Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1 Del Skrevet 18. mai 2009 Har funnet ut at jeg vil bruke skattepengene på en ny klokke, har aldri hatt noen ordentlig klokke og har veldig lyst på en. Men er ikke oppdatert på det området i det hele tatt. Vil ha ett "ordentlig" merke som har god kvalitet og ikke ett moteur... Men hva er inn på klokkefronten nå, og hvilke merker bør jeg kjøpe/styre unna?? Har i utgangspunktet tenkt å bruke rundt 5.000 men kan bruke opp til 10.000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #2 Del Skrevet 18. mai 2009 Du kan jo se om du får noen tips i denne artikkelen... Her Eller så ville jeg ialefall valgt ett anerkjent. sveitsisk klokkemerket.. Som Certina, Tissot, Tag, Omega osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Del Skrevet 20. mai 2009 bare tull å bruke mange penger på klokke. har kjøpt en superfin en fra mango... bjørklund har godt utvalg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mine_* Skrevet 1. juni 2009 #4 Del Skrevet 1. juni 2009 jeg synes slike som disse er fine: http://www.chanti.dk/pictSmall/32492540-3.jpg http://www.gullsmedrydeng.no/images/Esprit...100202003.jpg__[150px].jpg www.gullsmedrydeng.no/Esprit_klokker_263.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #5 Del Skrevet 1. juni 2009 ja, de fra mango, inex osv er jo kjempefine når du har brukt dem ett års tid... riper i glasset, eiring på baklokk osv... særlig artig når du ikke får bestilt maken rem fordi kolleksjonene kommer på løpende bånd og reservedeler forsvinner i løpet av kort tid. nei, gå for noe ordentlig! omega, baume et mercier, longines, tissot og certina er gode alternativer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linex Skrevet 10. juni 2009 #6 Del Skrevet 10. juni 2009 ja, de fra mango, inex osv er jo kjempefine når du har brukt dem ett års tid... riper i glasset, eiring på baklokk osv... særlig artig når du ikke får bestilt maken rem fordi kolleksjonene kommer på løpende bånd og reservedeler forsvinner i løpet av kort tid. nei, gå for noe ordentlig! omega, baume et mercier, longines, tissot og certina er gode alternativer! Hvis du kjøper moteklokk er skifter nok moten før klokken blir stygg. Merkevarer tar seg veldig godt betalt for å ha/bruke riktig merke. Og de er helt klart ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #7 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis du kjøper moteklokk er skifter nok moten før klokken blir stygg. Merkevarer tar seg veldig godt betalt for å ha/bruke riktig merke. Og de er helt klart ikke bedre Jeg fikk en merkeklokke til 17 års dagen min. Den kostet 4400 kr, så var ikke noe sånn ekstremt dyr. Jeg har den på meg hele tiden tar den aldri av, under trening, har dykket med den, badet i saltvann, klorvann. skrapet den borti fjell og stein, men klokka er akkurat like fin som ny. Har hatt den i 8 år og brukt den hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. juni 2009 #8 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå fikk jeg også lyst på ny klokke......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå