Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det, og nå kommer zombiene hver forbanna kveld!! :sinnatagg:

Da har du sikkert satt den fast i fullmåne, du må velge hvilken månesyklus den skal stå i. Tror jeg har satt den fast i halv ne eller ny, slik at den alltid er halvfull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du sikkert satt den fast i fullmåne, du må velge hvilken månesyklus den skal stå i. Tror jeg har satt den fast i halv ne eller ny, slik at den alltid er halvfull.

Tok iallefall på så mye som mulig. Men månelyset endrer seg ikke liksom. Er bare det at zombiene popper opp..

Skrevet

Prøver igjen... Hvordan blir man bortført av romvesner?

• Liker 1
Skrevet

Prøver igjen... Hvordan blir man bortført av romvesner?

Da min kvinnelige sim ble bortført, skjedde det bare helt automatisk da hun var på sommerfestival. Men du må ha Årstider, da!

Skrevet

Tuklet litt med innstillinger, zombiene har sluttet å komme hver kveld, men det regner nå HELE tiden, også eldes ikke simmene mine mer. Og ja, jeg har sjekket at alt er som det skal på innstillinger..

Skrevet

Nå har jeg bare skumlest de siste sidene, men hvis man gjerder inn plantene sine og låser porten for kun husstanden så spiser de i hvert fall ikke opp plantene!

Skrevet

Satt forresten å spilte på Legacy-spillet mitt.

Faren (heir) døde i ung alder pga elektrosjokk (jeg bare måtte prøve igjen etter at han fikk støt, selv om jeg visste utfallet). Moren og sønnen (nye heir) levde videre. Da sønnen ble barn, tok moren opp igjen sanger-karrieren sin. Men hun var tydeligvis så lett antennelig at hun tok fyr hele tiden når hun skulle gi sangogram (hun var visst i ilden, fikk jeg beskjed om første gang). Til slutt endte det dårlig, og ingen slukket henne. Hun døde. Og barnet ble tatt av sosialarbeideren!! :sinnatagg: Nå må jeg gå tilbake to generasjoner for å få fortsette i samme slektstre!

Skrevet

Høhø. Jeg som ville ha en rød snømann!! :jolie:

Noen som har fått alt til å virke igjen nå?

• Liker 2
Gjest Memories
Skrevet

Satt forresten å spilte på Legacy-spillet mitt.

Faren (heir) døde i ung alder pga elektrosjokk (jeg bare måtte prøve igjen etter at han fikk støt, selv om jeg visste utfallet). Moren og sønnen (nye heir) levde videre. Da sønnen ble barn, tok moren opp igjen sanger-karrieren sin. Men hun var tydeligvis så lett antennelig at hun tok fyr hele tiden når hun skulle gi sangogram (hun var visst i ilden, fikk jeg beskjed om første gang). Til slutt endte det dårlig, og ingen slukket henne. Hun døde. Og barnet ble tatt av sosialarbeideren!! :sinnatagg: Nå må jeg gå tilbake to generasjoner for å få fortsette i samme slektstre!

Hva er heir? :P

Skrevet (endret)

Hva er heir? :P

Arving. Hvis du går noen sider tilbake så ble det skrevet en lengre utgreing om hva "The Legacy Challenge" er. Du kan også lese om det her.

Vurderer å prøve meg på det i dag, er så lei av alt annet!

Endret av Tekola
Skrevet (endret)

Okei, takk! :-)

*Var visst noe jeg har lasta ned :P

Endret av Klinkekula
Gjest Memories
Skrevet

Arving. Hvis du går noen sider tilbake så ble det skrevet en lengre utgreing om hva "The Legacy Challenge" er. Du kan også lese om det her.

Vurderer å prøve meg på det i dag, er så lei av alt annet!

Kommer bare opp at jeg ikke har nok privilegier til å se siden. Men syns å huske å ha lest om legacy ja. Noe om å spille med en sim uten koder, etablere seg med en ikke spillbar sim eller noe slikt? :P

Skrevet

Etter jeg innstallerte kjæledyr og generasjonspakken har jeg fått et problem. "Flytt inn" bobla kommer ikke opp lengre. Dvs at jeg kan gifte meg med en og aldri få han i hus :P Noen andre som opplever dette?

Gjest Memories
Skrevet

Etter jeg innstallerte kjæledyr og generasjonspakken har jeg fått et problem. "Flytt inn" bobla kommer ikke opp lengre. Dvs at jeg kan gifte meg med en og aldri få han i hus :P Noen andre som opplever dette?

Skjedde med meg igår også at han ikke flytta inn etter de hadde giftet seg. Har du prøvd å få de til å flytte sammen som "venner"? Altså at du prater, gir komplimenter osv helt til du får opp at simmen syns du er vennlig/sosial, og deretter velger be om å flytt inn? Det fungerte i alle fall hos meg. :)

Skrevet

Høhø. Jeg som ville ha en rød snømann!! :jolie:

Noen som har fått alt til å virke igjen nå?

HVORDAN fikk du til det der? :biggrin:

Skrevet

Kommer bare opp at jeg ikke har nok privilegier til å se siden. Men syns å huske å ha lest om legacy ja. Noe om å spille med en sim uten koder, etablere seg med en ikke spillbar sim eller noe slikt? :P

Det er mange forskjellige varianter for Legacy, men den du skriver om er en av de.

Skrevet

HVORDAN fikk du til det der? :biggrin:

Når man trykker på snøen får man velge bla. "lag snømann...", og da kan man velge alternativ snømann :smilbla:

Skrevet

Hvis du bruker testingcheatsenabled true så kan du jukse med å få han til å flytte inn. Da holder du inne shift tasten å klikker på han å velger legg til i aktiv familie

Skrevet

Når man trykker på snøen får man velge bla. "lag snømann...", og da kan man velge alternativ snømann :smilbla:

Haha, det MÅ jeg prøve ut neste gang jeg spiller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...