Gå til innhold

Hvordan gå frem når han er "kjent"?

Gjest Gjest_Greta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Greta_*

Møtte en herlig fyr på butikken, da han var med noen jeg hilser på når jeg treffer dem. merket at han såg lenge på meg, og da jeg kom hjem hadde han lagt meg til facebook. Han er utrolig pen å se på,og jeg tok det selvfølgelig som et komplimang. Han har sikkert fått navnet av de han var med. Snakket ikke med han før en uke etterpå,da vi møttes på byen. Vi hadde dårlig tid,så det var bare hilsing,og at han spurte hvordan det gikk med meg, før han måtte stikke igjen.

Treffer på han en gang i blandt,og da hilser vi. Snakker også med han masse på facebook. Traff han på byen for en uke siden,og da var jeg med han,snakket med han og hadde det kjempegøy.

Problemet er bare det at han er "kjendis" i byen min. alle vet hvem han er, han er idretts-stjerne, og det virker som det går litt tid hodet på ham. Han svarer meg på face,men ikke like mye som før, og jeg føler meg utrolig dum når jeg skriver til ham og han ikke svarer hvis jeg ikke spør om noe. Før spurte han tilbake,men nå svarer han bare på det jeg spør om.

Han var som sagt utrolig hyggelig og være med,og han er utrolig pen, og jeg tror han vet at damene i byen min sikler etter ham.. Jeg vil liksom ikke være en masete "fan", og jeg lurer på hvordan jeg egentlig skal gå frem? skal jeg la være å skrive til ham,og se om han skriver til meg? Han virket interessert i meg, men nå når han får så utrolig mye oppmerksomhet blir det vanskeligere og vanskeligere..

Aner bare ikke hvordan jeg skal gjøre dette,kjenner det kribler i magen, og det er pga personligheten hans,ikke fordi han er kjent.. Er redd han blir irritert hvis jeg maser for mye, men jeg vil jo ha kontakt med ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Synes han burde få ut fingeren og be deg på en date. Ikke ta kontakt nå. Vent til han tar kontakt, og ta deg litt god tid med å svare. Han bør ikke være altfor sikker på hvor han har deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Greta_*
Synes han burde få ut fingeren og be deg på en date. Ikke ta kontakt nå. Vent til han tar kontakt, og ta deg litt god tid med å svare. Han bør ikke være altfor sikker på hvor han har deg.

Ja det kan sikkert være lurt å ikke være for ivrig, er bare redd han skal miste interessen.. hvis han har noen interesse for meg da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ut fra det du skriver så ser det jo ut som han har begynt å miste interessen allerede... kanskje han var veldig interessert, trodde at du skulle kaste det over han, men det gjorde du ikke, så nå har han kanskje noe annet på gang, og derfor han ikke gjør annet enn å svare på spørsmålene dine lenger?

Så hadde jeg vært deg hadde jeg spurt direkte om en date, så får du svar på om han er interessert eller ikke :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter ham gjerne med på en kopp kaffe el. Men ikke ha sex eller rot med ham.

Tipper han blir nedrent aav fans som lar ham gå hele veien. Da blir du ikke spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert paa den typen tankegang. Hvorfor skal man late som man ikke er interessert naar man egentlig er det? Hvorfor skal man spille saa mange spill? Hva om han blir usikker av at han ikke vet hvor han har henne, og det dermed aldri skjer noe? Hva om han er sjenert i slike situasjoner og ikke kommer til aa gjoere noe uten de riktige signalene? Hva er galt med at han vet hvor han har henne?

Det gaar faktisk an aa vise interesse paa en voksen, normal maate uten aa frestaa som en psycho fan. Aa vise at du liker noen er ikke ensbetydende med aa sende 100 meldinger i doegnet og aa true med selvmord om du ikke faar en date med ham. Det trenger heller ikke bety at du vil kaste deg rundt halsen hans ved foerste mulighet. Det gaar an aa vise at man liker noen, og samtidig ha litt maatehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Greta_*
ut fra det du skriver så ser det jo ut som han har begynt å miste interessen allerede... kanskje han var veldig interessert, trodde at du skulle kaste det over han, men det gjorde du ikke, så nå har han kanskje noe annet på gang, og derfor han ikke gjør annet enn å svare på spørsmålene dine lenger?

