LilleLola Skrevet 17. november 2012 #2021 Skrevet 17. november 2012 Jeg gjorde det, og nå kommer zombiene hver forbanna kveld!! Da har du sikkert satt den fast i fullmåne, du må velge hvilken månesyklus den skal stå i. Tror jeg har satt den fast i halv ne eller ny, slik at den alltid er halvfull.
Adele Skrevet 17. november 2012 #2022 Skrevet 17. november 2012 Da har du sikkert satt den fast i fullmåne, du må velge hvilken månesyklus den skal stå i. Tror jeg har satt den fast i halv ne eller ny, slik at den alltid er halvfull. Tok iallefall på så mye som mulig. Men månelyset endrer seg ikke liksom. Er bare det at zombiene popper opp..
Klinkekula Skrevet 17. november 2012 #2023 Skrevet 17. november 2012 Prøver igjen... Hvordan blir man bortført av romvesner? 1
Adele Skrevet 17. november 2012 #2024 Skrevet 17. november 2012 Prøver igjen... Hvordan blir man bortført av romvesner? Da min kvinnelige sim ble bortført, skjedde det bare helt automatisk da hun var på sommerfestival. Men du må ha Årstider, da!
Gjest asanti Skrevet 17. november 2012 #2025 Skrevet 17. november 2012 Jeg har satt til fast nymåne. Får ikke zombier mer.
Adele Skrevet 17. november 2012 #2026 Skrevet 17. november 2012 Tuklet litt med innstillinger, zombiene har sluttet å komme hver kveld, men det regner nå HELE tiden, også eldes ikke simmene mine mer. Og ja, jeg har sjekket at alt er som det skal på innstillinger..
Gjest Tekola Skrevet 17. november 2012 #2027 Skrevet 17. november 2012 Nå har jeg bare skumlest de siste sidene, men hvis man gjerder inn plantene sine og låser porten for kun husstanden så spiser de i hvert fall ikke opp plantene!
Adele Skrevet 17. november 2012 #2028 Skrevet 17. november 2012 Satt forresten å spilte på Legacy-spillet mitt. Faren (heir) døde i ung alder pga elektrosjokk (jeg bare måtte prøve igjen etter at han fikk støt, selv om jeg visste utfallet). Moren og sønnen (nye heir) levde videre. Da sønnen ble barn, tok moren opp igjen sanger-karrieren sin. Men hun var tydeligvis så lett antennelig at hun tok fyr hele tiden når hun skulle gi sangogram (hun var visst i ilden, fikk jeg beskjed om første gang). Til slutt endte det dårlig, og ingen slukket henne. Hun døde. Og barnet ble tatt av sosialarbeideren!! Nå må jeg gå tilbake to generasjoner for å få fortsette i samme slektstre!
UnderCover Skrevet 18. november 2012 #2029 Skrevet 18. november 2012 Høhø. Jeg som ville ha en rød snømann!! Noen som har fått alt til å virke igjen nå? 2
Gjest Memories Skrevet 18. november 2012 #2030 Skrevet 18. november 2012 Satt forresten å spilte på Legacy-spillet mitt. Faren (heir) døde i ung alder pga elektrosjokk (jeg bare måtte prøve igjen etter at han fikk støt, selv om jeg visste utfallet). Moren og sønnen (nye heir) levde videre. Da sønnen ble barn, tok moren opp igjen sanger-karrieren sin. Men hun var tydeligvis så lett antennelig at hun tok fyr hele tiden når hun skulle gi sangogram (hun var visst i ilden, fikk jeg beskjed om første gang). Til slutt endte det dårlig, og ingen slukket henne. Hun døde. Og barnet ble tatt av sosialarbeideren!! Nå må jeg gå tilbake to generasjoner for å få fortsette i samme slektstre! Hva er heir?
Gjest Tekola Skrevet 18. november 2012 #2031 Skrevet 18. november 2012 (endret) Hva er heir? Arving. Hvis du går noen sider tilbake så ble det skrevet en lengre utgreing om hva "The Legacy Challenge" er. Du kan også lese om det her. Vurderer å prøve meg på det i dag, er så lei av alt annet! Endret 18. november 2012 av Tekola
Klinkekula Skrevet 18. november 2012 #2032 Skrevet 18. november 2012 (endret) Okei, takk! :-) *Var visst noe jeg har lasta ned Endret 18. november 2012 av Klinkekula
Gjest Memories Skrevet 18. november 2012 #2033 Skrevet 18. november 2012 Arving. Hvis du går noen sider tilbake så ble det skrevet en lengre utgreing om hva "The Legacy Challenge" er. Du kan også lese om det her. Vurderer å prøve meg på det i dag, er så lei av alt annet! Kommer bare opp at jeg ikke har nok privilegier til å se siden. Men syns å huske å ha lest om legacy ja. Noe om å spille med en sim uten koder, etablere seg med en ikke spillbar sim eller noe slikt?
Aubree Skrevet 18. november 2012 #2034 Skrevet 18. november 2012 Etter jeg innstallerte kjæledyr og generasjonspakken har jeg fått et problem. "Flytt inn" bobla kommer ikke opp lengre. Dvs at jeg kan gifte meg med en og aldri få han i hus Noen andre som opplever dette?
Gjest Memories Skrevet 18. november 2012 #2035 Skrevet 18. november 2012 Etter jeg innstallerte kjæledyr og generasjonspakken har jeg fått et problem. "Flytt inn" bobla kommer ikke opp lengre. Dvs at jeg kan gifte meg med en og aldri få han i hus Noen andre som opplever dette? Skjedde med meg igår også at han ikke flytta inn etter de hadde giftet seg. Har du prøvd å få de til å flytte sammen som "venner"? Altså at du prater, gir komplimenter osv helt til du får opp at simmen syns du er vennlig/sosial, og deretter velger be om å flytt inn? Det fungerte i alle fall hos meg.
Adele Skrevet 18. november 2012 #2036 Skrevet 18. november 2012 Høhø. Jeg som ville ha en rød snømann!! Noen som har fått alt til å virke igjen nå? HVORDAN fikk du til det der?
Adele Skrevet 18. november 2012 #2037 Skrevet 18. november 2012 Kommer bare opp at jeg ikke har nok privilegier til å se siden. Men syns å huske å ha lest om legacy ja. Noe om å spille med en sim uten koder, etablere seg med en ikke spillbar sim eller noe slikt? Det er mange forskjellige varianter for Legacy, men den du skriver om er en av de.
UnderCover Skrevet 18. november 2012 #2038 Skrevet 18. november 2012 HVORDAN fikk du til det der? Når man trykker på snøen får man velge bla. "lag snømann...", og da kan man velge alternativ snømann
Gjest EryMax Skrevet 18. november 2012 #2039 Skrevet 18. november 2012 Etter jeg innstallerte kjæledyr og generasjonspakken har jeg fått et problem. "Flytt inn" bobla kommer ikke opp lengre. Dvs at jeg kan gifte meg med en og aldri få han i hus Noen andre som opplever dette? Hvis du bruker testingcheatsenabled true så kan du jukse med å få han til å flytte inn. Da holder du inne shift tasten å klikker på han å velger legg til i aktiv familie
Adele Skrevet 18. november 2012 #2040 Skrevet 18. november 2012 Når man trykker på snøen får man velge bla. "lag snømann...", og da kan man velge alternativ snømann Haha, det MÅ jeg prøve ut neste gang jeg spiller!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå