Gå til innhold

vil...vil ikke...

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Når jeg ikke dater noen, har jeg sååå lyst på kjæreste! men med en gang jeg begynner å date, vil jeg ikke gi slipp på singellivet! Jeg vil alltid ha det jeg ikke kan få! Gjelder gutter også. Når jeg kan få de, er de ikke så interresante for meg, men med en gang jeg har skjøvet dem langt nok fra meg, og de gir opp vil jeg ha de!! Er dere også sånn??? Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kavring

De fleste av oss har det vel litt sånn. Har man krøller ønsker man seg rett hår, og har man rett hår vil man ha krøller. Men når det kommer til mannfolk, så kan jeg ikke helt identifisere meg med det du skriver.

Tror du bare må infinne deg med at du ikke kan få i både pose og sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når jeg kan få de, er de ikke så interresante for meg, men med en gang jeg har skjøvet dem langt nok fra meg, og de gir opp vil jeg ha de!!

Høres ganske umodent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Høres ganske umodent ut.

Enig.

Jeg var litt sånn før, og nei det er ikke så enkelt å styre. Men å miste interessen når man får noen for så å ville ha dem når de er borte viser jo at man ikke er så veldig bevisst på hva man vil ha. Jeg kan også miste interessen når gutter kommer for nær, men da er det fordi jeg ser at vi ikke passer så godt sammen. Og jeg vil ikke ha dem igjen når de gir opp - da er jeg bare glad for å bli kvitt dem, for jeg vet jeg tok et riktig valg. Og da er jeg heller ikke avhengig av at de skal ha lyst på meg, jeg er totalt likegyldig til det. Virker som du er mer glad i jakten enn fyren.

Kjenner meg dog igjen i at man savner litt en kjæreste når man er singel, og at man savner singellivet litt når man har kjæreste! Begge deler har liksom sine pluss- og minussider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jette_*

jeg er akkurat som deg ts.. er ganske irriterende ja, for jeg vil jo ikke være så vinglete.. men hva skal vi gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Skjønner hva du mener. Når man dater noen er det topp å være singel, og man får masse oppmerksomhet selv om man ikke føler at den man dater er den rette. Når man ikke har noe å date blir man ensom og savner kjæreste. Jeg tror man bare må vente og se, så kanskje man en gang møter den som får jeg til å glemme at det finnes andre gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissBella

Ja, jeg kjenner meg igjen der. Du er nok ikke den eneste som har det sånn. Jeg klarer heller aldri å bestemme meg for om jeg vil ha kjæreste eller ikke. Akkurat nå tenker jeg bare at om jeg møter noen nå, så er det bare hyggelig. Jeg synes det er best å møte noen når man minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke dater noen, har jeg sååå lyst på kjæreste! men med en gang jeg begynner å date, vil jeg ikke gi slipp på singellivet! Jeg vil alltid ha det jeg ikke kan få! Gjelder gutter også. Når jeg kan få de, er de ikke så interresante for meg, men med en gang jeg har skjøvet dem langt nok fra meg, og de gir opp vil jeg ha de!! Er dere også sånn??? Utrolig irriterende!

Nei, jeg er ikke sånn. Hvis jeg er skikkelig forelsket så vil jeg, om det bare er hedonisme så vil jeg ikke bli kjæreste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner også hva du mener. Jeg har hatt det sånn siden jeg ble singel. Fordi jeg har vært på et par dater her og der men ikke hatt lyst på kjæreste, selvom muligheten har vært der. Da har jeg nok ikke vært klar for noen kjæreste. Det er min mening. Nå har jeg lyst på kjæreste og jeg har faktisk møtt noen og. Så får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er sånn selv, men i bunn og grunn, handler det vel bare om å finne en som er riktig for seg.. At man er interessert i å finne noen, men at de man har funnet, ikke har vært riktige; og at man da vil være fri til å kunne jakte videre, så man kan finne den man leter etter og er komfortabel med å slå seg til ro med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

de gangene jeg har hatt lange forhold har slike tanker vært blåst avgårde, har vært for opptatt med å kysse;).........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gangene jeg har hatt lange forhold har slike tanker vært blåst avgårde, har vært for opptatt med å kysse;).........

I et langt forhold? Da lurer jeg på hva du ser på som langt?

Man sitter vel ikke å kysser 24/7 etter noen måneder sammen? Føler iallefall at da burde det begynne å bestå av litt mer.. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I et langt forhold? Da lurer jeg på hva du ser på som langt?

Man sitter vel ikke å kysser 24/7 etter noen måneder sammen? Føler iallefall at da burde det begynne å bestå av litt mer.. :haar:

Mitt lengste varte i 5 år. Cluet mitt var at hvis man treffer en man VIRKELIG liker så er slike tanker som h.i beskriver long gone.

Og joda, kan fint kysse 24/ 7 selv etter 4 år:):) består av mer ja, men kyssingen skal aldri vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...Heldigvis ikke sånn nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og joda, kan fint kysse 24/ 7 selv etter 4 år:):) består av mer ja, men kyssingen skal aldri vekk.

Er enig i at kyssingen aldri skal vekk! En super viktig del av et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...