Så hadde jeg vært deg hadde jeg spurt direkte om en date, så får du svar på om han er interessert eller ikke :) lykke til!

ouch,kjente den sved litt:p Har vist interesse , har alltid svart han,og jeg hilser på ham når jeg treffer han. kanskje jeg har vært for interessert, og at han derfor ikke synes jeg er spennende..

Jeg tør ikke spørre om date fordi jeg ikke vil trenge meg på ham, siden det allerede virker som han ikke er så gira på meg . Kommer bare til å føle meg som en fjortiss-fan da, og kommer til å bli utrolig flaut å treffe på ham etterpå,om han sier nei..

Takk for gode svar fra alle forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg blir irritert paa den typen tankegang. Hvorfor skal man late som man ikke er interessert naar man egentlig er det? Hvorfor skal man spille saa mange spill? Hva om han blir usikker av at han ikke vet hvor han har henne, og det dermed aldri skjer noe? Hva om han er sjenert i slike situasjoner og ikke kommer til aa gjoere noe uten de riktige signalene? Hva er galt med at han vet hvor han har henne?

I dette tilfellet virker det som han viser henne sporadisk interesse. Som ts sier er han populær blant damene i byen. Kanskje er ts en av fem damer som han er veldig betatt av. Kanskje er det derfor han ikke viser så stor individuell interesse for henne hele tiden? Da synes jeg trådstarter bør vise at hun er litt eksklusiv ved at hun forventer mer personlig interesse, for eksempel invitasjon til date. Derfor bør hun vente.

Men helt greit om du synes hun skal løpe etter han i likhet med de andre jentene. Tror bare ikke at hun skiller seg noe særlig ut eller oppnår så mye langsiktig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trude_*
I dette tilfellet virker det som han viser henne sporadisk interesse. Som ts sier er han populær blant damene i byen. Kanskje er ts en av fem damer som han er veldig betatt av. Kanskje er det derfor han ikke viser så stor individuell interesse for henne hele tiden? Da synes jeg trådstarter bør vise at hun er litt eksklusiv ved at hun forventer mer personlig interesse, for eksempel invitasjon til date. Derfor bør hun vente.

Men helt greit om du synes hun skal løpe etter han i likhet med de andre jentene. Tror bare ikke at hun skiller seg noe særlig ut eller oppnår så mye langsiktig med det.

takk for godt svar :) så du mener jeg bør vente å se? og hvis det ikke skjer noe er han kanskje ikke verdt det ,eller? vil jo han skal like meg,ikke se på meg som en fan.. synes bare det var merkelig at han tok kontakt med meg hvis det liksom ikke var noen grunn. kanskje han synes jeg var pen, men at jeg har ødelagt for meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Be han ut og vis at du har litt selvtilit og sjarmer han! før noen av de andre gjør det ;) Har han flust av damer så gidder han vel ikke å jobbe så hardt for noe før han vet at det er verdt det, og hvordan kan han vite det? Har der snakket så mye at han vet hvordan du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Greta_*
Be han ut og vis at du har litt selvtilit og sjarmer han! før noen av de andre gjør det ;) Har han flust av damer så gidder han vel ikke å jobbe så hardt for noe før han vet at det er verdt det, og hvordan kan han vite det? Har der snakket så mye at han vet hvordan du er?

Det er sant.. selvtilitten er ikke på topp,eg ganske sjenert av meg.. Men han må jo ha sett noe ved meg siden han faktisk tok kontakt med meg. Prøver å bli kjent med han,men er ikke så lett når han ikke svarer så mye lenger:/ og jo mindre han svarer,jo mer deppa blir jeg og har bare lyst til å drite i hele greia for å ikke bli såret. Best å gi seg før det er for sent liksom. han svarer jo,og vi snakker sammen, men jeg føler jeg maser akkurat nå,og det vil jeg ikke. Skulle ønske han bare kunne fått fingen ut og bedt meg med på kino eller noe!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er sant.. selvtilitten er ikke på topp,eg ganske sjenert av meg.. Men han må jo ha sett noe ved meg siden han faktisk tok kontakt med meg. Prøver å bli kjent med han,men er ikke så lett når han ikke svarer så mye lenger:/ og jo mindre han svarer,jo mer deppa blir jeg og har bare lyst til å drite i hele greia for å ikke bli såret. Best å gi seg før det er for sent liksom. han svarer jo,og vi snakker sammen, men jeg føler jeg maser akkurat nå,og det vil jeg ikke. Skulle ønske han bare kunne fått fingen ut og bedt meg med på kino eller noe!:P

