Gå til innhold

Er du singel, samboer eller gift?

Gjest anonym

Er du singel, samboer eller gift?  

1. 1. Er du singel, samboer eller gift?

• Singel
      16
    • Samboer
      44
    • Gift
      37
    • Kjærest men bor ikke sammen
      12

Anbefalte innlegg

Har sett kjærligheten, ja. Han sitter og spiller playstation akkurat nå...

Jeg er altså gift med kjæresten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde
Unnskyld min uvitenhet' date=' men hva er særbo?[/quote']

Sambo = 2 mennesker som er kjærester og som bor sammen i felles "hule"

Særbo = 2 mennekser som er kjærester og som bor sammen i hver sin "hule" - men overnatter hos hverandre ettersom det passer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ok å være singel' date=' selv om ensomheten er skummel. Man lærer imidlertid mye, og man kan ikke gjemme ting bak et forhold, men har kun seg selv og sitt... Dvs at man ser ting tydelig...[/quote']

Som jeg skulle ha skrevet det selv!

Har levd et ganske turbulent liv på samlivsfronten og har to samboerskap og et ekteskap bak meg. Traff Leonard på et julebord i '96 og ingen ville trodd at det noengang skulle bli oss ref. "Eastside Boys" og "Westside Girls". Jeg var i tillegg nygift :oops: (Vi forsto heldivis tidlig at dette var viktig, så det foregikk i "ordnede former" - Ingen fysisk utroskap). Jeg flyttet fra min daværende og bodde mer eller mindre alene i ett og et halvt år før vi flyttet sammen.

Ellers bodde jeg, stort sett (Kort samboerskap innimellom...) alene fra jeg var 21 til jeg var 25, og det var tre morsomme og lærerike år. (Etter et samboerskap som varte fra jeg var 18 til jeg fylte 21. ). "Bodde" nærmest på "Kristiania" da Mette-Marit skulle ha vært mest aktiv der, men kan ikke huske henne... Kankskje like bra HKH Haakon ikke falt for meg... Sommeren da jeg fylte 27 flyttet jeg altså sammen med Leonard (Som da var 22 *huff*)

Veldig glad for at jeg har bodd en del alene nå! Det lærte meg mye. Leonard, som er altså er fem år yngre enn meg, sier at det er en erfaring han kunne tenkt seg, d.v.s. egen leilighet, egen inntekt og bare seg selv å tenke på.

Ble litt rotete, men det er vel faktisk det det har vært... (Til modern's store fortvilelse...) Veeeldig glad for at jeg ikke "fant lykken" da jeg var 17!

Og til de som fremdeles måtte være i tvil: Jeg giftet meg med Leonard i fjor og han er min utvilsomt min store kjærligehet!

(Håper han leser dette og at han slutter å sende ufine e-mailer til Minnie) :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer for øyeblikket, skal gifte meg om et år. Og trives utrolig godt med den ordningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg er samboer og har vært det i snart 3 år.

Jeg har ingen andre samboerskap bak meg, mens min samboer har et ekteskap bak seg.

Jeg er veldig lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer for tredje gang... Før det bodde jeg alene med datteren min i nesten sju år.

Syns det var godt og greit å være singel også, men det er faen så mye mer stabilt å være to! Stabile inntekter, ikke så mye følelsesmessig stress, faste rammer på alt egentlig :)

Pønsker på å gifte meg på papiret for å få orden på arv, testamente, felleseie osv osv... Har egentlig ikke lyst til å gifte meg, men... Det er greit å ha papirene i orden.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg og samboeren har bodd sammen i litt over 3 år nå, og trives veldig godt med det. Har vært sammen med han i litt over 4 år.

Kan nok si meg enig i det Lillian sier, det er ikke alltid like sunt å flytte sammen som unge heller.

Jeg flyttet hjemmefra rett etter at jeg fylte 17,så jeg rakk da å bo litt alene før jeg ble samboer som 19 åring.. :lol: ( jeg er 22 år nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjæreste som skal flytte om 10 dager, så vi får prøve å få forholdet til å fungere. Har vært sammen i litt over ett år og trives MEGET bra i hverandres selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har vært gift, men han døde for ti år siden. Hadde han ikke dødd, så hadd jeg sikkert vært skilt i dag regner jeg med... skorpioner og skytter lager mye storm sammen

Nå har jeg vært singel i disse ti årene, alene med tre unger. Og jeg tror jeg har blitt forferdelig sær og kravstor. Jeg orker simpelthen ikke tanken på å innlede et forhold til noen mann. Jeg har hatt noen små, mer eller mindre seriøse forhold i disse årene, men det passer meg liksom bare ikke, det gjør meg bare utilpass. Feil menn selvfølgelig, men det jeg lurer på er; hva er egentlig en riktig mann for meg? Tror ikke han finnes jeg..

Og samme kan det kanskje være.... uff så sær og gammel jeg har blitt :ler: , og det trives jeg utmerket med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært skilt i 7 år, etter 7 års ekteskap (et lite helvete med en stor psykopat). Et fantastisk forhold etter det som varte i 1,2 år. Kjærlighetssorg på grensen til det vannvittige, og det er først nå de siste 5-6 mnd. jeg har fungert i samfunnet igjen. (tror jeg) Det tok slutt for 3 år siden. Har det meget bra som singel( med barn), fortsetter nok med det en laaaaaaang stund framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Har vært gift for lenge siden- og skal definitivt aldri gifte meg igjen. :lol:

Som Mysan sier;- er blitt altfor sær og kravstor. - Ingen mann for enhver pris,nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er (omsider) singel igjen, og trives best med det for tiden !!! :enig:

Deilig å være fri....for å si det på den måten.

Går ikke på jakt i det hele tatt. Men jeg er selvfølgelig litt på vakt når det viser seg et prakteksemplar av en mann. :blunke:

Utover det har jeg ingen planer om å være singel resten av livet, men jeg nyter singel-tilværelsen så lenge den varer, og har det på ingen måte travelt med å endre statusen. :ler2:

Vennlig fra Venus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel si at vi er samboere, i og med at vi har bodd sammen nå de siste to mnd, selvom jeg jo har et eget hjem.. er bare ikke der :-?

Tvies veldig godt slik situasjonen er nå, men ser på fremtiden med et stort glis om munnen.

Om et års tid så er vi blitt enige om å begge selge og kjøpe et hus sammen og slå oss til ro :) Det skal bli deilig! Ser frem til nytt hus, flere barn og ekteskap :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samboer med kjæresten min, det har jeg vært i drøyt tre år. Vi er hverandres "første" og har vært sammen siden videregående, men jeg bodde alene et år mens han var i militæret. Det er en erfaring jeg er glad for å ha. Vi er mer forelsket enn noen gang og skal gifte oss om et år - jeg er heldig, jeg, som får gifte meg med bestevennen min! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...