten fra huset "mitt": Det er kritthvite stender overalt: Simmen min kan bade i sjøen! Er det noe helt nytt? Endret 24. november 2012 av Madeon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. november 2012 #2079 Del Skrevet 25. november 2012 Simmen min kan bade i sjøen! Er det noe helt nytt? Jepp, ble mulig med Årstider Hvordan får man brukt paraply?? Jeg hadde håpet på at det var med mer uteklær, ordentlig regntøy bl.a så ikke de simmene hadde blitt så våte om de gikk ut en tur i regnet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. november 2012 #2080 Del Skrevet 25. november 2012 De må bare ha paraplyen i utstyrslisten, så bruker de den Legacy-mannen min fant plutselig ut at han skulle anklage kona for å være utro og nå har de skilt seg! Godt at de har voksne barn, men, hva skjedde med å gi meg noen som helst form for kontroll før han bare går hen og gjør sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå