Gå til innhold

Er du singel, samboer eller gift?

Gjest anonym

Er du singel, samboer eller gift?  

1. 1. Er du singel, samboer eller gift?

• Singel
      16
    • Samboer
      44
    • Gift
      37
    • Kjærest men bor ikke sammen
      12

Anbefalte innlegg

Jeg har kjaereste og han kommer til aa vaere kjaeresten min selvom vi evt flytter sammen. Kommer aldri til aa kalle han samboeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gift, og trives godt med det! Har ikke vært samboer, og det gikk fint det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Dere :D

Har vært singel i 18 år før jeg giftet meg med "ytlendingen"min.Vi er gift på 5 året og vil forsette å være det.Mange tror at utlendinger bare gifter seg for visum og statsborgerskap.Jeg kjente min mann i 10 år før jeg giftet meg med han. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Jeg har hatt kjæreste i ett år nå - og vi gifter oss om få uker. Vi har bodd sammen et par måneder nå etter at vi forlovet oss. Å ha ekteskap som basis for et samliv er helt naturlig for oss.

Jeg har bodd alene i fem år, og egentlig trivdes veldig godt med det. I løpet av den tiden har jeg vært i et avstandsforhold og datet litt - men det er noe helt spesielt å ha funnet den jeg vil dele livet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen velger kanskje bevisst å være singel, vil ikke binde seg uansett hvem de treffer. Og noen er kanskje i et forhold "bare for å være sammen med noen". Men jeg tror de fleste tar avgjørelsen ut i fra om de treffer noen som de vil være sammen med eller ikke. Man trenger ikke å være på desperat jakt, men treffer man noen der kjemien stemmer så tar man som oftest i mot med takk.

Selv er jeg lykkelig gift, og kunne ikke tenke meg å leve uten han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samboer nå, men vi gifter oss om fire dager... (Hjelp, ikke mange dager igjen!)

Har vært samboere i ett år, og sammen i sju. Hadde ikke hatt noen annen kjæreste før noen av oss, jeg var 16 og han 20 da vi ble sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Samboer.

Jeg bodde alene i 3 år etter at jeg flytta hjemmefra, ett år med kjæreste, men det var avstandsforhold, og tok slutt. Det første halve året jeg var sammen med min elskede bodde han teoretisk sett i sin egen hybel, etter det flytta vi sammen, og har nå bodd sammen i halvannet år. Ingen planer om å gifte oss med det første, men det ER planen, etterhvert.

Jeg kunne ikke tenkt meg å leve livet singel i lengden, jeg trives så kjempegodt med å være to. Jeg lengter ikke etter å være singel for å slippe å ta hensyn til ham, jeg elsker å være to om ting jeg. Har frihet til å gå på byen med venninner om jeg vil (men da alle bor ia ndre deler av landet/verden, så er det lite aktuelt egentlig) og gjøre de tinga jeg vil... men det jeg aller helst vil.. det er jo å være sammen med ham.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært samboer med kjæresten min i snart 2 år, har vært sammen i 2,5 år, første samboerskap for begge og jeg er 28. Flyttet hjemmefra da jeg var 16, har hatt kjæresterier, men ingen veldig alvorlige. Har hatt lange singelperioder, har flyttet rundt mye, møtt mye fine folk, prøvd mye og sett mye. Er fornøyd med tilbakelagt utforskning, og er klar for neste fase i livet. Vi ble sammen til tross for at det var vanskelig tilrettelagt med forskjellige land, og angrer absolutt ikke. Vi ønsker å gifte oss og kose oss sammen resten av livet, han er virkelig mitt livs kjærlighet :hjerter:

Den største ulempen med parforhold synes jeg er det praktiske, hvor skal man bo og sånn. Jeg kunne f.eks godt tenkt meg å flytte nå når jeg skal ut i arbeidslivet, ivertfall søkt over hele landet (og utlandet) og flyttet til den mest interessante jobben; men det går ikke nå når vi må bo et sted begge har jobb, og han endelig har fått seg noe bra.. Så da må man møtes på midten, og det er litt begrensende synes jeg. Men vil alltid velge han, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Personlig ville jeg gjerne flyttet tilbake til min hjemby, men ja, vi er avhengig av jobb, og det har vi nå engang i Bergen, ikke i Ålesund. Og han holder med Brann, ikke Aafk... Akkurat det er kanskje begrensende, men jeg ville velge ham over Ålesund tusen ganger, og fortsatt ikke angra.... Heller det enn å si som min venninne at "hun vil ikke ha noen kjæreste fr hun har etablert seg der hun skal bo etter studiene, for hun vil ikke være avhengig av andre" så dermed var det gjennom hele hennes 4 år lange studietid UAKTUELT å se etter en kjæreste (hadde det vært uaktuelt om hun hadde funent ham også? Jeg har i alle fall fått høre hvor "dum" jeg var som bandt meg på denne måten....) og hun vurderte å ta juss etter dette, og dermed begynenr tida å løpe... Nå tok hun ikke juss da, så hun jobber, men så vidt jeg vet har hun aldri hatt en kjæreste i sitt liv, hun har aldri introdusert noen for meg i alle fall, og jeg har kjent henne siden vi var 7 år gamle! Mulig hun bare ikke har funnet den rette, men hun påpekte jo stadig at hun ikke VURDERTE å lete engang, for hun ville ikek binde seg når hun bodde her...

Jaja, henne om det, jeg velger heller kjærligheten over bosted... den plassen ejg aller helst vil bo, det er jo sammen med ham. Og da bor vi her da. Sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift, og trives med det.Med andre ord er jeg mer lykkelig nå enn da jeg var singel.Nå har jeg mann, kjæreste, elsker og venn i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candyfloss

Singel etter et smertefullt brudd.

Jeg er glad og singel nå, og trives veldig godt...

Vil ta meg god tid nå før jeg innleder noe "viktig" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vaert kjaereste i 8 1/2 mnd. Det sa pang da vi traff hverandre, g jeg har sommerfugler i magen hver gang han ser pa meg..

Vi kommer til a flytte samen om et ar, og jeg vil dele resten av evigheten med ham.. Er bare 22, og det er litt skremmende a ha den folelsen, men jeg vil ikke ha noen andre.. har funnet min sjelefrend om man tror pa det..

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Jeg er singel med barn - og syns det er helt greit. Tror også jeg kunne trives med å være samboer - selv om det som nok ville passet meg aller, aller best var å være "særbo"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært lykkelig gift i 84 dager :)

Ble samboer når jeg var 19 år med en jeg hadde vært sammen med siden jeg var 16,5 år. Traff min nåværende mann når jeg var 20 år og flyttet sammen med han når jeg var 22 år. Nå er jeg 25 år. Ville ikke bytte han eller status for noe i verden!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer, for tredje gang i mitt liv. Men alle gode ting er tre, som kjent. Er 38, lengste varte i ni år.

Tror ikke jeg skal gifte meg. Ser ikke vitsen eller det romantiske i det - finnes jo samboerkontrakter, testamente osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...