anett2 Skrevet 27. juli 2003 #21 Del Skrevet 27. juli 2003 Barneoppdragelse er faktisk ikke en selvfølge! Ikke blandt hverken innvandrer barn eller norske barn. Høres ut som denne jenta vet hvordan hun SKAL oppføre seg,men velger noe annet. Har et par slike unger i nabolaget her,de er fra en skikkelig familie,men det er bare frekke og ufine - rett og slett. De velger å ta ære og tjene på at andre lider. Mulig hun har opplevd krigstraume, mulig hun ikke vet hvordan hun skal oppføre seg, ikke alle foreldre har oppdragelse, eller mulig hun bare er et ufint barn Synes du skal ha ros for at du er tålmodig med henne og for at du virkelig prøver, ikke bare er som andre mødre å unngår både ungen og problemet. Hva ville jeg selv gjort? Tja si det. Men jeg ville faktisk satt pris på om andre foreldre fortalte meg hvis mine barn oppførte seg ufint, man kan ikke få med alt til enhver tid. Ingen liker å få negativ oppmerksomhet/snakk,men da har man mulighet å gjøre noe med det. Så om det hadde vært familien mohamed eller hansen, jeg ville lyttet og handlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå