Gå til innhold

Hvordan gå frem når han er "kjent"?

Gjest Gjest_Greta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Greta_*
Jeg har vært sammen med en kjendis, og det er faktisk litt vanskelig for dem å skille hvem som er oppriktig interessert og riktige for dem og hvem som er mest opptatt av statusen. Noen nyter kanskje også statusen til det fulle ved å sjekke opp flest mulig, men de fleste vil nok bare ha en god kjæreste som de passer sammen med som alle oss andre.

Han jeg var sammen med skilte fort ut de jentene som virket veldig "fan". Da møttes de liksom ikke på samme nivå, hvis du skjønner. Han sa også at det var sjelden kjendiser ble sammen med fans, de holdt seg til folk som hadde et mer avslappa forhold til hele greia. Dette var btw ikke en lokalhelt, men en internasjonal kjendis (i hvert fall i musikkmiljøet).

Han la merke til at jeg var oppriktig interessert i alt ved han, ikke bare kjendisstatusen. Jeg sa bare "bra konsert", så var vi ferdig med det og snakket om alt annet. Ellers så forløp egentlig ting på normal måte, jeg tenkte aldri over om jeg skulle sende melding eller ei og slike ting. Det går ikke på hvor mye oppmerksomhet du gir, men hva slags på en måte.

Godt å høre du har litt erfaring også :) Hvordan var du mot ham i begynnelsen da? og hvordan kontakt hadde dere? Hva er ditt råd til hvordan jeg skal gå frem da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Godt å høre du har litt erfaring også :) Hvordan var du mot ham i begynnelsen da? og hvordan kontakt hadde dere? Hva er ditt råd til hvordan jeg skal gå frem da? :)

Som sagt så gikk jeg bare frem "som normalt". Dette tilfellet var ganske greit og kanskje litt spesielt da, for den gode kjemien var så merkbar og det var tydelig at interessen var gjensidig. Ingen spilte spill, begge tok MYE kontakt med hverandre. Vi skilte lag kun noen dager etter vi møttes, men vi sendte sms, mailer og ringte daglig og besøkte hverandre hver gang det var anledning. Så jeg har ikke noen triks for å sjekke opp en kjendis sånn generelt, for dette var vel en litt sjelden "love at first sight"-greie hvor begge oppførte seg som nyforelska tullinger fra dag 1.

Jeg tror bare du skal oppføre deg normalt, være deg selv som man sier! Synes ikke du skal tenke over at han er kjendis og faktorere det inn i dine analyser av meldingsutveksling. Hadde du vært like redd for å mase hvis det var en helt vanlig person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Greta_*
Som sagt så gikk jeg bare frem "som normalt". Dette tilfellet var ganske greit og kanskje litt spesielt da, for den gode kjemien var så merkbar og det var tydelig at interessen var gjensidig. Ingen spilte spill, begge tok MYE kontakt med hverandre. Vi skilte lag kun noen dager etter vi møttes, men vi sendte sms, mailer og ringte daglig og besøkte hverandre hver gang det var anledning. Så jeg har ikke noen triks for å sjekke opp en kjendis sånn generelt, for dette var vel en litt sjelden "love at first sight"-greie hvor begge oppførte seg som nyforelska tullinger fra dag 1.

Jeg tror bare du skal oppføre deg normalt, være deg selv som man sier! Synes ikke du skal tenke over at han er kjendis og faktorere det inn i dine analyser av meldingsutveksling. Hadde du vært like redd for å mase hvis det var en helt vanlig person?

Herlig historie! :))

Ja jeg er alltid redd for å mase,ekstra redd nå,kanskje,siden jeg vet at flere maser på ham,og jeg ikke vil havne inn i den gjengen der på en måte..

regner med han tar kontakt med meg igjen hvis han liker meg,eller synes noe om meg? Var jeg som sendte sist,og da blir det vel masete og sende en gang til? Kjendis eller ikke kjendis,mannfolk er kompliserte!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Herlig historie! :))

Ja jeg er alltid redd for å mase,ekstra redd nå,kanskje,siden jeg vet at flere maser på ham,og jeg ikke vil havne inn i den gjengen der på en måte..

regner med han tar kontakt med meg igjen hvis han liker meg,eller synes noe om meg? Var jeg som sendte sist,og da blir det vel masete og sende en gang til? Kjendis eller ikke kjendis,mannfolk er kompliserte!:P

Hehe, sant det.

