Gå til innhold

Er du singel, samboer eller gift?

Gjest anonym

Er du singel, samboer eller gift?  

1. 1. Er du singel, samboer eller gift?

• Singel
      16
    • Samboer
      44
    • Gift
      37
    • Kjærest men bor ikke sammen
      12

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden kjæreste. Men kunne egentlig tenkt meg å være singel. Det er så mye styr å være to... men også masse kos som jeg egentlig ikke vil være for uten... :roll:

For et år siden var jeg samboer med ham jeg har barn med. Vi hadde vært sammen og samboere i nesten 5 år. Jeg flyttet ut i oktober i fjor, snart et år siden, og jeg stortrives alene!!! selv om jeg også er alene om ansvaret for våre barn.

For øyeblikket kunne jeg ikke tenkt meg å bli samboer med kjæresten min, jeg er nok ikke klar for det enda. Men om det går slik som nå framover, så ser jeg ikke bort fra at vi blir det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skilt, og trives VELDIG godt som singel :ler:

Jeg og :enig_animasjon: Kan til og med skilte med å være lykkelig skilt, og angrer verken på at jeg giftet meg med han eller at jeg gikk. Har vært single i 2 år nå uten å ha noen kjæreste, kun et litt uforpliktende hobbyprosjekt med en ung og spretten en. :sjarmor:

Jeg trives i mitt eget selskap og føler meg veldig sjelden ensom. Det eneste må være når noe fryktelig trist skjer og en er så sliten og redd at en ikke engang har krefter til å la venner vite at nå trenger en noen der. Men da tenker jeg på alternativet, å være gift med en mann som likevel ikke var der for meg når jeg trengte han, og da får jeg nok en gang bekreftet at jeg gjorde det rette. Det er uendelig mye vondere å være ensom sammen med noen enn alene.

Etter to år som single har jeg moderert meg fra å være 130% forpliktelsesvegrende til å bare være j... ambivalent i forhold til det å evt få meg kjæreste. Så hvis det kommer noe veldig interessant og slår seg ned på fanget mitt med en god single malt, så kanskje... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift på 7 året og trives godt med det.

Vi har vært sammen i 8 år.

Og tror vi kommer til og holde sammen livet ut.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skilt, og trives VELDIG godt som singel :ler:

Enig med Dorian jeg .. selv om det innimellom sikkert hadde vært deilig å ha en som ventet på deg hjemme - og ikke minst kunne brukes til en del "tunge" jobber :sjarmor:

(og mindre tunge - som å tømme musefeller... som er noe av det absolutt ekleste jeg vet. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har vært samboer i 3 år, og er helt syyyyyk etter å gifte meg med min utkårede. Vil at alt skal gå riktig for seg, og ønsker meg barn før jeg er 30 - så jeg begynner å få dårlig tid :cry:

Syns dere 3 år sammen er lang tid sammen uten et frieri? Det syns jeg, litt. Men han har ei datter fra et tidligere forhold, så kanskje er han ekstra forsiktig!? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Tre år som kjærester uten frieri er ikke lenge. Tre år som samboere uten frieri.. vel, det spørs vel hvor fort man flyttet sammen.

Forøvrig var min samboer ca 10 år da hans foreldre sluttet å være samboere (altså når de giftet seg med hverandre) så 3 år kan neppe anses som lenge i den sammenheng...

Men, er det noe i veien for at DU kan fri da? Skuddår neste år, er det ikke så? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...