Gå til innhold

Noen somn husker pogs?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Gud, nå følte jeg meg gammel her.........alle hadde pogs selv, mens jeg husker at ungene mine hadde sånne. Masse sånne, med slammere og rør.

Og de hadde dracoheads og gogos også, som noen nevnte lenger opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Ja det husker jeg. Husker ikke at det het pogs, men kjente de igjen på wikipedia.

Det var vilt populært - og du ble sett på som helt utenfor hvis du ikke hadde det husker jeg. Jeg både samlet og spilte - men var ikke blant de mest ivrige. Husker jeg adde noen briller som ar for fine til at jeg ville risikere å tape de :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Pogs og en slammert av "kjæresten" i 6.klasse..og når han slo opp etter en uke ville han ha de tilbake, for det var ting han ga til de han var sammen med..

Pogs=dårlige minner! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det veldig godt, vi kalte det Pog! Vi spilte det hvert eneste friminutt på barneskolen! Byttet både pog og slammere! Samlet på forskjellige typer. Var noen det var bilde av bl.a gorillaer og slik, som het Kongo Pog. De hadde vel tall også så vi kunne samle alle i en serie, det gjaldt også for andre Pog også :) Morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi både samlet og spilte, men spilte alltid bare slik at man ikke kunne tape pogsene sine. Det ble bare for moro skyld. Vi byttet også en del husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...