Er nok ingen formel som kan sies å gjelde for alle uansett!

Eneste er som jeg sier at du møter han på samme nivå, ikke som en fan. I jobben min ser jeg "kjendiser" hele tiden, så jeg får ikke stjerner i øynene lengre når jeg møter dem. Mange som får det, selv de som egentlig blåser i kjendiser og vet godt at det er helt vanlige mennesker! Tror egentlig det er den eneste "regelen", ellers må du nok finne ut av resten selv.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hehe, sant det.

Er nok ingen formel som kan sies å gjelde for alle uansett!

Eneste er som jeg sier at du møter han på samme nivå, ikke som en fan. I jobben min ser jeg "kjendiser" hele tiden, så jeg får ikke stjerner i øynene lengre når jeg møter dem. Mange som får det, selv de som egentlig blåser i kjendiser og vet godt at det er helt vanlige mennesker! Tror egentlig det er den eneste "regelen", ellers må du nok finne ut av resten selv.. Lykke til!

Man får jo stjerner i øynene når man møter en gutt man er interessert i da. Det er jo uavhengig om han er kjendis eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Man får jo stjerner i øynene når man møter en gutt man er interessert i da. Det er jo uavhengig om han er kjendis eller ikke.

Haha, godt poeng!

Det skal jammen ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Haha, godt poeng!

Det skal jammen ikke være lett.

Du får være passiv - men innbydende og alltid vennlig og imøtekommende ! La han ta kontakt fra nå av .Gjør han ikke det .Må du innse han ikke er så intrisert i deg ! Er han passiv mot deg - er han ikke intrisert .Når en mann virkelig vil ha noe - så står han på som fan ..for å få henne ....DET ville du i såfall merke godt !

Du er nok kanskje 1 av 10 damer han liker . Han vet han har sjangs på de han ønsker .Er du innpåsliten blir du et ork for han .Han vil sky deg og styre unna ...

Så vent og se om han tar inisiativ eller mer kontakt . Ikke push på noe mer ...ikke ha så hastverk ! Han er ikke den siste mannen på kloden ...la han ikke tro det ...

Han er sikkert inbildsk nok fra før ...og leter etter en med samme uoppnåelige status som han selv i ( popularitet og selvsikkerhet ) som han kan falle for . De som man får for lett - smaker ikke like godt ! he he hilsen ww

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan går det ? Hørt noe mer fra han ?

Ble litt nyssgjerrig på hvilken by du bor i .

Er nemmelig gift med en idrettskjendis selv og du skriver at han er idrettskjedis så ser liksom for meg at det kan være en av lagkameratene til mannen min he he .

Lykke til iallefall .

Er ikke lett å falle for en som er kjent. Jeg forstår deg veldig godt.

Men , de er helt vanlige folk de også selv om de får mye oppmerksomhet ute . spes fra det motsatte kjønn.

Vannskelig å skille mellom hvem som er oppriktig interessert i han som person eller som bare vil henge rundt han for statusen sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Greta_*
Hvordan går det ? Hørt noe mer fra han ?

Ble litt nyssgjerrig på hvilken by du bor i .

Er nemmelig gift med en idrettskjendis selv og du skriver at han er idrettskjedis så ser liksom for meg at det kan være en av lagkameratene til mannen min he he .

Lykke til iallefall .

Er ikke lett å falle for en som er kjent. Jeg forstår deg veldig godt.

Men , de er helt vanlige folk de også selv om de får mye oppmerksomhet ute . spes fra det motsatte kjønn.

Vannskelig å skille mellom hvem som er oppriktig interessert i han som person eller som bare vil henge rundt han for statusen sin skyld.