Ikke stress med dette. Det er bare å vente til han tar kontakt. Jeg synes at hvis han ikke tar kontakt og ber deg ut, så er det ikke verdt det. Fokuser heller på andre ting og vær åpen for å møte andre også. Det som skjer, det sker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

få ut fingeren selv da vel ;) så blir du ferdig med det! og er han så ettertraktet som du skal ha det til, så kan du om du får et nei trøste deg med at du helt sikkert ikke er den eneste ;) ... ikke ta det så seriøst, inviter han til noe litt på sparket, så om han ikke har tid den kvelden så vil han i allefall vite at du har "baller" nok til å spørre, så stresser du ikke noe mer med det, da er ballen over på hans side!

Men kanskje han sier JA!!! og det blir loooooooooooove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er litt overrasket over at så mange mener hun bør be han ut. Trodde det var "common knowledge" at man ikke løper etter kjendiser. Nei, bevar stoltheten din, mener nå jeg. Viser han ikke oppriktig interesse ved å spørre deg spørsmål tilbake, eller be deg ut på date, så fortjener han ikke deg. Få opp selvtilliten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

så om man er litt kjendis i en by så liker man ikke å bli bedt på date???

den var helt ny for meg... men så er jeg ikke noen lokal kjendis heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Greta_*

Dette var forvirrende! kommer til å angre hvis jeg ikke tar sjangsen,men angrer helt sikkert hvis jeg spør,og han sier nei også.. hadde vært utrolig mye lettere om han ikke var kjent, og om ikke alle i byen snakker til ham på gata. Det gir ham sikkert utrolig god selvtilitt,og kanskje han føler seg for god..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er litt overrasket over at så mange mener hun bør be han ut. Trodde det var "common knowledge" at man ikke løper etter kjendiser. Nei, bevar stoltheten din, mener nå jeg. Viser han ikke oppriktig interesse ved å spørre deg spørsmål tilbake, eller be deg ut på date, så fortjener han ikke deg. Få opp selvtilliten. ;)

Er det å "bevare stoltheten" å ikke be ut en fyr man liker?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo nettopp poenget mitt da, at det går an å vise oppriktig interesse for en fyr uten at det blir oppfattet som å "løpe etter". Dette er den virkelig verden og ikke Ungkaren - det er faktisk ikke en konkurranse, men handler om å finne et menneske man har god kjemi med. Det gjør man ved å vise interesse for personen (altså ikke "kjendisen") og å bli bedre kjent ved å finne på ting sammen.

Hvordan kan du forresten være så sikker på at han tolker det dithen at hun forventer mer personlig interesse? Om hun ikke viser interesse tror han nok at hun ikke er interessert. Menn er faktisk ikke tankelesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har vært sammen med en kjendis, og det er faktisk litt vanskelig for dem å skille hvem som er oppriktig interessert og riktige for dem og hvem som er mest opptatt av statusen. Noen nyter kanskje også statusen til det fulle ved å sjekke opp flest mulig, men de fleste vil nok bare ha en god kjæreste som de passer sammen med som alle oss andre.

Han jeg var sammen med skilte fort ut de jentene som virket veldig "fan". Da møttes de liksom ikke på samme nivå, hvis du skjønner. Han sa også at det var sjelden kjendiser ble sammen med fans, de holdt seg til folk som hadde et mer avslappa forhold til hele greia. Dette var btw ikke en lokalhelt, men en internasjonal kjendis (i hvert fall i musikkmiljøet).

Han la merke til at jeg var oppriktig interessert i alt ved han, ikke bare kjendisstatusen. Jeg sa bare "bra konsert", så var vi ferdig med det og snakket om alt annet. Ellers så forløp egentlig ting på normal måte, jeg tenkte aldri over om jeg skulle sende melding eller ei og slike ting. Det går ikke på hvor mye oppmerksomhet du gir, men hva slags på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...