Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått penger, å nå håper jeg spillet snart dukker opp

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er i gang med Legacy nå, rågøy å endelig ha et mål igjen! (Altså, mål med spillingen.)

Men er det flere enn meg som har opplevd at den man gifter seg med ikke flytter inn i husstanden? Og bryter det med Legacy-reglene å bruke redigere by-verktøyet til å flytte inn bare den simmen man har giftet seg med?

Endret av Tekola
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det er tydeligvis en bug, for det skal jo skje. Så jeg synes ikke det bryter med reglene. ;)

Skrevet

Noen som sa underbitt?

Og ja, man må aldri forlate simmen alene i spillet. Hørte masse skrik og skrål, og så at simmen hadde avfyrt en rakett. Inne.

• Liker 3
Skrevet

Er i gang med Legacy nå, rågøy å endelig ha et mål igjen! (Altså, mål med spillingen.)

Men er det flere enn meg som har opplevd at den man gifter seg med ikke flytter inn i husstanden? Og bryter det med Legacy-reglene å bruke redigere by-verktøyet til å flytte inn bare den simmen man har giftet seg med?

Det skjedde hele tiden med meg etter den siste oppdateringen. Og at den andre ikke tok etternavnet.

Men det ga seg heldigvis da jeg installerte Årstider.

Skrevet

Noen som sa underbitt?

Og ja, man må aldri forlate simmen alene i spillet. Hørte masse skrik og skrål, og så at simmen hadde avfyrt en rakett. Inne.

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det skjedde hele tiden med meg etter den siste oppdateringen. Og at den andre ikke tok etternavnet.

Men det ga seg heldigvis da jeg installerte Årstider.

Ikke si det, da! Da har jeg jo enda en grunn til å kjøpe det! Og jeg som ikke hadde tenkt til å ta meg rå til det med det første :ler:

Skrevet

De spennende plantene i hagen........ :klo: ?

• Liker 2
Skrevet

Nå plages jeg stort sett hver gang jeg spiller, med at spillet krasjer når jeg skal lagre.

Sist gang var nå nettopp, og da hadde jeg sittet kjempelenge og gjort justeringer på et hus, og var så fornøyd. Lagre --> krasj. Every time. Og jeg kjenner jeg begynner å bli lei nå.

Noen andre som har vært plaget med det samme?

Skrevet

De spennende plantene i hagen........ :klo: ?

Hi hi hi, jeg syntes det bildet var litt søtt jeg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan blir man bortført av romvesener? Man skal bruke teleskopet ( tror jeg ), men var det noe mer?

Skrevet

Hvordan blir man bortført av romvesener? Man skal bruke teleskopet ( tror jeg ), men var det noe mer?

Jeg brukte ikke teleskopet, men hadde en stor romstein i hagen, det er visst det som tiltrekker dem. Du kan bruke teleskopet til å se hvor en romstein slår ned, hente den, legge den i hagen, så vente på at de kommer. :)

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg brukte teleskopet på legacy familien min også ble han bare hentet uten at jeg gjorde noe mer, også ble han gravid og fødte en alien. Mannen i huset altså. Det var egentlig ikke noe særlig :(:fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå har jeg kjøpt Seasons! Gleder meg til å prøve det ut, og håper at det fikser ekteskapsproblemene simmene mine har hatt :fnise:

Ser nå at Legacy-posten har havnet lenger bak enn det jeg trodde, så da legger jeg inn en link her!

Endret av Tekola
Skrevet

Fant en annen type Legacy også som så ganske morsom ut, men litt mye "jobb" og detaljer man må passe på da: http://randomlegacychallenge.blogspot.no/ :)

Fikk oppdatert spillet osv og installerte mods på nytt og nå fikk jeg NRAAS (?) Overwatch til å funke, og det virker faktisk om om spillet går mye bedre nå, lagger iallfall ikke så ille som det gjorde før, hurra! Må teste ut flere mods :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

DRITT!! Er det bare hos meg det er problemer med spill-registrering osv? Får fortsatt ikke bruke noen funksjoner, og ikke får jeg lastet opp innhold heller, selvom det står at det er lastet opp...... EA hjalp meg litt slik at det virket i ca 3 min, men så ble det bare rot igjen. De siser det er problemer over hele verden. Eller er det bare hos meg? :lete:

Dagens klage-innlegg, men dere må innrømme jeg har vært flink da. Det har gått et par dager siden sist.. ;)

:sukk:

Forresten, sjekk signaturen min idag. Det var jo litt stilig :fnise:

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Gjest Memories
Skrevet

Fikk årstider i posten idag! Ble jo nesten overlykkelig. Installerte spillet og gikk inn for å lage en ny sim. Men herregud så tregt det gikk. Tok jo evigheter før et nytt antrekk/ny hårfarge og diverse kom opp så jeg gadd ikke å lage simmen noe særlig spesiell. Når jeg først fikk begynne å spille så gikk det helt ok. Plutselig begynte musikken i treningsstudioet å hakke noen ganger og deretter kræsjet spillet :( Skjønner ingenting jeg, pcn min har jo god plass (398gb ledig) så ser ikke noen grunn til at jeg skal ha problemer. Spillet kræsjet endel før jeg fikk årstider også, men da var det i alle fall ikke tregt mens jeg lagde simmer. :dry:

• Liker 1
Skrevet

Selve plassen på pc'en har ikke alltid noe å si, er nok mest ram osv, det som bestemmer hvor bra pc'en er liksom :)

Men, vi alle vet vel at Sims kan være tregt og er blitt bra til å klikke...

Men finnes jo grenser da..

Kjedelig at det er sånn.. :/

Skrevet (endret)

Wow, jeg klarte det visst likevel

Endret av Blod
Skrevet

KAN NOEN HJELPE MEG?

Jeg har bare installert The Sims 3 og The Sims 3 Kjæledyr på PC'en min. Jeg har en laptop og den er egentlig ikke laget for å bli spilt på, men den har kjørt TS3 ganske bra. Det har vært LITT hakking innimellom og grafikken kan ikke skrytes av, men det går helt fint.

Plutselig i går kveld begynte spillet å fryse. For hvert 15 sekund (eller minutt?) på spillet, fryser det og det tar en hel stund før det begynner igjen. Så går det 15 sekunder igjen og det fryser. Slik holder det på. Jeg får ikke beveget på pilen og simmene går ikke, men for eksempel om simmen ligger å sover, så beveger likevel ZzZz'ene over hodet deres seg.

Jeg har to simmer og en katt... Jeg har spilt med en større familie før, altså to simmer og en unge + et akvarium. Men jeg forstår ikke hvorfor det plutselig begynner å fryse!? :( Jeg har ikke lastet ned noe nytt, ikke bygget på huset eller noe. Alt er som det var for to dager siden, eneste er at begge simmene har blitt forfremmet og fått seg nye venner. Det er det.

Jeg har heller ingen andre lagrede spill i byene. Det er bare denne familien jeg spiller med. Herregud, så irriterende.. Har prøvd å starte maskinen på nytt og det fungerer ikke. Installere spillet på nytt kan jeg ikke, for jeg vil ikke slette familien jeg spiller med og jeg har dessuten greid å knust TS3 CD'en (ikke den kjæledyr, er den jeg bruker for å spille)...

HJELP? :(

Anonym poster: df79692d5878eacd41e87b0f134ccb38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...