Hei :)

Jeg har snakket litt med ham, men kun fordi vi var inne på samme spillet på nettet,og vi var på samme "rommet". var jeg som snakket til ham først,og han svarte liksom bare på det jeg spurte om :/

Jeg bor i Molde :) Hvor er du fra da? :)

Ja jeg skjønner det er vanskelig,det er også vanskelig for meg å vite om han vil jeg skal snakke om laget hans, det han gjør osv, eller om han vil snakke om andre ting. vil liksom ikke grave for mye i livet hans, men vil heller ikke bare snakke jobb.. hvordan gikk du frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_greta_*

var med han idag på et utested,men med en gang jeg kom gikk han bort,og virket egentlig ganske nervøs.han virker ikke som den nervøse typen sånn egentlig,så jeg stusset litt..han ville ikke danse med meg,men danset med 3 andre jenter på likt etterpå,ikke noe sånn flørtete,men bare for gøy. det var 4 menn som prøvde seg på meg,3 stk som han såg prøvde seg.. etterpå snakket jeg med han ,og han sa han hadde hatt det sånn passe gøy. jeg er utrolig på tryyyynet etter ham,og vet ikke hva jeg skal gjøre.. det verker i magen når jeg ser ham,og sånn da han virket tmot meg virket det som han brydde seg...man kan da ikke plutselig snu så fort??

han er tydeligvs ikke interessert,men hvordan skal jeg vise jeg er rett når han så vidt snkker til meg?://

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
var med han idag på et utested,men med en gang jeg kom gikk han bort,og virket egentlig ganske nervøs.han virker ikke som den nervøse typen sånn egentlig,så jeg stusset litt..han ville ikke danse med meg,men danset med 3 andre jenter på likt etterpå,ikke noe sånn flørtete,men bare for gøy. det var 4 menn som prøvde seg på meg,3 stk som han såg prøvde seg.. etterpå snakket jeg med han ,og han sa han hadde hatt det sånn passe gøy. jeg er utrolig på tryyyynet etter ham,og vet ikke hva jeg skal gjøre.. det verker i magen når jeg ser ham,og sånn da han virket tmot meg virket det som han brydde seg...man kan da ikke plutselig snu så fort??

han er tydeligvs ikke interessert,men hvordan skal jeg vise jeg er rett når han så vidt snkker til meg?://

Gutter snur så fort dessverre. Det beste du kan gjøre når du har fått bekreftet at han ikke er interessert er å prøve å finne en ny gutt. Dumt å bruke masse tid på en som ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Greta_*

du har nok rett.. typisk oss jenter å bruke masse tid på dem som ikke er interessert.. skulle bare ønske hva jeg gjorde galt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
du har nok rett.. typisk oss jenter å bruke masse tid på dem som ikke er interessert.. skulle bare ønske hva jeg gjorde galt:(

Du har nok ikke gjort noe galt, han er bare ikke den rette for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Greta_*

Tror nok jeg har mast for mye,vært for frempå.. nå svarer han ikke engang.. skulle ønske jeg ikke hadde pushet .. kanskje vi treffes igjen en gang, da får jeg heller være litt kald mot han.. eller er det sånn at når en gutt trekker seg bort så er han borte for alltid?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror at du ikke må tenke så mye på han når du ikke ser han, men heller konsentrere deg om andre ting. Det virker som du blir veldig usikker på deg selv når du tenker så mye på hva han eventuelt tenker eller føler. Og det fører jo ikke noe godt med seg. Du kan jo ikke vite helt sikkert om han er interessert eller ikke. Han vet det kanskje ikke selv en gang. Kanskje har han noe annet på gang for tiden. Eller kanskje han har andre ting som opptar tankene hans. Kanskje er han veldig sjenert og usikker overfor noen som han liker. Alt kan være mulig. Tror du bare på satse på å ha det best mulig med deg selv. Da vil ha en avslappet utstråling når du møter han, og det blir mindre anspent stemning. Da vil det skje, det som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Greta_*
Tror at du ikke må tenke så mye på han når du ikke ser han, men heller konsentrere deg om andre ting. Det virker som du blir veldig usikker på deg selv når du tenker så mye på hva han eventuelt tenker eller føler. Og det fører jo ikke noe godt med seg. Du kan jo ikke vite helt sikkert om han er interessert eller ikke. Han vet det kanskje ikke selv en gang. Kanskje har han noe annet på gang for tiden. Eller kanskje han har andre ting som opptar tankene hans. Kanskje er han veldig sjenert og usikker overfor noen som han liker. Alt kan være mulig. Tror du bare på satse på å ha det best mulig med deg selv. Da vil ha en avslappet utstråling når du møter han, og det blir mindre anspent stemning. Da vil det skje, det som skal skje.

for et herlig svar! takk skal du ha:) det er dette jeg prøver å si til meg selv også, er ikke alltid like lett bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...